nedjelja, 27.04.2008.

Mali problemi sa video playbackom...

Neznam dali ste primijetili, al uglavnom ja jesam. Pošto je GDI video prezentacija bila hostana na Google video serverima nisam ubiti toćno znao što se događalo. Ubiti ni sada još neznam. Samo sam znao da se GDI video nije prikazivao. Uglavnom, riješio sam problem tako da sam GDI video prezentaciju ponovno uploadao na google video te se sada nalazi na sljedečoj adresi:

"http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-1970810717203961644&hl=hr"

Otvorite index.html svoje stranice u nekom word ili website editeru i zamijenite stari link sa ovim novim. Nakon toga spremite promijene i uploadajte promijenjenu stranicu i zamijenite ju starom. Eto, to bi problem trebalo riješit. Ako imate kakva pitanja, obratite mi se putem e-maila na moju adresu...

Lijep pozdrav svima,

Jurica
www.gdi-croatia.ws


- 16:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 04.04.2008.

Petak - Weekend Promo?

Bok svima,

Evo da ne mislite kako sam nestao, nisam ali jednostavno u zadnje vrijem imam hrpu obaveza tako da jedva sve stižem. Al ne bunim se ja:) Uglavnom, htio sam vam samo reć da vam pripremam jednu veliko internet marketing poslasticu, odnosno školicu. Kada sve završim budite sigurni da ću sve ovdje objaviti i uputiti vas.

Znači ovdje se u biti radi o jednoj stvari koju se svi koji su malo duže u ovom poslu sigurno pitaju. Odnosno, kako možemo privuč nove korisnike u naš sustav a da sve to zajedno bude i automatizirano. Meni je u cilju što više automatizirati online marketing kako bih se na kraju krajeva magao više posvetiti offline promociji i edukaciji ljudi.

Eto, ja se nada da ću uskoro objaviti sve informacije, a do tada... Lijep pozdrav, ugodan vikend i promovirajte!

Jurica
www.gdi-croatia.ws

- 18:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #