12.05.2006., petak

Kako su propali GRENZENMÄNNER…

Ima ljudi koji su dobri sportaši.
Ima ljudi koji nisu dobri sportaši.
Ima ljudi koji nisu dobri sportaši ali to nikada neće priznati.
Ima ljudi koji nikako nisu dobri sportaši, a uvjereni su da su dobri.

Prve dvije kategorije su totalno bez veze i s takvim ljudima se uopće ne družim. Analogno tome, svi moji prijatelji spadaju u posljednje dvije kategorije. Naravno, i ja. Zato se uvijek prijavljujemo na sva školska sportska natjecanja. Zato uvijek izgubimo. Ali uvijek!
Loši nogometaši, loši košarkaši, loši rukometaši, odbojkaši, trkači, skakači, plesači…eto, to smo mi.
Od danas i loši graničari.

Naš poraz mogao se naslutiti kad je netko rekao: „Ajmo na ćevape prije tekme, imamo vremena!“
Svi jednoglasno povikaše: „Ajmo!!“

DživoBre je smrdio po luku. Poraz je bio sve bliži.

Stanko je rekao: „Meni se sere!“ Kristina je rekla: „Meni se povraća.“ Mogli smo namirisati poraz…ili je to bio luk??

Punih trbuha, umorni i tromi stigosmo na naše posljednje bojište. Mast nam se još cijedi po bradi… Naša posljednja bitka… izvlače se parovi…i naravno, igramo protiv zakletih neprijatelja, koji su, usput rečeno, najsportskiji razred cijele škole. Gledamo se mrkim pogledima, vidim strah u njihovim očima…i tada shvaćam da je to zapravo gađenje, jer za zubima mi je još jedan poveći komad mesa.

I počinje. Zuuum. Zum. Njihove lopte lete u pravilnim horizontalama i precizno gađaju naše glave. Zum. Bum. Ispadaš. Bum, bum, zuuum, više ništa ne vidim, sve se pretvara u ogromno bojište, i samo trčim, pokušavam spasiti život, gledam oko sebe, već je polovica mojih vojnika mrtva, leže, odvlače ih van, strah, bombe, posvuda. Bezglavo jurim, jako me strah, ne želim da me ozlijede, ne želim umrijeti, ne još.

Odjednom osjetim strašan udarac u trbuh. Istovremeno hvatam zrak i pokušavam ne povraćati. Vrti mi se u glavi. Eto, to je to, umirem.

Ipak ne umirem. Hej, pa to je dobra vijest!

Uglavnom, izgubili smo. Ali ne zato što smo loši, neee, naravno da NISMO loši!! Izgubili smo jer su oni nepošteno igrali. Da! Svinje! Tako jako gađati nevinu dječicu, puj, tko je to još vidio!!

KrIsTiNa

- 15:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koje više nema ovdje.

koje isto tu više nema.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Click to enlarge

Click to enlarge

Click to enlarge