FREAK ON A LEASH

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Dodi...pogledaj...KOMENTIRAJ!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


































































































































































































































Myspace layouts

Myspace layouts



evo to bi ja svakoj curi napravio!!!






































adopt your own virtual pet!





19.04.2006., srijeda

Danasnji dan!

Ahh danas je bilo super ....ja lacko i lucija smo bili vani od pol 6 do 9 .... bilo je bas zakon....prvo kada smo izasli , isli smo do slobe malo smo se setali ....u slobi se neki lik posvadao sa svojom curom kao da ga je varala i derali su se na sav glas....onda smo mislili da je zenska otisla po svog drugog decka da se posoraju ....pratili smo ovog lika i tam je dosao do bus stanice i cekala ga je ova ....i oni su nekaj pricali i pricali i nasli su se sa nekim likom i otisli dalje ko da nista nije bilo ...ajoooooj....dead.....pa je lucija isla po nekaj doma natrag .....to je obavila .....i onda smo ja tony malo onak popizdukali i nasli smo celer hahaha i pocel ismo ju gadan sa tim ..... tony ju je zdrmao u desnu nogu a ja u lijevu nakon toga je izgledala ko invalid hahahaha rofl rofl rofl .....i onda smo otisli se malo setat jos po dugavama i naisli smo na 3 sedmasice iz slobe ....pocele su nam psovat i srat kakve su dugave ....burninmad burninmad burninmad burninmad headbang headbang headbang headbang mad mad mad mad puknucu puknucu puknucu ... mi smo poceli jebat sve po spisku i pratili smo ih sve do slobe tony je jednoj hracnuo na rame i na nogu ..... lucija ju je podjebavala .... a jedna od njih je imala kosu ko da je imala periku na glavi ....pa sam joj ja prodao foru '' e odkud ti perika na glavi pise na njoj made in china'' wink wink ....pa smo se mi vracali natrag u dugave i srela klinca koji krade po jaknama u skoli i koji stalno zajebava ak ga znate to je onaj mali plavokosi retardirani DINO.....MALI KAD TE ULOVIMO , ZVEZAT CEMO TI NOGE U CVOR , ISCUPAT CEMO TI JEZIK I OBRISAT TI TVOJOJ STAROJ SUPAK!!!.....pa smo ga malo lovili po ulazu i mi smo zalutali negdje .....pa nam je pobjegel ehhh.....ali sutra cemo ga uhvatit i reko sam vam ka jcemo mu napravit hehe.....i tak nam je zavrsil dan......dobro ljudi neda mi se vise pisat pa se cujemo sutra .....POZZZ SVIMA wave mah wave mah wave mah !!!!!
- 21:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


MySpace Layouts