ispovijedi jednostavnog uma

četvrtak, 19.05.2005.

danas..

klik za više informacija..

bio sam danas na kavi i u jednom trenutku sam bio okružen samo ženama. pure bliss pomislio bi čovjek.. think again - zamislite dvije žene za stolom kako pričaju uz kavu.. e sad zamislite čitavu terasu jednog kafića! siguran sam da se tamo kršio neki propis o dozvoljenoj količini buke :)

zaletio sam i do video kluba i uzeo vječni sjaj nepobjedivog uma (eternal sunshine of the spotless mind). film je sasvim ok, ne radi se o nekom tipičnom blockbusteru, a sviđa mi se i način na koji je film sniman (radnja se odvija u glavi glavnog lika, a redatelj je Michel Gondry-radio covjek neke kul spotove)

dobih i plaću danas.. porka mizerija.. možda da se zaposlim na radiju :)))


a ispit? zamalo sam i prošao..

- 23:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #