slučaj s jabukom

nedjelja, 15.01.2006.

tko kaže

da se ne može pronaći mir
sama od sebe
osjetiti snagu
da mogu
sve.
živjeti osjećaje uglavnom mi je donijelo samo loše.
ali tako je to kad sve proživljavaš minimalno deset puta jače nego drugi.
iz vanjske perspektive, kad živim po razumu, okvalificirana sam eto, najvjerojatnije kao
hladnokrvna kučka
samoživa
samodostatna
bez srca.
duboko u sebi osjećam potrebu za ravnotežom.
ali za to mi trebaš ti.
druga polovica.
i eto kako je započela priča...

15.01.2006. u 10:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

«na dan kada umrem ostvarit će se naglo sve što nije moglo za mojega života; zavladat će čista ljubav, bratstvo ljudi i apsolutna pravda. zbog te blagoslovljene ere čovječanstva ja sam već na vrijeme kušao da ubijem samoga sebe. a što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi: VEDRINA. kristalna kocka vedrine.» (tin ujević)