Fressssssh

subota, 10.08.2019.

Čudne žene, čudnog imena

Evo su svi analitičari i poneka blogerica zgranuti jer je precjednica dala intervju nekim ekstremno desničarskim novinama, koje su kako kažu ružno pisale o njoj, za razliku od ovih ostalih ekstremno ljevičarskih novina koje eto baš lipo pišu o njoj.

Da moja rodca Mela ne bi bila u nedoVumici odma ćemo rastumačit koji su to ekstremni desničari, to su svi koji mislu da muškarac nemore bit žensko brez obzira koliko to jako želijo, svi oni kojima ne smeta vjeronauk u školama, svi oni koji mislu da su nas 91 napali Srbi, svi oni koji mislu da drug Tito nije bijo heroj nego zločinac, svi oni koji slavu komercijalizirani Božić, i svi oni koji ne mislu da je jebanje u guzicu civilizacijski doseg.

Dakle ako imate neku od ti karakteristika vi ste ekstremni desničar, i morate se zamislit na sobom samima.


ljudi često patu za prošlim vrimenima, u tom slučaju su moguće dvi dijagnoze, ili su stari ili su budale, a nekad je dijagnoza i kombinirana, pa imamo stare budale

žene patu za vrimenima kad su in sise stale ka jurišnici, a muški za vrimenom kad in je ona stvar, daklen pišo, sta kako bilo, i to je normalno, ko ne bi volija da su mu sise ka jurišnici, a ona stvar da stoji, pa kako bilo

s druge strane imamo i one koji patu za prošlim vrimenima, a nisu ni živili u njima, ili nisu imali sise, a ona stvar, dakle pišo, in je služila samo za pišanje, to su budale

najveće budale su oni koji bi bilo kakva prošla vrimena, preslikali u budućnost,

ne bi li bilo lipo da oni koji su zajebali prošlost, i sadašnjost, da se ostavu budućnosti, šta vas boli kurac, dakle pišo, kakva će bit budućnost kad vas ionako neće bit, a bome ni u prošlosti se niste baš iskazali

Inače predsjednica je valjda trebala Dat intervju indexhaeru, ili novostima, kako bi pridobila birače s ljevice, evo ja znam najmanje jednu blogericu koja bi odma glasala za nju.

Ja sam nekad prije mislio da se ljudi prave glupi, ali onda je došlo porazno saznanje da su oni stvarno retardirani.

Ajde da vidim sad ko je sve ekstremni desničar, ajmo lipo gori pročitat upute, i ako se su ičim slažete, u komentarin upisat, ja sam ekstremni desničar, a ja odo na more.



- 15:05 - Komentari (18) - Isprintaj - #