20.04.2007. / petak

nije me dugo bilo...pih

Evo da kažem što mi se događalo u zadnje vrijeme.......
4. travnja Gimnazija je opet išla u Zagreb u HNK. Gledali smo predstavu „Važno je zvati se Ernest“.. predstava je bila solidna malo bi i ispričala sadržaja al sam većinu zaboravila...a jbg.... niti nije važno.... tad sam si kupila nove Vansice (crne su sa rozom crtom :P )..... svi se nasmijali meni mutavoj jer sam se zabila..... ma neću ništa komentirati jer će ljudi još pomisliti da sam čuknuta..... hehehe
Praznici dobro prošli..bila sam kod Marine i tak........nisam baš neš' učila (zapravo niti nisam) ali sam ipak otvorila knjigu i zatvorila (ipak je i to nešto :P )
Pronašla sam par blogova za koje sam se iznenadila.....napr. blog sestrične (a neka rođakinja jel je Stephy?), ona je iz Opatije i bila sam jedno ljeto kod njih...al to je bilo davni i puno se toga promijenilo pa bi htjela ići opet.......jako mi je drago što sam ga našla... hehe :P i tak našla još par blogova.........hehe
Škola počela.... mene malo jebu ocjene.....a kad niti ne učim nešto a ako i učim ne zapamtim i eto mi vraga.........ma fakofacija...... u zadnje vrijeme sam dosta sretna (ili mi se to samo čini).....
Moja jako draga prijateljica Korana je za vrijeme ovih praznika bila u Egiptu.......fora, zar ne? U ponedjeljak ju svi obasipali sa pitanjima,a ona nas darovima... he ja sam dobila narukvicu sa nekim kamenom (tak nešt) koja mi je jako draga jer mi ju je ona poklonila a još je i iz Egipta.....heheh Korana, hvala ti!
U utorak sam se šišala, kasnije bila malo u kurcu zbog friza al me i to prošlo.......mislim frizerka je dobra i sve al eto...........ma neću se time uopće zamarati.......
Jučer se u školi nasmijala k'o luđakinja.....sama sebi, ali i drugima........hehehe
I za one koji ne znaju još: nacionalni ispiti će biti 30. i 31 studenog 2007, a pišemo iz matematike i hrvatskog.....meni je to dosta dobro, matematika mi nije problem, a hrvatski malo ponovim i to je to.......
Ma to je sad dosta za ovaj post....da i kad sam neki dan htjela objaviti post nestalo je struje pa ga tek sad pišem......hehe........ koja sam ja......pehistica.... ??? ....
Ajd pozdrav svima i pusssssssa by Martina

- 08:30 - brbljaj (28) - šaraj.. - #

01.04.2007. / nedjelja

Evo.... ipak pišem još jedan post...... život me jebe..... sve mi je dosadno... škola..blog..ja....

Zanimljivo se ništa ne događa.....ako se i dogodi brzo se zaboravi...i eto...tak to ide kod mene...

U srijedu idemo u Zagreb i to je jedino što me trenutno veseli....gotovo cjelodnevni provod sa prijateljima... usput pozdravljam sve ljude iz razreda, a posebno Nadju i Koranu jer me vas dvije još najbolje razumijete i uvijek ste uz mene u svim mojim razmišljanjima i postupcima..hvala vam puno....vi ste jedini razlog koji me veže za tu prokletu gimnaziju..

Eh da...moj prijatelj Igor iz razreda je u nedjelju bio u Münchenu na koncertu Fall Out Boya......ja popizdila kad sam čula...jako mi je drago što je bio tamo....blago njemu...

Svi vi koji me komentirate puno vam hvala.....ja vas ne komentiram jer nemam volje ali to ne znači da ne posjećujem vaše blogove....ja ih posjećujem i čitam, samo što ne komentiram....oprostite mi na tome molim vas.........

Pozdrav svima do idućeg javljanja....

Neću više ništa pisati..al evo vam par slika sa koncerta..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 13:17 - brbljaj (25) - šaraj.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.