mjesto gdje zivimo 5 dana u tjednu
burninmadmi dakle zivimo u domu......tO JE JEDNO NAJODVRATNIJE MJESTO U KOJI NEBIH DOPUSTILA NI NAJGORI NEPRIJATELJ DA mi ODE.....dovoljno je da kazem da bih se trebala javljat svakih usranih 5 min.gdje idem,sta radim,sta "ucim",dal pisam,serem,pisem,gutam,mad.....itd.itd....da sad ne zamaram ljude tu...uglavnom....SRANJE...ma mislim sve vam je jasno kad vam kazem da imamo odgajateljice...ponasaju se prema nama ko da smo u vrticu a ne 200km od kucepuknucu...eh...ali ja sam jos samo headbanggodinu dana u tom sugavom domu i ....odoh...thumbup
tko su ove dvije?
nas dvije smo cimerice....dakle zivimo zajedno 5 dana u tjednu(ne bunimo se)nut
dolazimo iz istocnije hrvatske....dy je iz ivanic gradanaughty,a ja sam iz slavonskog brodacerek
kako blizu a opet dalekono
idemo u umjetnicke skole....to se i vidiparty...tekstilna &glazbena,dy=1.razredheadbang,ifa=3.razreburninmad...sta da jos kazem...decki?
zauzete smo tu i tamo ...sta god to znacilolud..........................................
i.............to bi valjda bilo to?!namcor
ma da...thumbup
http:// Free Image Hosting at www.ImageShack.us target=_blank>we

pa djes ba?sa ima?

11.04.2006., utorak

nesto...


Soldier Side

Dead men lying on the heart of the grave
Wondering when savior comes, if he is gonna be saved
Maybe you're a sinner and to your turn in life
Maybe you're a joker, maybe you deserve to die

They were crying when their sons left
God is wearing black
He's gone so far to find no hope
He's never coming back

They were crying when their sons left
All your men must go
He's come so far to find no truth
He's never going home

Young men standing on the top of their own grave
Wondering when Jesus comes, are they gonna be saved
Holy to the little bishop, tells the king his lies
Maybe you're a mourner, maybe you deserve to die

They were crying when their sons left
God is wearing black
He's gone so far to find no hope
He's never coming back

They were crying when their sons left
All your men must go
He's come so far to find no truth
He's never going home

Welcome to the soldier side
Where there is no one here but me
People all grow up to die
There is no one here but me

Welcome to the soldier side
There is no one here but me
People on the soldier side
There is no one here but me


A ovo je moja pjesma...



CRNA DUŠA
Crno,sve je crno oko mene
ni trunke svjetla nema.
Mrak,sve je crno
nema nade,nema ni gavrana...
Eh,niti grobar me ne vidi
dok nasred groba sjedim sama
i plačem za srećom još iz mladih dana...
Više se neradujem zori,suton ima crni sjaj,ništa više nevrijedi
osim možda posljednji ispraćaj...
Kako da to sve prođe?
Kako da ustanem sa groba?
Kako da zaboravim vječene rane?
Ništa,ništa mi neće pomoći...
To je moja sudbina...
Mrak,crno i opet mrak...
Niti krv više teče,odlazim i neka više:
NEĆE JE BITI NIKAD VIŠE!!

- 10:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
za ovo je mjesto prije znalo samo dvije osobe...dakle nas dvije koje smo ga i napravile...plan je bio raspravljanje o dogAdjajima tokom dana i da za to nitko drugi ne sazna...ali igrom slucaja za njega je doznalo jos par ljudi pa to dakle sad ne dolazi u obzirnodakle pisite ako hocete ako necete nemorate...
samo nemojte ostavljat nikakve pametne komentare...jer cete nam nabiti komplekse
zijevuglavnom dosta za sadzaliven