ispovijedi jednostavnog uma

utorak, 21.06.2005.

nek ne prođe mjesec bez postova...

dugo me ne bijaše ovdje.. mislim, na svom blogu. čitam ja druge blogove, ali ne pišem ništa.. zašto? akutni nedostatak vremena (a mogo sam čitat druge blogove, jelda?) i inspiracije uzrokovan završetkom predavanja i početkom ispitnih rokova.

neko sam vrijeme razmišljao i da odustanem od bloga, al neću.. ne još. izgovor bi mi bio da nemam ništa zanimljivog za napisati, ali ako ja ne mogu pronaći ništa zanimljivog oko sebe, e onda sam nizašto. pa, da potpuno ne vegetiram, tu i tamo ću se potrudit pronaći nešto vrijedno spomena...

za sad sam samo htio reći da ovaj blog (još) nije mrtav i da sam našao kul blogova, više komada, a linkovi će se kad tad pojaviti u onoj traci lijevo. kažem kad tad jer ne znam kad će slijedeći post, a moram i zapisat sve te linkove na jedno mjesto.. ima se za učit, ima, ima...



kraj zbora radni ljudi,
ajd' zdravo!

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #