Fressssssh

petak, 30.08.2019.

paprike

danas san dobija zadatak kupit paprike, za peć na roštilju i onda spremit tako pečene za zimnicu

inače ja sam jako pouzdan bloger, meni kad daš zadatak, triba se dogodit neko čudo da ga ja ne izvršim

paprike ću kupit u interšparu, jer tamo iman svoje ljude, pa ću dobit iz friško dopremljeni, a ne one probrane, šta i svi vrtu i meljaju po dućanu

onda će me tokat izroštiljat dvaes kila paprika, i tu moj muški dio posla završava, mogu još narizat petrusimul, i luk, i to je to

daklen moja draga će ka viši samostalni referent za pakiranje paprika obavit ostalo, ka dama, a ne ka ona smjehuljica šta vodi bitku s loncon, i rat s paprikama, a neće da sluša kad jon ja kažen da triba nać nekog zagondžiju, satrat će se vako sama

zato bi bilo dobro, ako vi imate nekog susida a da je ono baš dobar, i slobodan, da ga priporučite našon smjehuljici

vidiš kako je Sarah be kad je našla dječka, odma zeru živnila, je nan bila dopizdila sa svojon kuknjavon, a vidi je sad, ni oni likari je su onon anastazijon nisu mogli uspavat, to čim čuje da cigo svira tamburu odma skače ka manito

svi znamo da ima tu neki blogerica koje ni najvećon neprijatelju ne bi priporučija, ali smjehuljica nije taka, zna kuvat, lipo piva, voli sve šta vole mladi, dobro malo je smotana pa je sve napada, ali zato jon i triba zagondžija da je brani od pegle, lonaca, kišobrana, i svakako škorpijona, i ostalog šta je napada, žena je pivačica i književnica, ukratko selebriti, pa jon nemojte priporučat neke šta na ništa ne liču, nego vako da liču na mene ili bar na Goerga Cloneya

paprike su po sedan i još nešto kuna, da san ponija onu knjižicu, još bi ka vjerni kupac i popust dobija, vako ništa, diskretno san upozoren da moran pazit na vrhove paprika, ka i svake godine, pa san ja reka da san u stanju samostalno kupit paprike ka i svake godine

nama muškima je super, bar nama koji imamo cure, ništa ne moraš pamtit ona ti sve kaže, pa ti se nemore dogodit da kupiš paprike sa neadekvatnim vrhovima, šta bi bilo ravno katastrofi

ko zna otkud su paprike, baš ću pitat svog čovika u interšparu, ovi naši drže cijenu ka da prodaju marijuanu, srića pa ima ovi šta su u kurcu pa prodaju jeftino, inače bi pričali, jebate sićaš li se kad smo onda jedanput ili paprike,

oni seljak u makedoniju, ima zemlju i kišu isto ka i naš, oba moraju kupit sime i okopat paprike, zeru ih pognojit i tako, i onda je našemu seljaku malo deset kuna za kil, katastrofa nemila, a oniu Makedoniju svoju proda za dvi kune, pa je neko gonja kamijonon, pa dođe u interšpar, i onda je ja kupin za sedan kuna pa se mogu kurčit da san ijo paprike

tako i naši ugostitelji jauču kako niko neće da ide ribu od četristo kuna kil, nego izidu pizzu i onda valjda sa onon razlikon idu na kurve, mislin ono ko ne bi radije izija pizzu i jeba nešto, nego izija lubina iz uzgajališta za četristo kuna kil, baš su ljudi čudni

svojima na poslu san danas peka lokarde na gradele, bile su baš friške, i rižoto od kozica san in skuva, šta ti je preduzeće, imam dva roštilja, veliki i još veći, i komplet opremljenu kužinu, moga bi i paprike ode izroštiljat

nego šta će mo sa smjehuljicom, ima li kakav zagondžija u perspektivi, ajmo ekšn

- 14:56 - Komentari (22) - Isprintaj - #