Gabriel Arkangel..........

ponedjeljak, 21.09.2009.

....

hm....
onako u kratko....
makovi su nađeni, tamo su gdje pripadaju.
Sve sa lijeve nešto je što će možda biti. Sa desne pak, u čast onog što je bilo...
Ovo u sredini?! ah.... valjda je život.... barem tako izgleda. Čistoća, sreća, bol, ljubav, ironija, sarkazam,
smijeh, prijateljstvo, sudbina, samoća, želja, visina, vječnost ma sve osim predaje. Razlika je u tome što sam
vjerovao da to sve ide u nedogled, koliko god treba. Nije tako, sve je to uzelo svoje. Zakopavam glomazne cipele
u čvrsto blato. Još samo jednom imam sve što mi treba za posljednje "ja"! Mora se iskoristiti pametno. Do kraja ili nikada.
Do kraja pa ću i sam stajati tamo makar za posljednji trenutak smisla, da znam da sam se za to dao. Za jednu sekundu, ne zato
što sekunda vrijedi, ona ne vrijedi ništa. Vrijedi žrtva kao točka na život.
To u sredini valjda sam ja.

neka bude smijeh...

21.09.2009. u 03:40 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MAIL/GMAIL TOCNIJE!
gabrielarkan@gmail.com

!MOJA SLIKA!

Free Hit Counter
Free Hit Counter


Tko ne zna ,a ne zna da nezna ,opasan je! IZBJEGAVAJTE GA! Tko ne zna,a zna da nezna , dijete je ! NAUCITE GA! Tko zna,a ne zna da zna ,spava! PROBUDITE GA!
Tko zna,a zna da zna ,mudar je! SLIJEDITE GA!


Moj Smisao Zivota 42!

Anoron/Miso best friend!!! And an idiot:)

Twiggy, prekrasna osoba i prijatelj!


Klara/Spavalica... Volim ju toliko je jednostavno!


Flafy moja mala ljubav!

Podivljali Kelj!!!Grrrr hehe

HAPPY ME/MERRY/uvjek ce imat posebno mjesto u mom srcu :)

Sdad/Gogo legenda koja hoda!

Kety moja mala seka!!!

BROKEN 7/Beskrajno vjerna citateljica!

Velvet/Uvijek Iskrena!!!

JEGERIRANI LEPTIRICH/ŠAFKA

Cursula!

Lonac.... Totalni umjetnik i prijatelj!

Ady........Pravo srce.....

Faith&Desire

Angel Dust... Pravi anđeo!

Fluktuacija/Rijeci koje znace!!! Oldschool kvaliteta!

Stormcrow! uzitak Dopisivanja i nesudena kava!

MALA DONIE/ANA

Azy/Legenda na kvasini!

VIKI/VIKTORIA link koji necu brisati!a>

DIJETE CVIJEČA/SARA

ZVONČICA/ZVONA

Hell is near!/Gadno zvuci a ok lik ;)

POVRATAK
Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi -
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;

Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca se dići -
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići