....nobody wants to be lonely....

29.10.2006., nedjelja

Prekrasan dan, što reć...

Jučer mi je dan bio fakat kul...U Brezi (dvorana, puno ime, Brezovica) je bilo europsko prvenstvo u
Rock 'n' rollu, ak se to tak piše...Ulaz je bio 50 kn, ali nas je Taya spasila koja je na radiju dobila 2 ulaznice pa smo nas dve otišle oko 13h...Naravno, išle smo gledat komade...Za oko nam je zapeo neki prejeben lik...Imao je lijepu facu, zube, onak tamnoput, a još kad je digao majicu, oči su nam ispale...I niš, stalno smo ga gledale i fučkale kad je plesao...Dobro je plesao, ali mu je partnerica bila odvratna...anoreksična...fuj...U biti, tam smo bile negdje do 16h i oprostile smo se s tim da ga nećemo više vidjet, ali smo se prevarile...Kad sam došla doma, nisam prestala mislit na njega...Oko pol 19 su po mene došli Dejan, Roby, Tena, Archi i još jedna Tena...Izašla sam s njima van a kad sam se našla oko 19h s Tayom otišle smo do Breze vidjet jel se možemo nekak prošvercat unutra zato što su njezine karte bile kod staraca unutra...Tamo smo srele Brku, Dejana i Robya koji su tam otišli malo prije nas...Nismo se nikak mogli prošvercat dok nije došla Nayina stara...Ja ju nagovorila da ode na ulaz pitat čuvara da nas pusti besplatno, i pustio nas je...:)) Ja i Taya smo čimo smo ušli počele tražit svog lika, i ja sam ga ugledala...Svi smo se ugurali do njega, čak i dečki...Ja sam u sebi razvijala strategiju kako da mu priđem...Taya nije imala muda to napravit i ić samnom (pička) pa sam našla Nayu, Ivonu i Ivanu (cure su fakat lude) i naravno, one su otišle samnom...I Naya se zapalila za tog našeg lika, a Ivona za njegovog frenda...I tak, ja došla do tih dečki i fino ja na hrvatskom rekla One cure tam se hoće upoznat s vama...Mene likovi onak pogledaju (nisu me razumili)...Onda su one došle do nas pa smo započele spiku na engleskom...Smijali smo se, zajebavali se i tak...Taj moj zgodni dečko se zove Phillip, a njegov frend Michael i iz Slovačke su....Velim ja Phillipu kao Wer are you from? Veli Phillip Slovakia...Pita mene Ivona "šta?" Velim ja, ma iz Slovenije su...Opet Phillip kaže, ma ne, Slovakia, i onda se našla najpametnija Naya i rekla, pa budale, Slovačka...Ja i Ivona ostale skurene...I tak, oni su morali nekud otić onda, ali smo se kasnije opet našli s njima...Tad smo se službeno upoznale s njima...a Taya stajala sa strane...Ja sam pitala Phillipa jel ima curu, a on je (na svu sreću) rekao da nema...Onda je Ivona ispitivala za godine...Phillip ima 16, a Michael 15...Neš smo se još sprdali i oni su opet morali ić...Naravno, išle smo im na živce...pa su nas izbjegavali, al boli me k***c, ko da ću ih više ikad vidjet (ok, iduće godine opet imaju turnir u Sisku pa će doć, al ko da ćemo se mi njih sjećat)...Na kraju smo razmijenili svi brojeve, htjeli su i naš mejl, a ne znam zaš nismo dale...u biti...Oprostili smo se i to, i mi smo krenule doma...Na izlazu iz dvorane sretnemo opet Phillipa i ja ga tražila da se slikamo za uspomenu...On onak kaže, naravno...I mi se zagrlili, ja mu naslonila glavu na rame i tak nas je Naya uslikala i onda smo se razišli...I išle mi onda malo Ivanu otpratit na Viktorovac, mislim do pruge...Morale smo proć tamo pored buseva od ovih plesaća i kad smo vidile Švabe počne Naya pjevat: Deutschland, Deutschland, auf viedersehen (ak se to tak piše, u biti)...i tak cijelo vrijeme smo im vikali Tschus...Bye i tak da bi nam ti likovi na kraju rekli Mi smo Hrvati...BRUKE...I sad, cijelo jutro gledam svoju i Phillipovu sliku i kak je bio zgodan...JEDVA ČEKAM IDUĆU GODINU DA GA OPET VIDIM HEH....POZZZZZ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.