Cats Playing Gif Images

Cats Playing Gif Images

myspace layouts

myspace layouts

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (14)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (16)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...msn...

ejček pipleki, ak imate msn javite se....
Ley- leonarda.vorih@hotmail.com

Pinching The Baby Icons

Pinching The Baby Icons



...

ewo wam jedne cool pjesmice..stwarno je supach!!

Rihanna Lyrics


Rihanna Lyrics











Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

coolj bljogovi

...Anithicha...
...Ida...
...Hrvach...
...Maja...
...Tammy...
...Doricha...
...Tamara P....
...Kate...
...lud za Kety (Matej) =)...
...Dorina...
...ženska koja ima šesto čulo (Idač)...
...wanted...
...jedan band iz Krapine...
(još nema ime)

...Rija...

...Ak hoćete da je i vaš blog među ovima - KOMENTIRAJTE!!!!!

...Music is a life...

Crazyprofile.com

Online Now Icons From Crazyprofile.com













www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




coolj sljikice....

ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words





Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Customize your blog codes

Customize your blog



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Text Miscellaneous 2 Glitters

Text Miscellaneous 2 Glitters



MySpace images

MySpace



Celebrities Female Images

Celebrities Female Images



Banner Images

Banner Images



Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com









srijeda, 27.06.2007.

...The best class ever...

Eeeej...kak ste kaj??? Efo i mene...ja došla s mora...prekjučer...bilo je supach...more toplo...vrijeme super...kaj još drugo hoćete?!?! Sutra vam ljudeki idemo po svjedožbe...posljednji put smo skupa ko razred, ko 8.a, šmrc, šmrc... Baš sad no ..... Nemam kaj puno o tome govoriti jer je Lea već sve napisala u prošlom postu.... Ja veri sed...veri veri....nema više te znaše zafrkancije...I Lea je jedinstvena - di bum ja našla takvu kakva je ona?!?!?! Nigde! Veri sed...veri veri... noSvi smo se plakali u četvrtak... veri sed...veri veri... Oke, čule bumo se i viđale tu i tam ali to nije to!! Više niš ne bu ko prije... više se nebumo svi mi viđali svaki dan nego tu i tam...nadam se da bumo ostali u kontaktu... to je barem u planu.... dogovorili smo se da bumo se obavezno svi skupa našli na kraju ovih praznika, prije srednje i nakon 1.razreda srednje...... nadam se da to nisu samo pusti dogovori..... Kad god čujem pjesmu "Marina" od Prljavca sjetim se tog divnog i predivnog razreda...tu pjesmu smo svaki dan po 10 put puštali... I Zlatne godine - fora pjesma, ali znamo samo pripjev...na tu pjesmu smo se svi rasplakali... Da, i znamo pripjev od "Noćas se rastaju prijatelji" - isto za plakati...no oke, dosta plakanja... U ponedjeljak i utorak su prijave,a u četvrtak upisi! Jedwa čekam... Ja idem u opću, a Lea za farmaceuta u Pregradu ke još otežava našu situaciju...šmrc...totaly na drugom kraju svijeta (oke - preuveličavam, ali...) Ugl....ovaj razred nebum NIKAD zaboravila.....voljam ih sve do jednoga....
I evo neke za njih....

...Zlatne godine i duge sjene,
pomoli se, za naše vrijeme,
jednu svijeću ljubavi,
zapali za mene....


...Kad si sretan vikni glasno 8.a "8.a!"
...Kad si sretan vikni glasno 8.a "8.a!"
...Kad si sretan i kad želiš s drugim djelit sreću svu, kad si sretan vikni glasno 8.a!
"8.a!"

...To su vam ljudi naše pjesmice...ali ima ih jooooš....

Veliki pozzzz cijelom 8.a (Ivanu, Moniki, Vlatki, Aniti, Riji, Tini, Nataši, Eli, Kontrecu, Luki, Kukiju, Anamary, Hrvachu, Dorici, Idi, Francu, Ivani, Nives, Mariu, Mladenu i Katarini) i swima koji nam komentiraju, no, oke - i vama koji ne komentirate (ali počnite!!!)

p.s. - Evo Hervoja u novom izdanju, he he... operation pay back....











| CoMmEnTaRiChI (96) | PrInTaNjE | # |

petak, 22.06.2007.

...the end...

ljudi moji...gotowo je.....nema više osnowne školice..no..nemaaaaaa....bwheeeeeeee.......oke, drago mi je kaj sam se maknula iz te škole...ali društwo....no...moj razred...8.a je naaaaaajjjjbooooooljiiiiii..jeeeeejj...... ...jučer nam je bilo supach...oke, onak...bilo je nečega.....ali nećemo o lošim stvarima.....malo smo slavili...neki su se ''malo'' zanesli..party...hehe.....ali je bilo oke....jer smo se navečer opet swi našli...normalni..thumbup..i malo se još zabavljali....još budemo valjda malo slawili i kad idemo po svedodžbe..smijeh..i tako...dalje, šta ima?rolleyes.. da, Helly je prešla prek wikenda na more.....ja idem teek za 2 tjedna..zujo..sprečava me škola i još neke sitnice koje moram rješiti...headbang..onda budem bar cjelo ljeto...smijehsmijeh(valjda...) više neznam kaj bi pisala...takkk mi je vrućeeeeeee...neznam kud bi sa sobom.....nono....sad baš slušam neku laganu mjuzu...(od Juanesa smijehsmijeh)..i onda se sjetim mojeg najboljeg razreda....joj.....tak budu mi swi falili.....ali baš swi....SWIIIIII.....ja bi opet s njima u razred.....baš je to koma...nije??? 8 godina smo bili skupa....8 GODINA....pa nije to sitnica...ipak....de budem ja našla osobu koja je bar maaalo slična Heleni?? nigde..ne postoji ni malo slična osoba njoj..ona je.....jojjj...zaakonska.....jedinstwena...ona skuži moje šale....i moje ludosti...dok neki.....me samo bljedo gledaju.....smijeh....al moj razred me skužil..pa mislim,,,8 godina je prošlo......dakle......nebu više Rije koja nikad nič ne kuži a uvijek se smije....ni Nives kojoj swe možeš reći...ni Ide s kojom se uwijek mogu zezati na onaj svoj način...jer je i ona onak malo luda..kak i ja... al na pozitivan način!!!!!..neke osobe su stwarno jedinstwene....a sad ih više nebu.....naravno, da se drugi ne uvrjediju, moram ih spomenuti....hehe..zezazm se....Anitu ,Kiku i Mužaricu budem viđala valjda...al ipak...to nije to....nebude biše sekice s Paradižuma koje se ne podnašaju..hehe...smijeh...ni Tineeeeeee.....no..ni Kateeee....Elee koja je bila glavna u glupostima...hehe.Ivane bude, i Dorica bude tu negde....dead...valjda..bar u istoj školi bude....a dečki...joj..u zadnje vreme su tak....postali su bolji....kuki se već nebude navlačil s Vlatkom...no....hehe....u zadnje vreme smo si tak postali dobri..zato nam je i tak teško bilo rastati se....kak smo ljepo plesali i pjevali.....a sad više toga nema....al,poskušali budemo ostati u kontaktu i nalaziti se kad budemo mogli.....ovaj rastanak nam swima teško pada..ali...ljudi moji...ŽIVOT IDE DALJE....smijeh...veeeliki pus pus swima....smijeh...cerek...a posebno 8.a........kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss....
...kak bi Hrvach rekel:

free myspace background

free myspace background



pussssssaaaaaaaaaa cerekyes


Helly..okupaj se i za nas!!!!



| CoMmEnTaRiChI (131) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 18.06.2007.

A real friend is hard to find, difficult to leave and IMPOSSIBLE TO FORGET...

Eeej ljudi! Evo i mene... pošto samo Lea piše postove rekla sam joj da malo stane jer je red na mene! Još samo 3 daaanaaaa! smijehsmijehU školi smo već počeli feštati! Danas je bilo najbolje na hrvatskom - pjevanje i plesanje...bilo je zakon... ali još bu bolje u četvrtak! Svima nam je jaaako žal kaj bumo još samo 3 dana isti razred a onda... I mi dve ne bumo više isti razred, šmrc...šmrc...no Lea ide u Pregradu a ja ostajem u Krapini... I tako... sad uglavnom u školici uživamo i skužila sam da se nekak više držimo skupa, pogotovo pod odmorima! Baš je zakon...
...Ak se pitate kaj znači ovaj naslov posta sad lako morete skužiti...8.a is IMPOSSIBLE TO FORGET
Da,da, imamo mi i pjesmicu... no dobro nije naša,ali... najbolji stihovi koje smo danas "zmislili" idu: kad si sretan vikni glasno 8.a! 8.a! (to se jako zaderemo)... ugl, možete skužiti da smo jaaako raspjevani razred (pa čak i dečki - trebali ste ih samo čuti danas.....)
Imamo vam ljepe crvene majice... ma mi smo svi ljepi... he he smijehsmijeh

U petak vam nismo bili u školi, tj. bili smo, ali ne na nastavi jer je bil dan škole... bilo je najs...imali smo priredbu... a mi smo na zadnju pjesmu pjevale i plesale (curke iz 8.razreda)

Zaboravila sam neke napomenuti - jesmo mi jako raspjevani razred, ali ni jednu pjesmu ne znamo cijelu! uvijek pjevamo samo pripjev ili dio pjesme... stvarno se moramo neke naučiti za četvrtak... moram na mobitel staviti neke hrv pjesme jer više od pol razreda sluša ugl strano, a dečke opsjeda thompson pa nam to baš i nije neke...ali najde se neka dobra...

I tako... jedva chekam da završi ta škola i da počne uživancija... ali s druge strane bi ja htela još biti sa svojim razredom no.... svi zajosni... šmrc...šmrc.... tina najviše - sve od reda nas grli (danas se je rasplakala - kaj bu u četvrtak?!?!?) Tina, nemoj se plakati...

Mislim da je dosta....odoh ja...

KISSSSEK & PUFEK (ma znam da je to ista stvar, ali kaj ćeš...)



| CoMmEnTaRiChI (48) | PrInTaNjE | # |

utorak, 12.06.2007.

...izlet u Opatiju...

heeeeeej....efo, mi došle iz Opatije...da krenem od početka..pa krenuli smo oko pol 7... u busu je bilo OK!thumbup! onak...fora..zezancija i to....party onda smo došli oko 10 u Opatiju..i išli smo kod ''Kvarnera''..i tam su bile neke biljke...i to...zijev...nut...ko neki labirinti....malo dosadno ali zakon! thumbup ! hehe....dead i da, onda smo išli na ručak u neki BISTRO..... i tak..bilo je ok....rolleyes...e i onda smo se išli kupat...u Ičiće...odmah smo se presvukli i u moreeeee..... na početku je bilo hladno.... al kad se baciš... FENOMENALNO....thumbupyeswinkdead...''malo smo se okupali...pa je bilo neko tmurno vrijeme, pa smo se presvukli... onda je počela padati kiša ... neki su se već kupali...pa smo se i mi sjetile......i tak smo Rija, Mužarica, i mi dve se prešle kupat....a drugi su se već zmrzavali pa su prešli van.. onda je i Kika došla...al mi smo već izlazile...i tak....par put smo se još okupale...sve u svemu bilo je suuuper....smijeh...onda smo oko 4-5 išli doma ..u busu zabavno..i tak....wink...ewo vam dolje par slika....komentiranje je obavezno.... aj kiiisssaaaachh!!!

...KIKA I MUŽARICA...


...KARTANJE OD RANOG JUTRA...


...MWAA..MWAAA...


...A NEKIMA SE JOŠ SPAVALO...


..MONIKA I KONTREC...


..IVANA, IVANA...


..MI DVIJE...


..RIJA I KATE...


..TINA... zgleda koda moli...al nju pitajte kaj je zapravo bilo...


..EVO FRANYO SE PROBUDIO...


..PTIČICA!!!!!


..HELLY...


...HELLY & LEY...


..OPET..=)


..LEA...


..HELENA...


..CURKE...


..HELLY I FRANYO...


..kak smo se umorile...a nismo ništ delale....al ljudi moji, vruće je bilo!


..LEYCHY...


..ženske....


..IVANA I ANITA..


..RIJA....=)


..POKISLA TINA...


..SESTRICHNE...


..LEEAAA...


...OPET LEA...


..HELENA I TINA....


..LEA, RIJA I MUŽARICA...


..ŽENSKEEE...


..TINA I LEA..


..IVANA...=)


..HRVACH I HELENA...


...HRVACH I LEA...


..KUKI...haha, koji natpis....


..MLADEN I LEA...


..LUKA I TINA...


..LEA OSTALA BEZ MJESTA...


..IDA, NINA I MLADEN.....


...KUKI, VLATKA...i Lukina ruka...


..NATAŠA I ANITA....


..KOJI FRAJERI...=)


..IVANA....=)


..RIJA I LEA.........................=)


...CARLSBERGI...


..to je to...
komentirajte!!!!!

čmoookaaaaaačččččč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

twigy...=)



| CoMmEnTaRiChI (150) | PrInTaNjE | # |

subota, 09.06.2007.

I said hey, what's going on?

hey,
what's going on?


...i? .. ljudeki...kaj ima??? kod nas sve po starom..isto ko i kod ide...
skockane4ever...yp...opće neznam zake pišem post...a, da..iz dosade.
.da wi imate kaj za čitati...u utorak wam idemo na izlet...kao maturalac-da,da.
.. nema weze- bar nekudthumbup..naravno, pokušale bumo deti slike s izleta..
.ak budu normalne..makar sumnjam...eeknaughty... još samo par dana do završetka škole.
..a onda na moreeeeeeeeee smijehpartynjami.... jedva čekam....
tak mi je dosadno... nema ništ zanimljivo..Krapina samo stoji na mestu...
.nikak da se neke pokrene...napravi..jojjjj.... headbang ... kao što znate, mi smo u petak,tj.jučer, imali školu dok gaj nije...baš glupo..dobro, bar nismo u čet trebali dojti..
.bila sam kumi na ročkasu...i na čestitku sam trebala napisati kolko ima godina- i ja fuljala..
dala sam joj godinu više...upsić...bang....ah, shta chu...malo sam se zeznula...pa kaj?????? hihhihi---bar joj iduće godine netrebam kupiti..več ju ima... hihi..smijeh
ugl- nema ništa novo...ak bude vam javimo..e, da..ovim putem hoću reči niti da promeni dizajn..meni je baš....nije mi ljepi...blago rečeno....dead...vani je tak ljepo...a ja se trebam učiti...šmrc...ma dan je do 9...to je thumbup!!!! stignem swe napraviti... dobrooooo...
.postek napisala jesam....jawila se jesam..a sad nastupate wi....s komentarima.... kad smo vech kod nastupa...Doroty i Natasha pjevaju..hihihihi...na dan škole....hihihihihih....valjda bude ok..
ma bude.... dođite i vidite....hihihihihihihihihihih.... puuusssssaaaaaammm Vas.....

Images for your blog codes

Images for your blog



...summer means
fun and games.
People tell us we
make a great team
on and off the
field...



| CoMmEnTaRiChI (234) | PrInTaNjE | # |

utorak, 05.06.2007.

SMILE! Because it's the second best thing you can do with your lips...

Heeeeej, kaj ima?? Upravo sam pročitala post koji je Lea napisala!Nisam ni znala da joj je bilo zlo dead(al kog briga... he he, šalim se....)! Normalno da ti je bilo zlo kad smo Eli doma cijelu trešnju (mislim na drvo) pojele njaminjaminjami!! A kaj ćete... oslikavanje majica je težak posao nut Ali ljepo smo mi to napravile....
Upravo sam čula da su Doroteja, Katarina i Franc bili prvi na nekom natjecanju. Znam samo da su radili plakat vezan za drogu, mislim - protiv droge ili tak neke i njihov plakat je bil the best (jeee)! Još jedamput - čestitamo! yeswinksmijeh
Dani prolaze i brže nego se čini - još maaalooo.... Ma svi znaju o čemu pričam - praznicima! Mi vam još imamo oko 10 radnih dana! To je tak kul, ke ne?? Ja vam samo odbrojavam....
. Danas sam se "svađala" s Lukom i Francom čiji je pesek ljepši (onak, ne mora se ni reći čiji je....)... al mi najdemo temu ludlud.... Luka je rekel da bu sutra donesel sliku tog svog nekakvog pesa za kojeg tvrdi da je ljepi (da, da, moš mislit...).... Al dobro...bumo vidli ke je to za stvorenje....
No i tako.... mi vam u utorak, za tjedan dana idemo u Opatiju... Ak bu ljepo vrijeme bumo se kupali, a ak ne idemo nekam drugam di bumo se zabavljali.... Ugl, ovaj put nema muzeja i svega toga - samo zabava! smijehsmijeh
Svi nas napadaju s ispitima! Već nemremo! Svaki dan neke pišemo! Al oke, ne bumo se bunili - sljedeće godine bude nam puuuno gore...
Danas je puno ljudeka otišlo s nastave - imaju prijamni u Zaboku, danas je za medijsku, a tam ih ide puuno. Sad vjerojatno crtaju...to je počelo u 3, a traje 2 sata... Nadam se da budu svi ljepo nacrtali. Jučer je Ida bila na prijamnom za neke (ne znam dal grafičku ili likovnu) i veli da je jako ljepo nacrtala ke i ne sumnjamo...
I tako.......ne znam više ke da pišem, pa vam idem van k svojem peseku koji je ljepši od Lukinog "bezimenog" psa ili Francovog Akija......
POOOZEEEEK.....



| CoMmEnTaRiChI (54) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 03.06.2007.

...if every word I sayd could make you laught,I talk forever...

Hellouchek...nisam vam se javila od...četvrtka, srijede?? nije bitno...zato vam se sad javljam....da vam velim kaj ima novoga..NEMA NIŠTA...posebno...thumbup u cetvrtak i petak smo bile na koncertu-malo dosadno, al bar smo sudjelovale u humanitarnoj akciji...smijeh kak smo mi dobre..smijeh onda smo u petak ostale malo vani....bilo je...OK!dead! i bilo nam je jaaaako teško u subotu se rano probuditi..išle smo kod Elle, oslikavat majce...smijeh opet smo bile dobre...smijeh čak je i dobro ispalo...ak je neko nezadovoljan...žalimo..mogel si je sam napraviti yes ! dalje nema ništa novo..u pon zemljopis ...u u torak povijest i biologija..u srijedu kemija... NIŠTA STRAŠNO!!nono!! koma, ja bum poludela....jedva čekam da prejdem....party...i da , jedva čekam zadnji dan...party....hehethumbup!!! bilo bu zakon, tj. trebalo bi biti zakon, ali baš i ne vjerujemo....zna se zake...no....OK! zhivot ide dalje....bit ce bolje....smokin...e, da..jučer sam pojela previše trešnji i poslje mi je bilo tako lošeeee...koma....več sam mislila na hitnu iti..eek..tak da sam večer morala provesti doma, u krevetu...bilo je grozno...nonoeek i danas ujutro smo bile dobre, išle smo na misu...yes..hehe....dead...COOL...ja več neznam ke da pišem...nemam volje pošto nam ne puštate komentare...pussek onima koji puštaju..a ovi drugi...jako ste zločesti!vama ne šaljem pusek....aha!! aha!!! evo, pa post je i dosta dugi ispal....od ništa ispadne swašta.. ja od muhe delam slona...hehe, Helena - petak- lampe-klima, pa pumpa za bicikl...samo Helena zna o čemu se dela..vama ostalima nem rekla..hehehehehehehehehehehehe....lude smo...jedna luđa od druge..da ste nas čuli...hehehehehehe...e, da..nisam vam rekla kak mi je ljepo- buraz mi je na maturalcu...4 dana.... užiwancija....danas je zadnji dan.... nut.. bilo mi je fenomenenalno...-hehe..malo sam zmešala...aj ljudi moram ići... widimo se , čujemo, čitamo....

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



bokich!!!



| CoMmEnTaRiChI (21) | PrInTaNjE | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.