< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

24.09.2005., subota

Ovo je za budalu zvanu SALE !!!

El tebe boli kurac kaj ja pišem na svom blogu...ako ti nepaše nejdi na njega.
Moj blog je kao moj dnevnik koj dijelim sa svima koji ga čitaju i tražim savijete...pa...pročitaj kakve sam savijete dobila u vezi s TIM!!!
Eda i ako kad otvoriš icq vidjet češ da ja tebe više nepoznajem kao ni ti jelenu...i ono dali bi ti ona oprostila rekla mi je da nije luda.
ako ti kaj nije jasno samo pitaj ali ti si za mene sad običan Anton Gagro koj ide na Taekwando
kao i prije nego sam te poznavala a ivanu više i ne poznajem...nadam se (tj.znam da ti je to drago čuti i da u sebi misliš...nemaš beda jedna budala manje...)
jedino se pitam kaj sam u tebi svo ovo vrijeme vidja...ti si jedna obična muška svinja...!!!

PS.Pozdrav svima ovo nije išlo vas nego njega!!! :)

u 12:17||komentari (14)||na papir||#|| ^

19.09.2005., ponedjeljak

jupiii!!!

Napokon nekaj dobro u mom jebenom životu...
Danas sam dobila 4 iz zenljopisa...to vam je za mene veliki napredak...hihi...!Image Hosted by ImageShack.us
ivana mo je poslala mail i nekaj počela srat a ja sam joj rekla da mi se opče neda s njom prepirati...
e da ako nekom treba referat o čokoladi neka mi kaže pa da ga obijevim jer sam ga napisala...bilo mi
je dosadni i nisam znala kaj da radim...!
Image Hosted by ImageShack.us
e i imam nekoliko pitanja:
1.kako da si složim ono da se nemože ništa skidati s mog bloga???
2.kako da si stavim one najdraže blogiće???
to me jako zanima pa...tko želi pomoči...samo naprijed...hehe
danas me ta 4 jako oraspoložila...jedino kaj stalno pada kiša pa me to neznam zakaj podsiječa na ono...!
znate...!Image Hosted by ImageShack.us
ako vam se nesviđa nekaj na mom blogu slobodno samo recite...hehe...!!!
Kiss:)

u 20:42||komentari (10)||na papir||#|| ^

18.09.2005., nedjelja

Evo mene opet...!

neznam kaj da vam napišem...!
evo malo novosti s mog "svijeta" ...
Onaj dečko zbog kojeg sam bila u bedu i koji mi je sada frend ima curu...
Dakako da ču vam otkriti koju...moju bivšu naj frendicu...
Zašto bivšu ...pa valjda pretpostavljate...
i to hodaju več po drugi put
jednom su dok sam ja još bila u njega i gladala ga kao dečka i
sad ponovno...!
dok sam to saznala poklopšila sam joj slušalicu...
a ona je poslije rekla marijeti (nema blog...moja frendica)da kao...kako sam joj
to mogla napraviti kao da kako sam joj mogla poklopiti slušalicu...
ma daj!!!!!!!!!!!!!!!!!!glupača...recite mi kaj mislite kaj bi trebala napraviti
ali za nju više sasvim sigurno NEMA povratka!!!
Volim vas...kiss!!! :)
Image Hosted by ImageShack.us

u 14:14||komentari (9)||na papir||#|| ^

12.09.2005., ponedjeljak

Pijesma...

Evo jedne pijesme (moje)...!

Nešto posebno...

Ti si kao vatra bez plamena...
Ti si kao sunce koje sja bez topline...
Ti si osoba uvijek voljena,
ali nikada voljela nije...!
Image Hosted by ImageShack.us

u 15:19||komentari (11)||na papir||#|| ^

11.09.2005., nedjelja

Beeeeeeeed!!!

Ja sam u totalno bedu...nažalost nemogu vam reči zašto
jer mnogo mojih prijetelja koji to nesmiju znat
znaju moju stranicu bloga...joooj...shit happens!!!
Ah...nadam se da če biti bolje...!
Čak je i vrijeme neko oblačno...joooj!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Neznam kaj da vam još kažem...?!?
JOOOOOOOOOOJ!!!
Idem sad...Book!!! :(((

u 23:06||komentari (2)||na papir||#|| ^

10.09.2005., subota

Image Hosted by ImageShack.us
Evo me opet ... jako sam loše volju uuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh.......!!!!!!!!!!!!!
neznam kaj da vam velim ... valjda vam je dovoljdo da vam kažem da mi sve ide naopačke ali baš sve...
jedino me mutika smiruje pa dakako slušam hilary duf pijesma fly inače...velik sam fan hilary a primijetila sam da ima puno takvih...pa...navalite...hehe...nadam se da č sve dobro krenuti...!
idem sad...By...!
Book!!! :)

u 23:26||komentari (3)||na papir||#|| ^

Image Hosted by ImageShack.us
napokon sam otkrila kako se stavljaju slike:)
pa eto od hilary:))

u 14:36||komentari (0)||na papir||#|| ^

07.09.2005., srijeda

SV.Marko

Jučer se nije ništa posabno dogodilo...
Bila sam u školi...tam se nie ništ posebno dogodilo...
kad sam došla doma pisala sam zadaču iz matke...
ksnije sam se išla šetati (navečer)...i to je to o jučer.
Danas je blagdan...Sveti Marko Križevčanin...!
Za tu prigodu je bilo otvorenje "BILE".
Dakako ja sam bila na otvorenju bilo je u 6...
ALI BOGME VIŠE NEPEM NIKADA U SVOM ŽIVOTU!!!
Ona su me babe tak raspizdile...joj...uh...!
Sve se nekam guraju i preko reda mi ko budale stojimo i čekamo...
a one se guraju ko tenkovi...joj...!
Ma neznam kaj bi vam još rekla...
Idem sad...book!!! :)

u 18:53||komentari (4)||na papir||#|| ^

05.09.2005., ponedjeljak

Škola!!!

prvi dan u školi i nije bilo tako loše...
sad radimo po nekom nvom programu...hnos...
ma nemam pojima mislim da se tako zove...
neki kao lakši...ma...
pas mi je oprd pobjego...jooooooooj...
zna li tko kako psa naučiti da nebiježi s dvorišta?!?
(stavili smo žicu ali to je pregrizla i oped pobijegla...)
e da jewa nemoj se ljutiti što nisam i tebe navela u onome
ali naprosto te se misam sijetila
sorry ali one su mi više pomogle pa sam se njih prije sijetila...
nadam se da se neljuti...!
neznam kaj da vam više napišem osim...
hvala black soul na prijedlogu...!
Book!!! :)

u 19:30||komentari (7)||na papir||#|| ^

04.09.2005., nedjelja

book ljudi !!!

bok ljudi ja sam super ... onaj dečko..
zbog kojeg sam bila u bedu....
odlučila sam se više ga neču gledati kao dečka
(jer tako i onako nemam šanse )več kao frenda...!
Joj napokon...!Baš sam happy sad!
nadam se da ste i vi sutra mi počinje škola idem popodne...
e da i hvala puno mojim frendicama lani (http://hilary.blog.hr) i
marijeti (ona nema blog)
jer su mi davale potporu lana na logu a maijeta ovako ("uživo")
Book ljudi i uživajte pusa svima...Book

ps.virus...ja se nebi svađala evo popuštam ti
(jedino ako baš inzistiraš...hehe)

u 20:26||komentari (5)||na papir||#|| ^

02.09.2005., petak

Book!!!

Book ljudi...
ja sam danas nekako happy...zbog...tog dečka
ali nesmijem ništa govoriti jer smo sada samo frendovi...(nažalost...)
jučer smo bili vani i bio je jedan "drugi" dečko...(taj mi se samo sviđa)
ima motor...(plavu yamahu)
...joj...
jučer mi je psa mapao neki veliki pas...
joj usrala sam se...
frendice mi kažu da sam nekog bacila s bicikla...hehehehehehe!!!
mislim poznam tog dečka (susijed mi je)
kažu da je on opao na jednu stranu
i da se taman digao i da sam ga ja ponovno bacila...
hehehehehehehe...!
Book!!! :)))

u 10:46||komentari (3)||na papir||#|| ^