Fressssssh

ponedjeljak, 19.08.2019.

umri muški l


ka šta znate, ja uglavnom piskaram potaknut dnevnim događanjima u zemlji, svijetu i vaseljeni, ili glupostima koje vi laprdate na blogu

u rijetkim trenutcima pohvalim svoje omiljene blogerice, skrenem vam pažnju na nekog novog, ili izmišljam priče koje su se negdje nekome zasigurno dogodile

sinoć me je drugarica Julka kritizirala da samo protiv ženskih pišem, i naredila mi da sad pišem samo protiv muških

i tako čekam ja da neki muški učini neki skandal, i čekam, i čekam, guzica mi utrnula čekajuć

gledam, neka likuša u veleposlanstvu je rekla ono šta govori Trump, i Orban, i Poljaci, i Česi, i njemačke, nizozemske, talijanske, švedske, francuske, i štajaznamčije parlamentarne strakne, odnosno jedno tries posto zastupnika u europskom parlamentu

naši to smatraju rasizmom i štasjaznam čime, pa ja eto ne znam zašto mi ne istupimo iz te europske unije, kad je već tako rasistička, i kako mogu Kolinda i Plenković sidit skupa sa tin Trumpom, i Orbanom, i ostalim rasistima

i tako čekam ja i dalje da neki muški napravi neku pizdariju, pa da se obrušimk na njega svim svojim stvaralačkim potencijalom

pa vidim neka Sara šta radi ka striptizeta, je natamburala mater koja ima neki rak, pa je nju onda ćaća veza selotejpom, dok je policija nije odvela, a onda je ona tužila ćaću indexhaeru, koji je jedva dočeka jer jon je ćaća pomoćnik ministra

i opet ja čekam i čekam, kad će neki muški napravit neko sranje, pa gledam malo sport prijelazni rok i tako to

u biti na portalima se od muški pojavljuje samo Miočić, ne oni šta je igra kviz, taj je umra pa se nemore pojavljivat, nego oni šta se tambura s crncima

nekako ni uz najbolju volju ne mogu skužit šta ima zanimljivo u tome da se dva lika smanjene inteligencije tamburaju za lovu, mislin nisan ni ja puritanac, imam ja utakmica, ali jebate jedan put moraš izać iz puberteta, i pristat bit smanjene inteligencije, u biti ja mislin da oni muškarci koji su ufurani u to gledanje tamburanja na televiziji imaju problema sa potencijom, ili nisu odavno ništa jebali, pa im se akumulira agresivnost

najjače je kad neki kažu da je tamburanje sport, je isto ka i šah, a još su jači oni šta to smatraju plemenitom vještinom, je baš je plemenito naprokidat nekog crnca, nema šta

još uvik nema ni jednog muškarca koji je napravija pizdariju

ali zato ima desetogodišnji prosvjednik, koji predvodi prosvjede protiv gradonačelnika Mile, koji oće da krkani i nedojebane skojevke šta imaju konje, te konje vodu tamo odakle im je deda šljegnuo u grad, sad taj desetogodišnjak se nemore baš smatrat, muškarcon, pa se nadam da će intervenirat pučka i dičija pravobraniteljica, i da će centar za socijalnu skrb obić roditelje koji desetogodišnjaka izlažu u medijima

iden sad opet vidit je li koji muški šta uradija, zadavit će me julka



- 13:11 - Komentari (28) - Isprintaj - #