DESIGNED BY HTTP://SLUSH.BLOG.HR

ovaj blog je prekul za naslov. :)

11.02.2007., nedjelja

Hello!!! =)=)=)
evo sjetila se ja napisat novi post =)
pa da vidimo..

1. Mike Shinoda sretan ti rođendan!!!!
osoba koju volim najviše na svijetu danas ima rođendan i želim mu sve naj naj naj...uspjeh s novim albumom, sa LP-om i FM-om, i sa njegovom karijerom ne samo kao glazbenik već i kao umjetnik.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Joj obožavam ga...ja njet normalna =)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Vidite taj talent =)

I tako, ima li šta novoga? NOT.
Petak je bio baš divan dan. Dođemo u školu, i nemamo prvi sat, i idemo mi drugi pisat kemiju, profesora nema. Onda treći sat imamo, pa 4. i 5. nemamo. baš divno. A zadnja 2 sata matematika, a morali su doć samo oni koji ispravljaju, znači ja=)
Svi drugi doma. I dobili smo neku učionicu i vježbali kao. I dođem na matišu, pišem algebarske. Maro zajebano, al riješim. I budući da smo imali blok sat, ja ju pitam ako mogu pisat ovo novo gradivo jer me nije bilo kad su oni pisali. Napišem i to, i ispadne da mi je bar pola točno. E, a u utorak smijeh. Ja na natjecanju iz geografije. Haha. Nisam kurca znala, sve sam prepisivala i nakraju završim na 9. mjestu, sa 76 %. HaHa. baš sam pametna. NOT.
A sjebala sam se jer nisam pisala fiziku, i ako mi sutra uvali test, Doris reci papa ljetu i dobar dan popravnom. A proklete instrukcije su mi tek poslije škole. Ankul.
A ovaj Mario, to treba ubit. Jbte sve petice dobiva, ko da je u osnovnoj. Čak i iz matematike. A baš je kul. Nema većeg cara od njega =).
I tako, kad sam ispričala svu dosadu mog dosadnog života, želim reći hvala na komentarima, nastavite i dalje ovako =)
Idem učit malo fiziku, da bar imam 1 bod. HAHA.NOT.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.