16.10.2006. / ponedjeljak

i am lonely now

jeste li ikad osjetili samocu u vama....ja je sad osjecam .....jer nemam nikoga....jer sam ostala sama na ovom jadnom svijetu....ostala sam bez frendice koja mi je bila sve....a samo zbog zaljubljenosti.....mrzim se i mrzim dan kad sam se rodila.....jer sve sto je u meni ja mislim.....mrzim se.....i mrzim se cijela.....mrzim.....neznam kako da rijesim problem......jer sam ga polako i izgubila....jer je kika izgubila frendicu za kojom tuguje....jer se glupa kika nije javljala.....ali ne zbog decka.....nego zbog drugog razloga...kika nije poslje skole odlazila u palah zbog jebenih instrukcija iz kemije i matematike.....jer mala kika nema vremena....ali to nije naravno opravdanje....neznam ni zas sam sve ovo napisala...jednostavno sam zapela na necemu i izgubila sve iz srca....kao frendicu.....vrati mi se.....e i ovaj decko iz komentara:neznam tko si ali sto ti pises o meni.....svaka cast

- 10:35 - Komentari (75) - Isprintaj - #

10.10.2006. / utorak

new post...new life

oi!!!!!pa evo vam ga ljepo jednog fucking posta....dosla sam iz ove jebeno posrane skole.....da skratim....gimnazije...tesko je....imam dva komada....drustvo mi je odlicno....profesori šmrkavi...hahahahaha...al jebes....e da....sad moram nes napisat za moju mele...pa bijah na rpockasu...i bilo zakon...i bili u palachu...pa do konta...pa ukrali neku jebenu svijecu u nekom kaficu pa je donjeli na kont...al jedna cura ju je bacila u rječinu...a trebali prizivat duhove...pa bilo je dobro al su svi nekak bili u kurcu(mele znas sta...necu u javnost).....ma u zivotu mi je super...imam jednog malog plavog misa..hihihi...obozavam ga....danas nam je 19 dana....jupi....ovaj post bi trebao biti zanimljiv ali nije kao ni prijasnji....razmisljah u svojoj tikvici dali da izblisem blog....da...ne....da....ne......ne...ne...da...ne...i odlucih da ne...i tako....recite svojoj mladoj braci il sestrama da NE idu u gimnaziju...evo to je za dobro covjecanstva napisano...hahahahahahhha....e idem ja sad.....pusaaaaaa

- 14:44 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.