03.06.2006., subota

plessssss

Nenadano, spontano ali odlično. Tim riječima bi se mogao opisati naš jučerašnji izlazak van. Dogovor je donešen sasvim slučajno :»Dođite, bit će dobro!», «Može!».
U Purgeraju se svirao swing, mi ga volimo jer se na njega može dobro plesati, a mi volimo plesati.
Čekanje da svirka započne bilo je i više nego ugodno, dotakli se raznovrsnih tema, skladali pjesme, prisjećali se norijade na Uni, razgovarali o školovanju, zezali se, smijali, a što je najbitnije dobro se zabavljali.
Igor i Hrabren su smišljali pjesmice, naš blogerski-knjižnjičarski prijatelj govorio :»MOŽE!», a Kiki i ja se smijale...
Plesanje je započelo!!! Bilo je ludo, odlično, ispuhala sam svu zlu energiju koja se nakupljala ovih dana u meni.
Okret ovamo, okret tamo, i super! Atmosfera se zagrijala, no mi smo morale doma.
Drugi put ostajemo do kraja!

Evo dvije pjesmice koje su bile smišljene na licu mjesta nama u čast:

1.)
Mislili smo da imaju neki razlog viši,
ali ipak pojavile su se na kiši!

2.)
Bili smo u Purgeraju, a ti izvana,
bio sam sretan što dolazi Ivana.



ivaNA

- 14:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koje više nema ovdje.

koje isto tu više nema.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Click to enlarge

Click to enlarge

Click to enlarge