ispovijedi jednostavnog uma

nedjelja, 28.08.2005.

Fourth Fish: I mean... what's it all about? -Fifth Fish: Beats me.



First Fish: Morning.
Second Fish: Morning.
Third Fish: Morning.
Fourth Fish: Morning.
Third Fish: Morning.
First Fish: Morning.
Second Fish: Morning.
Fourth Fish: What's new?
First Fish: Not much.
Fifth and Sixth Fish: Morning.
The Others: Morning, morning, morning.
First Fish: Frank was just asking what's new.
Fifth Fish: Was he?
First Fish: Yeah. Uh huh...



--------
neka stoji onaj post ispod.. bar za sada.. kao podsjetnik :)

- 12:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

smij se njima ili se smij sa njima..

...bas nesto razmisljam. Ovo se odnosi na (polu)starce, wannabe tinejdzere koji jos uvijek subotom idu van (nema veze sa stvarnim godinama - op. a.). Gledam ljude i ne znam da li da im se smijem ili da se smijem i zajebavam sa njima (ili je mozda "s njima"?).. neki nisu ni za cure nikad culi (op.a. - upravo ih slusam; [kju:r]-da ne bi bilo zabune)..

moram kukat malo pa zasto ne ovdje, ovo je najbolje vrijeme.. whenever I'm alone with you, you make me feel like I am young again :D - upravo pjeva Robert Smith :)

nista, bio danas radit pa van.. a, faks - uskoro.. u kurac.


ko cita - izvinjavam se na sranju (cini mi se da se probudio egzibicionist u meni :)), vec vidim da cu sutra pobrisati ovo..



p.s. pazi vrijeme objavljivanja(!) ..ali bar sam imal force postat.. :terrifiedaboutthat:


zasto sam zanemario blog? -svakodnevnica me ubija u pojam.

- 05:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #