srijeda, 17.10.2007.

Too sexy for 1.G

oj...evo tipčem novi post pod informatikom...a ovaj post smislili su Fićo(ja) i Iffchek(ili Jofanka =P)....mi smo izmislili jednu jako zanimljivu pjesmu...i da...ova pjesmica nije ozbiljna i nemojte se molim vas uvedit...to nam nije bila namjera..budete vidli...i sebe smo stavili... :P...e pa ovak ide pjesmica...

TOO SEXY FOR 1.G

Dombaj: He's too sexy for his shirt
Sara: She's too sexy for her glasses
Anita: She's too sexy for chemistry
Ana: She's too sexy for maths
Pavlek: He's too sexy for maths
Siki: He's too sexy for computers
Piva: She's too sexy for german
Hegedušić: He's too sexy for Croatian
Mateja: She's too sexy for maths
Pošta: He's too sexy for latin
Vuljak: He's too sexy¸for his height
Dombaj: He's too sexy for Hrvoje
Torma: He's too sexy for his new haircut
Iffchek: she's too sexy for her boyfriend (her comment:ccccccc)
Fićo: he's too sexy for everything(my comment: Don't hate me beacuse I'm beautiful :P:P:P)

eto to je ta slavna pjesmica :P...nemojte se molim vas sad vređat jer nam to nije bila namjera...ovo je samo zajebancija...

i to je to....pozzzzzz

p.s. NO HARD FEELINGS!!!! =))

P.S.S- Anituschka se ubacuje :D.
Ewo neki dan sam malo slikala po razredu pa da vidite kak mi provodimo svoje dane.
Image Hosted by ImageShack.us

Đaci prvaci od ranog jutra uče. I to zemljopis.

Image Hosted by ImageShack.us

Gašparić uvijek raspoložen za zafrkanciju. Njegovo jutro u elementu :D

Image Hosted by ImageShack.us

Ivančan nemre bez Mateje, ko ni ona bez njega

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image
Plavuša izvana i plavuša u duši poznatije kao Tena i Monika

Image Hosted by ImageShack.us

Tko će koga, nego brat svoga...(nisu oni braća,samo sam upotrijebila tu frazu :D)...

Image Hosted by ImageShack.us

...a Maja i Dajana pozorno promatraju tko zna koga?

To bi bilo za početak mog fotoreporterstva. Bude slika još samo dok ja svoje kolege uslikam na djelu s njihovom dozvolom ili bez nje hehe :D. Tak da prekjučer puno njih nije ni znalo da sam slikala razre. Zasad ovo je sve. POzdrav cijeloj GFG i posebno 1.G

by. Ficho, Iffchek & Anituscha fino

- 08:20 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kostur byRuby Nelle