Hey-ho I am a pirate. Oh-no I am stupid (xD)

subota , 26.07.2008.

Tata živčani jer se spremio već pred dva sata. Mama ga samo onim svojim mrkim pogledom pogleda i nastavi svoje stvari spremati. Ja mirno ležim na krevetu u svojoj piđami koja se sastoji od para bokserica i čitam PCchip.
Odlučih; idem se spremat i ja Ionako već pročitah večinu članaka PCchip-a.
Mp3 player, malo obleke, japanke i tene, punjač za mp3, mobitel i punjač za mobitel, The Heroin Diaries i oprema za toalet (xD).
Ju-hu-hu.
Sad samo trebamo čekat mamu da se spremi.
I da svi kao sretna obitelj odemo na more, u Njivice.
Aaaaa koja idila.
NOT!

No dobro, tamo barem imam bičikletu koju ču voziti, par frendova, more, lufmadrac, knjigu i što je najvažnije: mp3 player xD
Nisam još Karli rekao kad bi ona došla u Njivice, ups.
A dobro budem ja njoj rekao dan prije nego li krenemo. xD

Znate, ovaj post je trebao biti jedan vrlo posebni post koji bio prvi takvog sadržaja. Ali skužih da nemam dovoljno prigodnih resursa za to...
Stoga morati ćete pričekati da se vratim iz Njivica.

Until then....ja vas srdačno (ajajaj) pozdravljam.
Wish me some fun....pleaseee.

Vidimo se za mjesec dana.
Pozdrav.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.