***
10.04.2010.,
Pile, mislim da kad bi sad bio izbor za najbolji trenutak da se vratiš, ovo bi bio taj. To je to, bolje nećeš pogodit.

/trka ga rukom po ramenu
Ej… vrati seeee.
/kmeka i nezadovoljno pući donju usnu

Mislim, nema te, heej! Jel to tebi normalno? Mislim, ok, ti si sam sebi tu non stop, al ti nisi više SAM po sebi.

Samotno je ovdje bez tebe. Razvučen tjedan, poput jegulje na suhom, plazi i bacaka se, ali nikako da ugine.
Na stolu su keksi u zdjeli, suhi, još od Uskrsa, sat, tablete, upaljač i prašnjave naočale. Hrpa knjiga koje me ne zanimaju. Nekad sam jako voljela čitati. Sad rijetko naletim na knjige koje me oduševe. Imam neograničen nered na stolu…

Kad te nema to su sve obične stvari. Komadi neživog, nabacani, bezdušni, leže i skupljaju prašinu koja, isto tako inertno, pada po njima. I onda sjedim ovdje, usred svih ti tričarija, tipkam ti, rečenicu po rečenicu, i primijetila sam da nekad počnem pospremati te pizdarije, po ladicama, kutijama.. Da ih ne vidim. Kad te nema, ono neživo postane mrtvo. I to nekako plaši, smeta.
Kad si ovdje, koja prašina se ne bi razbježala? Pred tvojim to osmjehom?

Ovaj tjedan je bilo samotno. Onako kao u akvariju, sve se izvana miče i kreće, ali od toga me dijelilo nekih 6 do 7 litara vode. Tišina uglavnom. I onda neki veseli klinac zabode slamku od limunade unutra i puhne. Balončići! Ti si nazvao :) Veseli glas, topao, poznat, sretan, zbog mene sretan.
Fuf :)
Jedva čekam da te zagrlim. Sreća kože, da si je razmažem po licu i rukama. Čim nestaneš iz vidokruga fali mi tvoj dodir, uvijek tako bude. Ali ovaj put mi ne fali samo to, fali mi ona kap života koju uneseš u sitne svakodnevne stvari, da svaka od njih počne sjajiti od odbljeska tvog osmjeha, krezubog i iskrenog, kao u djeteta.
Nikad nisam imala toliki osjećaj da moram nekoga zaštititi, odgovornosti za nekog. Možda nepotreban, pretjeran, nisi od stakla niti ružičasti dvogodišnjak;) Drugačija je to briga, konstantan osjećaj da je najbolje da te držim u rukama, da se ne opališ koljenom u štok ili nešto slično. Glupa, iracionalna. Čovjek nikad nije bolji od svojih strahova..

Vrati se pile. Svijet je nekako prosječan kad te nema, niti siv niti šupalj, samo nesnosno jednostavan.

02:19 - K ( 2 ) - * Drž/Nedaj