< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

blablabla......neda nam se pisat...pre glupe smo

LINKIĆI: =)

Blog.hr
ANDREIN SAMOSTALNI BLOGIĆ
LANA
GLUPSONICE
FIFI=)

O NAMA =)


ime:Andrea (bez J)
prezime:Marsovac
dan kad su ljudi požalili: 03.06.
razred:8.c
škola:luka
naj frendovi:Marija, Lanica, Ana, Nella, vale, Viki, Čuić
Fifica, Paxonja,Nixa, Fićo,Tončica....
moj MSN:andreica93_sesvete@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us


i šećer na kraju.....

ime:Marija
prezime:nije bitno....
dan kad me roda donijela:09.10
razred:8.c
škola:luka
naj frendovi:Lucija, Andrea, Vikica, Valjakica, Ines, Kika, Fifi
Hanžekica, Lana, Ana, Nella, Vale, Čuić, Pax,
Tonček, Zubak, Dedić, ljudi s mora....
moj MSN:marija_sesvete@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us



volimo:dečke, ples, alkohol, cigare, životinje, frendove,
ljubav, ljeto, more, Pag, Dubrovnik, zajebanciju,
tračat, bit glupe plavuše sa bubrezima umjesto mozga
=)) , SEBE......

ne volimo:umišljene kurve, štrebere, kad se neko forsa,
učenje, pospremat sobu, bit bolesne, tračeve....
o nama, dečke koji se ponašaju ko pičke.....

imamo mi i msn... :) pa evo tu su...
andrea - andreica93_sesvete@hotmail.com
lucija - slatkica57@hotmail.com
marija - marija_sesvete@hotmail.com


EVO MALO SLIKICA:)
VALE=)
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

NELLICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


HELA&ANA&VALE=)
Image Hosted by ImageShack.us


TINICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&MARIJA&ANDREA=)
Image Hosted by ImageShack.us


MARIJA&IVA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ČULJAK&MARIJA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ELA=)
Image Hosted by ImageShack.us


subota, 27.10.2007.

TOŠE PROESKI - MAKEDONSKI ANĐEO....

evo što da kažem....svi smo bili šokirani kada smo čuli ovu vijest...mislim kako i nebi kada je poginuo jedan od najvećih glazbenika ovih prostora...nema riječi kojima bi opisala osjećaje koji su obuzeli sve nas...a pogotovo članove njegove obitelji...ostavio je neizbrisiv trag na nas sve svojim pjesmama stvarao je najlijepše pijesme to je zasigurno... svojim dobrim djelima....kako svi i govore on je zaista bio makedonski anđeo...kralj balada i sve ostale odlike što mu daju....
napustio je ovaj svijet igrom sudbine. samo se nadajmo da je sad na boljem mijestu...još uvijek ne vjerujem da tog velikog čovjeka više nema... da više nikad neće izaći ni jedan njegov album...da više ne možemo ići na njegove koncerte.....užas...
preostaje nam nadati se da je pronašao svoje mjesto pod zvijezdama jer to je i zaslužio....neki govore da će ga proglasiti svetim...pa i trebali bi jer je čovijek bio zaista nevjerojatno dobar...ljubazan....skroman...human....sve što bi svetac i trebao biti!!!!!!!
zato...
toše čuvat ćemo te zauvijek u svojim srcima jer to si zaslužio svi te puno volimo.......zauvjek.....nikad te nećemo zaboraviti!!!!!!
LUCIJA


E LUCIKA SORRY KAJ TI SE UBACUJEM.....EVO I JA SAM JAKO TUŽNA......UPRAVO SLUŠAM NJEGOV CD......A JBG...ZAŠTO UVIJEK NAJBOLJI ODU......evo neznam kaj da kažem.........u školi je supać.samo kaj nas profaći muče...ali inaće je ok.....prijateljstvo super........ma sve je super.......ovih dana sam jako happy neznam zašto........e da......skoro pa sam zaboravila.....naša marijica je u kazni.nemojte pitat zašto ni ona sama nezna.....ali ubiti nesmije na internet ni ništa.......tako da nemojte očekivat njezine postove.........evo sad ja idem....i očekujte idući post da če bit moj...osim ako me lucija ne preduhitri i ne napiše prije mene...............
......volim vas sve..............

........AnDrEa......



komentari (83) print#

ponedjeljak, 15.10.2007.

evo konačno i mog posta.... =)

