Prijatelji sa povlasticama

18.09.2011., nedjelja

Vrijeme je za istinu...

Što me potaklo da uopće krenem pisati ovaj post?

Prolazim danas pokraj Kaptol centra, okrenem se i ugledam zanimljiv plakat na kojem piše: Friends with benefits...coming soon. Zastanem, na moment se zamislim i već imam dojam da znam temu budućeg filma, a moram priznati i kraj.
Tada mi se stvori slika u glavi...mog prijatelja, sa povlasticama i kako je nama? Oće li biti sretan kraj baš kao u filmovima? Nasmijem se što mi je takva suluda misao uopće i pala napamet. Prijatelji sa povlasticama? Sa sretnim krajem? Odnosno početkom? Hej, razmisli još jednom.

Uvijek sam se pitala u životu, zašto žene koje imaju najboljeg prijatelja, zašto im on nije dečko? I obrnuto. Odgovor mi se i ne bi činio kompliciran. Pa...pomislim, imaju zajedničke stvari, ali fali kemije odnosno ta fizička privlačnost, očito. Iako sam uvijek smatrala kako...u takvim prijateljstvima, postoji ljubav, koja je nažalost jednostrana. Čovjek ima uz sebe predobru osobu da bi otkrila svoje možda dublje osjećaje, a ne želi riskirati pošto mu je prijateljstvo vrijedno. Moguće i to.

No onda me izmučilo jedno drugo pitanje...Što kada imaš dugogodišnjeg prijatelja koji zna sve o tebi, svaku najskriveniju, najdublju tajnu i kojem možeš reći što god ti je na duši: žaliti se na svijet, smijati se, plakati, veseliti, šaliti, ne zamarati se oćeš li reći nešto krivo i oćeš li biti shvaćen ili čudno gledan, što onda kad on postaje tvoja vlastita skrivena tajna? Kad ne želiš priznati svijetu ni sebi što se zapravo događa, što zapravo osjećaš i kome se uopće obratiti. Tajne koje dijeliš, a onda tajna postane upravo ta osoba, sa kojom ne možeš podijeliti tu tajnu. Kako komplicirano.

Da, on je postao moja tajna, htjela priznati ili ne. Kako je došlo uopće do toga? Ah, otvaram dušu.

Dakle, moj dragi prijatelj, najbolji, dugogodišnji, nezamjenjiv...dogodio se spoj, jednostavan čisti spoj, kao kad se magneti spoje. Izašli smo, razgovarali kao uvijek o raznim temama, no nešto je bilo drukčije (ili samo u mojoj glavi?), stani pomislila sam, to ti je prijatelj, najbolji...zar je moguće da...? Mozak nije htio učitati pitanje do kraja ili sam ga ja zaustavila, više se ne sjećam. Našli smo se u nekom prolazu gdje nije bilo ljudi, povukao me za ruku i naslonio na zid. Neko vrijeme me je šutke promatrao, a zatim me počeo ljubiti. Po obrazu, po vratu. Nisam se micala, zašto i bi? Srce mi je brzo kucalo i bila sam tako omamljena, osjećala sam se kao da na kraju krajeva i treba ovako biti, kao da ovo što mi radi je sasvim uredu, kao da mi nije jasno zašto do toga nije prije došlo? Pogledao me ravno u oči, a zatim jednostavno dotaknuo svojim usnama moje. I to je bilo to, taj spoj, taj magnet, koji je isplivao na površinu. Bilo je prekrasno.

No, kada najbolji prijatelj koji zna sve o vama (moram se opet vratiti na taj dio) napravi nešto takvo, što onda? Dogodila se ta kemija, kemija koje kod drugih najboljih prijatelja nema , zato i nikad nisu u vezi, no nama se dogodila. Hoće li to završiti vezom? I tu čovjek dolazi u jednu veliku zamku.

I sam naslov bloga kaže da do veze nije došlo. Da, ja koja sam tako jednostavna, koja je samo tražila nekog do kog će joj biti stalo, ko će joj ubrzati srce i kome će ona ubrzati srce usrećiti ga, nađem se na raskrižju. Pogledam se u ogledalo i ne vjerujem da sam se ja upravo našla u ovoj situaciji. Hej, ja imam prijatelja sa povlasticama. Kako ti to zvuči?

Obično kad čovjek kaže prijatelj sa povlasticama, to znači da je on prijatelj koji vas fizički privlači, ali nemate ništa zajedničkog iznutra...nemate tu drugu stranu, koja čini potpuno temelje za dobru vezu. Ali, stani, on je moj najbolji prijatelj. U čemu je zapravo problem? Život tako nije fer.

Iskreno mi je odgovorio kad je vidio u očima moje razočarenje kako on ne osjeća nešto u tom smjeru...zaljubljenosti. A ja? Što da mu odgovorim osim: sasvim je dobro ovako, zbilja te i nisam zamišljala kao dečka, ipak prijatelji smo? I on postaje moja tajna, tu ispred njega samog. Kome da kažem i kako? Dok me ljubi onako tek tolko radi užitka, a ja mu uzvraćam, pitam se osjeća li kako ga zaista ljubim? Osjeća li koliko iz mene izvira te toplina, zagrijanost. Dok mu jagodicama prstiju nježno prelazim preko lica...i gledam ga , zamišljeno i šapćem u sebi sve ono što bi mu šaptala na glas da smijem.

Tako je bolno. U svakom ovakvom odnosu vjerujem da ima ta jednostrana ljubav, sigurno ima.

Što vi mislite? Ima li netko sličnog iskustva? Što napraviti? I postoji li uopće mogućnost preokreta ovdje?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.