NAŠ ROZENI BARBIE WORLD!!!!

četvrtak, 11.05.2006.

pinky metal

Hej svima koji slušaju metal i pank...
i dok ja lupkam svojim dugim crvenim noktićima po tastaturi mog pinky kompa slušam jednu fakat cool metal pjesmu...naravno pjeva aksl..grrrrr kak je sexy...Naime, dok smo moje frendice (sanja, vanja i janja) šetale ulicama grada u potrazi za dobrim šopingom i želji da potrošimo što više novaca na krpice (u tom sam se razočarala, pa ne želim majicu od 190kn-koja krpa) odlučile smo napravit nešto zaista genijalno...odlučile smo napravit navijačku skupinu koja bi navijala na svjetskom nogometnom prvenstvu (naravno za HRVATSKU!!!!)....napravit ćemo si super kockaste minice i istu takvu minijaturnu maju...a za pjesmu smo odlučile uzeti neku pjesmu od akslove grupe, i uspjela sam nabavit njihov cd tako da već od sutra počinjemo uvježbavat............eh a sad onaj ružni dio, nažalost nitko od vas koji dolazite na naš blog i koji nas jednostavno obožavate ne možete se priključiti toj skupini jer je to samo za nas četiri...ja znam da bi se mnoge rado priključile ali....veoma mi je žao....
Pusa,
Tanjakiss

- 20:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #