ispovijedi jednostavnog uma

ponedjeljak, 16.05.2005.

kuda ide ovaj svijet?

zadaci dopisnika 24sata

zadaci dopisnika 24sata:

Slati minimalno pet vijesti dnevno (poželjno s pratećom fotografijom), koje neće objaviti Hina
Slati jedan izvještaj dnevno u dogovoru s urednicima deska
Slati tjedno dvije teme koje će konkurirati za naslovnicu u dogovoru s urednicima deska
Slati jednom tjedno recenziju restorana u dogovoru s urednicima deska
Slati jednom tjedno reportažu u dogovoru s urednicima deska
Slati dva puta tjedno (ili više po potrebi) izvještaje s noćnih događaja u dogovoru s urednicima deska
Svake subote slati izvještaj sa subotnje špice u gradu s fotografijama djevojaka u izazovnoj odjeći (subota od 11 do 13 sati rezervirana je isključivo za to)




što je tu čudno? pa ništa, ali pročitajte cijeli tekst, pročitajte malo objašnjenja za ove stavke i navedene primjere! ..čitam ja, čitam i ne mogu vjerovati! jebote pa ne moš' tako razmišljat!

nisam nikad kupio te novine, ali sam ih prolistao već par puta (ma ima ih u svakom kafiću) i nije mi se pretjerano svidjelo što sam vidio, ali kad pročitam novine, a kavu još nisam popio može se desit da i to uzmem u ruke. mindless entertainment that's what it is, ništa više.

nego, sad kad čitam te nebuloze, pada mi na pamet ona stara - tko visoko leti nisko pada.. neka čovjek radi šta hoće, ja mu ne mogu ništa. U stvari, zahvaljujem mu - zato jer me podsjetio da nije sve istina što pročitamo.. i babiću i ovome koji je objavio taj dopis (ni za jednog ni za drugog ne mogu reći da uživa moje povjerenje tako da ne znam tko tu koga..)


onda, kuda ide ovaj svijet? ukurac!


bila je ovo lijepa digresija, što se tiče moga učenja...

- 19:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #