Crna Pantera i Gejša... smijeh


Alo ljudi... šta ima kod vas? Ovo je blog od dvije najbolje frendice koje su totalne suprotnosti... Zovemo se Tea - Crna Pantera, i Maja - Gejša.
Tea je svoj nadimak, Crna Pantera, dobila po crnoj kosi i tamnoj puti, a Maja svoj nadimak, Gejša, od Dine (iako nitko ne zna razlog smijeh). Volimo glazbu, ples, dobro društvo i naravno jako dobre komade. Mi smo vam ko dvije lude seke, još se nismo ni posvađale (hvala bogu)... kiss
Obje smo ludo, ali nesretno zaljubljene... ZASAD! dead Tea je poznata po velikim sisama, a Maja po dobroj guzi! smijeh Zajedno smo ubitačna kombinacija... thumbup Evo nešto o nama...

Image Hosted by ImageShack.us
Tea - Crna Pantera:
LISTA NAJDRAŽIH STVARI: cerek
1. Gigo, moj pesek yes
2. Rammstein
3. Ivan M.
4. Medo, moj mačak wink
5. Josip

LISTA NAJGORIH STVARI:
burninmad
1. Žabe mad
2. Smrt
3. Hitler rofl
4. Droga
5. Abortus

- idealan muškarac za mene je mišičav, visok i tamnoput
- ne gledam ljude po izgledu, nego po osobinama
- najviše želim na svijetu da nastane mir :D

Image Hosted by ImageShack.us
Maja - Gejša:
LISTA NAJDRAŽIH STVARI: cerek
1. Obitelj
2. Najbolji prijatelji (Tea, Matea, Tonka, Dino, Molnar, Matija, Hrca...)
3. Ljubav mog života (ehm... neću reći tko je smijeh)
4. Ljubljenje
5. Shopping

LISTA NAJGORIH STVARI:
burninmad
1. Pauci rolleyes
2. Dosada
3. Dronjci bang
4. Umišljenost
5. Smrt

- idealan muškarac za mene je pametan, visok, humorističan i jako zaljubljen u mene cerek
- ljude sudim po tome kako se odnose prema meni i mojim frendovima
- najviše na svijetu želim poljubiti njega kiss
_______________

Želimo znati...
1. Zašto muškarci stalno misle na sex?
2. Zašto je muškarcima važan izgled?
3. Kad ćemo slijedeći put u shopping?! smijeh

Eto, to smo mi... Želite li saznati više o nama, nastavite posjećivati blog! Svi dečki su dobrodošli, a i cure... wave

Pusa od
Gejše i Pantere!


11.11.2006. u 11:46 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Welcome


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ovo je blog dvije najbolje frendice. Idemo u osmi razred, totalno smo loode, a sve ostalo o nama pročitajte ovdje!

myspace

Sitnice o nama...


Gejša
Ime: Maja
Godine: 14
Razred: 8.b
Najdraža radnja: Ljubljenje
Živi za: glazbu i ples
Ljubav: slobodna

Pantera
Ime: Tea
Godine: 13,9
Razred: 8.b
Najdraža radnja: _____
Živi za: _____
Ljubav: slobodna



Tisuću riječi


COSMOS - I Hear Your Heart

In a world that is beeping and blaring
Growing louder every day
I cover my ears
But none of the noise will go away
Sirens, barking dogs
Thank God for the one and only sound
That turns around and makes it right

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be, yeah
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too?

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be, yeah
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too?

Oh, as sensitive people we're trampled
Almost everywhere we go
There are days when we'll die
If one more stranger tells us no
So I hope your shadows melt away
As you say they've done before
Just like the one and only sound
That turns around for me once more

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too? Can you hear mine too?

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too?

I hear your heart
Mine too?
I hear your heart

A violin on a summer night
On a full moon mountain top
Couldn't sound as sweet as you do
Don't stop, don't stop

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too?

I hear your heart
Whisper to me
No matter where I may happen to be
Sending me love and shining it through
I hear your heart
Can you hear mine too?

ALL SAINTS - Rock Steady
(Gejša posvećuje ovu pjesmu jednom dečku...)
Years on the run
Boy I know I can take it
And now that I'm here
I know you can't stand the waiting, boy
Lets PLAY no more games
No messing with the mind
Always room for change
Let's give it one more try
(Come on lets give it a try)

I got my bags packed baby and i'm ready to go
Look at my eyes rock steady and I promise you more
I got My heart back baby and it's skipping a beat
I got my ass in check, checkin' out, I'm ready to feel

It's all good to go
I'm right here for the taking
(oooh ticky ticky ticky)
Don't cross the line
I'll promise you no fakin', boy
(no no no no)
Its all understood
No messing with the rules
(the rules, the rules)
If I let you go
Boy I will be a fool
(What kind of girl wants to be a fool?)

I got my bags packed baby and i'm ready to go
Look at my eyes rock steady and I promise you more
I got My heart back baby and it's skipping a beat
I got my ass in check, checkin' out, I'm ready to feel

Tell me why we act so stupid, the games we're playing (oooh)
If life is the rule then we're heading towards the same thing
You are not worthless with love instead of the fighting (oooh)
Let's get together forever with no more hiding

I got my bags packed baby and i'm ready to go
Look at my eyes rock steady and I promise you more
I got My heart back baby and it's skipping a beat
I got my ass in check, checkin' out, I'm ready to

I got my bags packed baby and i'm ready to go
Look at my eyes rock steady and I promise you more
I got My heart back baby and it's skipping a beat
I got my ass in check, checkin' out, I'm ready to feel


Frendovi...


Lucin blogach...
hotbadgirl.blog.hr
Luce i Žeky!
plavushicaibrinetha.blog.hr
Dragana...
daga123.blog.hr