ej ljudi... pa evo konačno ste dočekali moj post! hehe.... pošto se u ovih par dana nije dogodilo niš posebno zanimljivo pisat ću vam malo o mojim srećicama - luciji i andrei.... a na kraju nešto malo i meni..... =))
ANDREA-pa evo andrea je moja bestica još od 3. razreda otkad sam se ja preselila gore kod badela. prvo smo išli zajedno u školu i to a kasnije smo se počele još više družit... i zbog tog mi je fakat drago! baš smo bili dobra ekipica - nas dvije, vikica i dedić.... i tak je to trajalo sve do 7 razreda.... a onda?! posvađale smo se s dedićem.... jbg.... al mi smo si ostale super! a sad mi fakat puno znači i znam da joj uvijek mogu sve reć.... andreice volim te.... puno.... ma ona vam je jedna luda mala fufica.... =) istina da se puno svađamo al to nikad ne traje duže od par sati.... često ju živciramo ja i lucija kad se ponašamo ko zadnje idiotkinje kad smo vani.... al sve je to zajebancija! i tak... neznam kaj da još kažem... svađa se s profesorima.... pogotovo s kostelkom i dančevićkom.... =) i da.... cura poznaje sve žive... eto šta čini msn! =) to bi valjda bilo sve njoj! pusek andreice....
LUCIJA-s njom sam si postala stvarno super tek u 7 razredu..... baš smo bile K.U.J.E... znat će neki o čem pričam.... svi znaju da je užas kad smo nas dve zajedno vani.... koji je to smijeh.... pjevamo zeko i potočić (s orgazmom), lajemo na ljude, psujemo pred profesorima (pogotovo iz glazbenog)..... =) deremo se u centru sesveta.... svaki dan smo barem dva put na kavi..... skala, art, agram, san antonio..... =) al inače je ona baš super! heheh..... i mrzi kad ju ljudi zovu ragužica! jako je zgodna i lijepa.... baš prava fufa! i obožava ljeto... isto ko i ja! njoj isto ko i andrei mogu sve reć.... i zato mi puno znači.... ma ja nju volim.... isto ko i andreicu.... pusek i tebi malena....
I SAD NEŠTO O MENI....
pa mene svi znaju ko curu koja se ne prestaje smijat.... i to je baš fora.... puno mi znače neki ljudi - ove dvije fufe, moji starci i sestra.... i nemogu a da ne spomenem i moju lanicu.... i ona mi je isto zakon al se stalno svađamo! kolko sam puta ja plakala zbog nje.... joooooooj..... ne smijemo se više svađat!! neznam kaj da pišem.... neznam ja pisat o sebi.... kad sam vani s curama onda se fakat znamo ponašat glupo.... al nama je uvijek zanimljivo..... a i svi već znaju da obožavam ljeto, more, povljanu.... jer tamo su neki ljudi koji mi fakat puno znače... inače sam dobra u školi i prolazim s pet kaj uvijek začudi ljude s kojima se upoznajem... treniram taekwondo, odnosno trenirala sam i imam crni pojas..... hehe.... al sjebala sam si koljena pa eto.... sad treniram ples.... sviram klavir već 6 godina i završila sam glazbenu školu..... i obažavam to! a kaj se tiče ljubavi - ništa posebno.... još uvijek volim samo jednu osobu.... svi znaju s koliko sam ih bila i kolko traju moje veze.... al sve je to ništa..... ja tog dečka volim već jako dugo i to ne mogu promijenit.... i to bi bilo to..... =))

nadam se da vam se svidio post i da ćete ga zato puno komentirat...=) pozz svima.... pussa! =))



komentari (120) print#

utorak, 09.10.2007.

EVO I NAS!!!!!!!

ej!!!!!!!!!!!!!
pa ovo je nevjerojatno opet ja moram pisat post!!!!!
aj ništa zato danas je mojoj maloj Marijici rođendan
pa zato Marija SRETAN TI 14 ROĐENDAN I VOOOOOOOLIM
TE PUUUUUUUNO!!!!!!!kisskisskisskisskisskisskisskiss
i da....danas smo se marija i ja malo svađale sa milicom i dunjom..
stalno nam iza leđa govore da smo kurve i pičke i ta sranja pa smo
mi malo odličili popričat sa njima......smokinsmokinsmokinsmokin
smokinsmokinsmokinsmokinbangbangyespuknucupuknucu
nikaj nam se neusude reč u facu nego okolo seru.......pa daj ono mislim
danas bi naša andreica trebala stavit neke slikice na blog al
vidit ćemo mi to još....
i da u subotu smo slavili marijin rođendan i spavali smo kod nje.
bila je tam i jedna naša frendica Ana koja se odselila u dugo selo
kad smo bilo 5 raz. tak da ju nismo dugo vidili
i baš mi je drago kaj smo ju nakon toliko vremena napokon vidli!!!
ANICA PUNO TE POZDRAVLJAM I POSJETI NAS OPET I TO
BRRRRRRZOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
da ne znam više kaj da pišem.................
danas smo se slikali sa svim dečkima koji su naišli na ulici i baš
nam je bilo super.
a pod vjeronaukom smo se gađali sa gumicama tj. andreica je mene i žagericu gađala u sise. svi su nam se smijali a profka je dobila slom živaca. i pod biologijom smo radili isto sam kaj nas je zubak gađo.....
sam da vam još kažem da nam je na vlašićkinom ročkasu bilo isto predobro. ja i pisa smo sjebale internet bar smo tak mislile.al ga nismo strgale (fala Bogu......)
O.K. SAD FAKAT IDEM I SVE VAS POZDRAVLJAM I OSTAVITE NAM PUNO KOMOVA SVE VAS VOJIM.......!!!!!!!!!!
PUSEK !!!!!!!!!!!!!!!

LUCIJA



komentari (117) print#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s