Fressssssh

utorak, 13.08.2019.

Park je moj

Nismo mogli izist sve volke, bilo ih je prikoviše pa ćemo danas kuvat rižot, ja san bija u Zadar na peškariju, i kupija ribu, i blitvu, jebate blitva je skuplja od marijuane, mislin ono kil blitve dvaes kuna, a kad se skuva to je taman za jednoga za pod zub, srića pa ovi moji ode Dalmatinci ne volu to povrće, inače ko bi to Naranija.

Bija san vidit pome za Radit šalšu, prvo nisu ni za kurac, a drugo nenormalno su skupe, pa ćemo šalšu Radit kad se vratimo u metropolu, ode bi me boca šalše izašla ka kil svinjskog buta ako ne i jače.
Sve mi se čini da ću od parka isprid zgrade u kojem se Dica i onako ne igraju jer po njemu seru pasi, a i ima više pasa nego dice, Napravit vrtal, i saziđat roštilj, i zog za balote.

Sve više sam na stanovištu da naš gradonačelnik Mile donosi dašak normalnosti u naš grad, Mile je zadnja brana prid Quasi urbanim potomcima Drumskih razbojnika, čije nedepilirane skojevke, koriste parkove ka kondut za pase sa kojin spavaju.

Sićate li se drame oko parka na savici, prije oni neki izbora, sad je tamo umisto parka za dicu, livada na kojon seru pasi.

Kad smo već kod sisa, One su nešto o čemu bi mi muški tribali pričat, mi smo kvalificirani za bit žiri koji će odlučit, koje su kakve, i sve te druge stvari, vi ženske morete jedino se prolivat bokalin ladne vode, pa da onda mi ocjenjujemo viđeno ispod ti mokri majica.

Mislin ono one se uvatile pričat o sisama, jebate pa šta bi rekle da mi sad otvorimo diskusiju koliki je čiji, evo sad mi dođe da metin selfi.

Iden sad na more ne mogu više dangubit tu s vama.

- 09:54 - Komentari (18) - Isprintaj - #