mjesto gdje zivimo 5 dana u tjednu
burninmadmi dakle zivimo u domu......tO JE JEDNO NAJODVRATNIJE MJESTO U KOJI NEBIH DOPUSTILA NI NAJGORI NEPRIJATELJ DA mi ODE.....dovoljno je da kazem da bih se trebala javljat svakih usranih 5 min.gdje idem,sta radim,sta "ucim",dal pisam,serem,pisem,gutam,mad.....itd.itd....da sad ne zamaram ljude tu...uglavnom....SRANJE...ma mislim sve vam je jasno kad vam kazem da imamo odgajateljice...ponasaju se prema nama ko da smo u vrticu a ne 200km od kucepuknucu...eh...ali ja sam jos samo headbanggodinu dana u tom sugavom domu i ....odoh...thumbup
tko su ove dvije?
nas dvije smo cimerice....dakle zivimo zajedno 5 dana u tjednu(ne bunimo se)nut
dolazimo iz istocnije hrvatske....dy je iz ivanic gradanaughty,a ja sam iz slavonskog brodacerek
kako blizu a opet dalekono
idemo u umjetnicke skole....to se i vidiparty...tekstilna &glazbena,dy=1.razredheadbang,ifa=3.razreburninmad...sta da jos kazem...decki?
zauzete smo tu i tamo ...sta god to znacilolud..........................................
i.............to bi valjda bilo to?!namcor
ma da...thumbup
http:// Free Image Hosting at www.ImageShack.us target=_blank>we

pa djes ba?sa ima?

07.04.2006., petak

i ovo je ok...kad si u bedu....:(

Wake me up when september ends
Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my fathers come to pass
seven years has gone so fast
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when september ends

ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when september ends
wake me up when september ends
wake me up when september endsnono

- 14:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
za ovo je mjesto prije znalo samo dvije osobe...dakle nas dvije koje smo ga i napravile...plan je bio raspravljanje o dogAdjajima tokom dana i da za to nitko drugi ne sazna...ali igrom slucaja za njega je doznalo jos par ljudi pa to dakle sad ne dolazi u obzirnodakle pisite ako hocete ako necete nemorate...
samo nemojte ostavljat nikakve pametne komentare...jer cete nam nabiti komplekse
zijevuglavnom dosta za sadzaliven