ponedjeljak, 07.05.2007.

........love is blind........

U novinama je osvanula prica da se djevojka bacila s nebodera,zbog voljenog mladica...prije smrti napisala je oprostajno pismo:"Dva svijeta mi smo,nikad skupa mogli biti nismo,kraj tebe sam se osjecala ko ptica u letu,bio si mi sve na svijetu....voljela sam svaki dio tebe i zbog toga proklinjala sebe.....pratila svaki korak tvoj i prizeljkivala da si moj......ali tebi je vaznija bila droga....gledao si u nju kao u boga....voljela sam ocaj na tvom licu....dok si svugdje sa sobom nosio spricu.....i kolike sam noci proplakala moleci Boga da te izbavi iz pakla ....zbog tebe sam se skoro ubila dok te druga pred mojim ocima ljubila....svake noci u mislima su mi bile tvoje plave oci...htjela sam te preboljeti...htjela sam te prestati voljeti..htjela sam te zaboravit pomocu pica......ali sam te opet osjecala u svakom djelu svoga bica...cim sam te ugledala smeda kosa plave oci..znala sam zaboravit te necu moci....zbog tebe sam morala kroz pakao proci do ove tocke doci...bio si mi ljubav prva,a ja za tebe ni od ljubavi mrva...nosila sam te u krvi,a sad ce njome da se hrane crvi...kad se vrate lastavica jata...vise nece biti mojih ruku da se smjeste oko tvoga vrata....molim te shvati..svu srecu zelim ti ja......al ne zelim vise cekati sumorne zore.ovo je jedini izlaz iz ove nocne more...znaj da te ne krivim ni za sto...voljela sam te...ti mene nisi.....samo te jedno molim povremeno mi donesi na grob jedan cvijet..jer ipak si bio sav moj svijet......"
Nakon dva dana osvane prica:"Na grobu djevojke naden les mladica,obitelj sto je donijela cvijece svojim mrtvim nasla ga je s nozem u prsima..."
Kad je dosla policija i ustanovila smrt u njegovoj ruci su pronasli krvavi papir."Ja sam volio tebe...ali me ovaj zivot nepovratno sjebe.....gadim se sam sebi....jer pravu ljubav nisam mogao pruziti tebi....a volio sam te ,svjedok mi Bog.....sad kad te nema kao da nemam nikog svog......gurao sam te stalno od sebe jer nisam zelio unistiti tebe...nisam htio da patis....a tisucu puta sam pozelio da mi se vratis........ljubav je kuja koja te na sve nacine sjebe....ljubav je guja koja te odvaja od mene....ne zelim vise biti tuge i boli rob jedina zelja mi je da s tobom djelim grob......u zoru kad mi srce prestane da lupa.....kad nismo mogli za zivota u smrti cemo biti skupa..........




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

14:40 | Give me a sign (35) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.