30.04.2006., nedjelja

beba malena

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeCijelo jutro i dobar dio poslijepodneva provela sam sa malim Leom, dijetetom prijatelja mojih roditelja. Mali Leo je najdivnije stvorenje koje sam ja ikada uopoznala. S takvim divljenjem i čuđenjem promatra ovaj svijet, voli ga beskrajno, svaka mala, nama odraslima potpuno beznačajna stvar, u njemu budi divljenje i toliku sreću.
Nisam baš bila dobre volje, on mi je prišao, stavio ruke na moju glavu i rekao mi: »Ivana zašto si tužna? Nemoj bti tužna! Imam novi tutać! Dođi, pokazat ću ti ga!» Lice mi se ozarilo, bila sam sretna, tko bi pokraj Lea mogao ostati loše volje!! Obožavam tog klinca.
Slijedećih nekoliko sati provela sam u igranju s autima, pardon tutaćima, kako to kaže Leo. Bilo je super, ima i cestu i parkiralište, sve ima, sviđa mi se to. Kasnije smo se išli šetati. Znala sam da će šetnja dugo trajati, on vam jako voli travu, svo moguće cvijeće, a i po novom lokve! S obzirom da je danas bilo mokro, lokve svuda oko nas, a Leo je morao stati u svaku. Nije mi to pretstavljalo problem, skakala sam s njim, najveći pothvat nam je bila lokva koja se nalazila nasred ceste, bila je duboka, samim tim još zanimljivija!! Usput smo sreli 2 psa, s kojima je Leo bio oduševljen, nisam sigurna jesu li oni s njim jer ih je iz dragosti i veselja pre jako stiskao, i macu smo vidli.. Aha, i ono najbitnije, zaljubio se u curicu koju smo upoznali u parku!! Da, da! Stavila mu je žigić u obliku srca na ruku i to je to! Ljubav se rodila! Naravno da ruku nismo ni smijeli pomislit oprat, to je bilo STROGO ZABRANJENO!
Vrijeme je rastanka, ne želim ić, bilo mi je predivno, za taj dio dana vratila sam se u djetinjstvo! Bila sam sretna, vesela, ništa me nije mučilo, sve je bilo lijepše nego inače, bilo je puno više boja nego inače, zamjećivala sam sve...
Leo hvala ti, na najljepšem danu ikad!!

IvANA

- 21:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koje više nema ovdje.

koje isto tu više nema.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Click to enlarge

Click to enlarge

Click to enlarge