....nobody wants to be lonely....

20.09.2006., srijeda

Homoseksualnost....

Danas sam slučajno gledala neku sapunicu u kojoj je lik homić i zbog tog su ga svi odbacili. Ja fakat ne razumijem ljude koji smatraju da je homoseksualnost bolest i da su ti ljudi poremećeni....Pa i oni su ljudi, samo malo drukčiji od nas, ali ni to nije razlog da ih se osuđuje...Recimo, jednu moju dobru frendicu napadaju da je lezba samo zato što je orgijala s curom...Dobro, to nije baš normalno, al ko voli nek izvoli, ja se neću mješat, al bed mi je šta ju svi kure....Ok, i ja sam u početku, al sve onda okrenem na zajebanciju dok možda neki misle ozbiljno....Ja priznam, poljubila se jesam s curom, al onak, il slučajno il smo igrali neku igru pa sam morala....No, nećemo sad o meni...Ovu temu sam načela da vidim šta vi mislite o homoseksualcima....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.