četvrtak, 13.12.2007.

...zbog menstrualnih problema ivinog kompjutera neće biti slika(bar zasad :( )....

oi...*mi svi jako volimo informatiku not*....kak sam naslov veli nebude još slika s izleta, bar zasad jer ivin kompjuter ima velike menstrualne probleme....inače, slike su već sve pribavljene sam ih treba hostat....no dost o tim slikama...DA LJUDI JA SAM JEDINI GEKACH KOJI SE SETIL DA MI IMAMO BLOG I DA BI MOGLI NEKAJ NAPISATI!!!!!!....i to žrtvujem svoje "dragocjeno" vrijeme informatike..[opet]....joj ljudi kak ste neodgovorni....GRO UČENIKA željelo je novi post a vi se niste oglasili na molbe....PA VI STE OPĆA GIMNAZIJA....roflrofl....

no neznam kaj da pišem[pozza vas iffchek]....ovo je samo obavijest da budu slike došle kasnije....


ajd dost od mene....pozzzzzzzz[od mene-Filipa, Iffchek i Dodoja(impresioniran je nekakvim čašama s paucima-ivin komment-mutafac jedan :P].....


mahmahmahmahmahmahmah



- 08:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kostur byRuby Nelle