petak, 11.12.2009.

Posao na internetu ne poznaje granice...

Hello svima! Dali ste ikada razmišljali o mogućnostima koje nam posao preko interneta daje? Mogućnosti su jednostavno bezbrojne. Ono što je jedna od najbitnijih stvari u ovom poslu je da za sve nas koji se bavimo internet marketingom, granice ne postoje! Imamo mogućnosti raditi sam firmom kojoj je sjedište u americi, dok mi sjedimo u vlastitom domu. Sve što nam za takav posao treba je kompjuter sa priključkom za internet. Nije li to sjajno?:) Jedna cura iz susjedne nam Bosne upravo to je i napravila.



Global Domains International (GDI) stvarno ne poznaje granice u svom poslovanju. Ako imate želju, i ako imate mogućnost i spremni ste uložiti trud u vaš rad, onda je GDI zaista savršena mogućnost. Pitanja koja mi ljudi stalno postavljaju su... Kako da ja nešto postignem sa GDI kada se slabo koristim kompjuterom? Engleski mi je loš... Neznam napraviti webstranicu? pitajte...

To su jednostavno stvari koje ćete kad tad morati naučiti ako se želite baviti ovakvim poslom. Ono što je važno je da ulažete u vlastitu edukaciju i da uvijek radite na svojim sposobnostima. Još jedna od bitnih stvari je da imate mene. Ljudi... ovdje sam da vam pomognem ako negdje zapnete... ako neznate kako nešto napraviti, pitajte me. Zato sponzori postoje. U početku vam sve stoji na raspolaganju kao što možete vidjeti na www.gdi-croatia.ws. Od webstranice, pa sve do prilagođenih promo materijala. Sve dobivate na jednom mjestu. Jedina stvar koju vi morate napraviti je KRENUTI... krenuti sa promocijom,... sa edukacijom,... sa ulaganjem u vašu budućnost. Jedina stvar koju vam ja nemogu dat je želja za uspjehom - to sami morate stvorit.

Ono što bih još trebao napomenuti je da sam nedavno završio kratki GDI priručnik za početak rada u Global Domains International (7DanaGDI). U njemu pričam o svim važnim stvarima, načinima promocije, savjeti, itd,...

Ako ga niste dobili od mene, pošaljite mi mail i rado ću vam ga poslati.

Lijep pozdrav,

Jurica
www.gdi-croatia.ws

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #