A father asked his son, Little Johnny, if he knew about the birds and the bees. "I don't want to know!" Little Johnny said, exploding and bursting into tears. Confused, his father asked Little Johnny what was wrong."Oh Pop," Johnny sobbed, "for me there was no Santa Claus at age six, no Easter Bunny at seven, and no Tooth Fairy at eight. And if you're telling me now that grownups don’t really have sex, I've got nothing left to

četvrtak, 24.08.2006.

msn,icq grl talk,ja i dunja ....


dunja says (12:22):
hei
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:22):
ejj kak si???
dunja says (12:22):
super ti ??
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:23):
pa dobro
dunja says(12:23):
kaj se radi ???
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:23):
sutra su ponovo koncerti kod nas pa se duhovno i fizicki pripremam
dunja says (12:23):
hehe lijepo uzivaj mi..
dunja says (12:24):
i tvoj dragi svira??
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:24):
ne al ce sigurno doc
sad je bas sladak
pustio je slatku malu bradicu
dunja says (12:25):
a da ne izgleda starije ??
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:25):
malo ,makar je meni bas fora dok zgleda ko neki klinac
dunja says (12:25):[emotions,tu ga nemogu prikazati, btw ima ih puno takvih u cijeom tekstu , al kak da ovdje prikazem emotions kakve imam na msnu...]
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:26):
al ipak ide na fax ove god
dunja says(12:26):
a kam ??na koji fax ??
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:26):
nekaj s povijesti i filozofija
dunja says(12:26):
uf povijest
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:27):
ja volim povijest al ju u skoli uvijek prezentiraju na dosadan nacin
sta ti radis???
dunja says (12:29):>
evo sad su neki decki dosli k nama pa tu sviraju
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:29):
koji???
dunja says (12:30):
[tu su imena 2 lika za koje dunja ne zeli da se zna]
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:30):
sta sviraju??
dunja says (12:31):
sad ovaj svira jimi hendrixa
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:31):
fora
dunja says (12:32):
da
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:32):
si cula za phc??bend
dunja says (12:32):
no ima ih na myspace-u
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (12:37):
di da ti sad pisem??
...........
dunja (12:34 PM) :
hei budem ti tu pisala...
dunja (12:35 PM) :
koju vrstu glazbe sviraju?
fucking.flowers (12:35 PM) :
iz poznatih pjesama naprave smijuriju i fakat super zvuci onak rock obradu
fucking.flowers (12:36 PM) :
ima jwedna trči u brda prema run to the hills
fucking.flowers (12:36 PM) :
moja frendica je sad s njima u rijeci i sutra dolazi doma jer u nedjelju ima rockas i sigurno ce njih dovuc sa sobom..i zbog toga jedne moje frendice odmah hoce samnom na njezin tulum a nisu pozvanea inace ta cura je cura od pjevača
dunja (12:38 PM) :
fora...
fucking.flowers (12:38 PM) :
al kad cujes neku severininu glupost da oni naprave pjesmu na koju se mozes smijat
fucking.flowers (12:38 PM) :
i jos tome je to rock
dunja (12:38 PM) :
covjece..to moram cuti..lol
fucking.flowers (12:39 PM) :
zumbuli zumbuli cvatu jebem ti mamu i tatu jebem ti babu i dedu a onda ste vi na redu itd
fucking.flowers (12:39 PM) :
to je najbolja njiohova
dunja (12:39 PM) :
hehe
fucking.flowers (12:39 PM) :
fakat su zakon ti likovi
fucking.flowers (12:40 PM) :
al sad me zivcira sto svi misle da su pozvani a idu samnom
dunja (12:40 PM) :
uj..bad
fucking.flowers (12:40 PM) :
i sad me jedna frendica koju bas ne volim gnjavi
fucking.flowers (12:41 PM) :
i jacu ici s tobom jelda da idemo kako ce to biti super njanjanjanjanjanja
fucking.flowers (12:41 PM) :
a ona ju ni ne pozna
dunja (12:41 PM) :
glupaca
fucking.flowers (12:41 PM) :
a kako kod tebe??? ti nemas takve probleme???
dunja (12:42 PM) :
ne...ja ti opce ne razgovaram s takvim ''frendicama''
fucking.flowers (12:42 PM) :
a ja moram kolko tolko nije tako losa nekad
fucking.flowers (12:42 PM) :
al smao nekad
dunja (12:43 PM) :
da...onda uzivaj s njom
fucking.flowers (12:43 PM) :
hehe
fucking.flowers (12:44 PM) :
sad sam morala ic s njom van jer su svi ostali bili na moru
fucking.flowers (12:44 PM) :
al vise nemoram jer su se vratili
dunja (12:45 PM) :
hehe
fucking.flowers (12:46 PM) :
ona je kao metalka brije neki death metal i goth i jos puno toga da ne nemrajam al odjednom je kupila tako emo vansice i sad okolo hoda ko emac i govori da ona uopce nije emo. znas, malo to zivcira
dunja (12:47 PM) :
ah...takvi su mutavi
fucking.flowers (12:51 PM) :
ma ignoriramo ju i smijemo se
dunja (12:51 PM) :
hehe
fucking.flowers (01:02 PM) :
kam si nestala??
dunja (01:02 PM) :
slusam ovog kak sviram
dunja (01:02 PM) :
svira
fucking.flowers (01:03 PM) :
ah smo uzivaj...
fucking.flowers (01:03 PM) :
ja nemogu
dunja (01:04 PM) :
ti budes sutra
fucking.flowers (01:04 PM) :
valjda
nekak me boli trbuh pa neznam dal cu ic
dunja (01:05 PM) :
pa sutra te valjda nebude bolel
fucking.flowers (01:06 PM) :
vrlo vjerojatno hoceal nema veze mogu to pretrpit
dunja (01:06 PM) :
uzmi neofen
fucking.flowers (01:07 PM) :
da i ti ga uzimas??
ponestalo, staroj sam jos jucer rekla da ga kupi al nije
valjda bude danas
dunja (01:08 PM) :
da...dok imam(zensku stvar) onda imam grceve ...nebrem hodati...onda uzimam neofen..
fucking.flowers (01:08 PM) :
i ja zato me i boli nekad nemogu ni iz kreveta
ja se kljukam neofenom
zanam imat tako jake bolove da mi je zlo pa bljujem
barem jos netko pati ko ja...hehe
dunja (01:11 PM) :
da..
uzas zivi>...ono vec placem kak me boli...uzas
fucking.flowers (01:12 PM) :
aha, a mene moje frendice gledaju ko luđakinju kad im kazem jer to njima nije normalno
dunja (01:13 PM) :
heh...no lijepo...druzi uzivaj dok mi patimo
fucking.flowers (01:13 PM) :
da
dunja (01:16 PM) :
i tak..
fucking.flowers (01:16 PM) :
idemo na ljepse stvari
dunja (01:17 PM) :
da.gledas vivu...evo otisli su ovi decki...covjece...jedan je tak bil zgodan..
fucking.flowers (01:17 PM) :
kod mene nema bas previse zgodnih deckiju ak ima svi su mi frendovi
ja nemam vivu od kad mi satelitska ne radi
ima kaj dobrog sad??
dunja (01:21 PM) :
ne
fucking.flowers (01:21 PM) :
ah sve to postaje sve dosadnije vise nista nije zabavno
dunja (01:21 PM) :
mislim ono pjesme ima...ali ovak program..za nist
dunja (01:22 PM) :
gledas spongebob
fucking.flowers (01:22 PM) :
nemam gdi
al jesam prije
dunja (01:22 PM) :
hehe to mi je decko
fucking.flowers (01:22 PM) :
bas mi je fora crtic
rekla si mi
jucer mislim
dunja (01:23 PM) :
a da...oke.
fucking.flowers (01:24 PM) :
slazem si nesto blog sad
dunja (01:24 PM) :
a da....
fucking.flowers (01:24 PM) :
vec mi je sve dojadilo
dunja (01:24 PM) :
zakaj nemas ono klasicno...dok dodem na tvoj myspace...gubim se 100 na sat..
fucking.flowers (01:25 PM) :
znam nemam ko drugi
to mi je super jer ja nevolim biti previse slicna:
drugima
dunja (01:25 PM) :
cool
sad je spongebob...bas je sexy...
fucking.flowers (01:34 PM) :
a ja ga nemogu gledati smrc
dunja (01:34 PM) :
ajoj....kak je moj decko popularan...
fucking.flowers (01:35 PM) :
da decko ti je popularan al kad je tako zgodan
dunja (01:35 PM) :
znam...oh bas sam sretnica..
fucking.flowers (01:35 PM) :
hehe
dunja (01:37 PM) :
mutavi patrick...mora na dijetu
fucking.flowers (01:37 PM) :
ko je patrick??
dunja (01:38 PM) :
evo javim ti se na msn...hehe...bolest
..............
dunja says (13:38):
[tu je bila slika patricka zvijezdace lika iz crtica]
to je patrick
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:38):
aa.. on ni je isto fora ma cijeli crtic jwe fora
dunja says (13:39):
da on uvijek nekaj glumi debeli je lol
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:40):
hehe
dunja says (13:41):
a sandy ??
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:43):
neznam kak izgleda moras me podsjetiti
dunja says (13:45):
papa
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:45):
sta ides???
dunja says (13:45):
ne vidim da je tebe izbacilo
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:46):
a pa vratila sam se jos gledam sta se dogodilo
dunja says (13:46):
gdje
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:47):
to da nisam mogla poslat poruku
dunja says (13:47):
kome
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:48):
tebi
sad
dunja says (13:48):
aa..
some.users.like.to.crAp.shits.on.me says (13:49):
e moiram ic sister me tjera s compa
ti samo uzivaj u svm decku
ajd papa
dunja says (13:49):
baj [sad je tu bio 1 kewl smajlic koji grli 2. smajlica.. hh nesto slatko ko ovo >kiss ]

12:53 look.(1) monkey!


<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pusti.klince.da.se.igraju...

i tako. biče nešto i o točki. seksej točki. ja i točka čemo da se jebemo. ja čem pipkat anu. kad odu moi nilski konjiči krivih zubi.
toe ana.XD

deviantArt.ovaj .tu su moi crteži.uglavnom biti.vampir ugrist čem te.samo dodi. dodi mamici. grrr.peta2 take charge.bit čem ljuta. ak ces zivotinje da mučis.samo ljude treba.iSupport
its about love not gender.iDoBoth hočem pipkat anu.HSAC Help Stop Animal CrueltyVEG EXPRESSuči kako biti vegetarijanac. uči .cujes? Gay Godjako šekši dečkič. ahm. ja bi njega jebala.uu.

emo's a deragetory word, it means emotionly misunderstood outcast , i’m almost emo enough to start shaving my legs...music, piano, music school, jazz, human rights, art, photos, fantasy, books, adore vans, my vans, vegetarian
stop be an asshole!!stop materialism... stop worshipping your possessions & mtv & celebrities & other trivial things. be more conscientious & aware of what's going on in the world... help spread awareness of the animals that go through consumer product testing. It is wrong to the highest level and should be stopped. because of that i'm totally for not using animals in laboratory experiments!

upravo, u ovom trenutku, čitam:George R.R. Martin.Igra prijestoljaknjiga prva, ciklusa.Pjesma Leda i Vatremah ne. citam vec 2 dio. al mi se neda mienjat.XD
hm.ima ih jos.al mnogo puno posla.ak cem dodavati vise.blah.razmisljaj. čitam svoju priču al neznam dal ću ju objavit još ju smišljam al čitam bukowskog sad ga i moja frendica čita jer sam rekla da je dobar al nek čita možda malo dosadan čitam women i pročitala sam notes of a dirty old man i došla sam do polovice the family napisane by mario puzo al valjda je crko jer je knjigu dovršila neka carol gino za tu mi je rekla frendica ista ona koja sad čita bukowskog i hoću čitat pjesmu vatre i leda al ih nema u knjižnici al valjda će mi ona posudit svoju mislim i čitam hrvatski enciklopedijski riječnik al samo prvi dio jer samo taj imam to je onaj što se prodavao u jutarnjem listu a zaboravila sam kupit ostale al ima jedna moja jako pametna frendica trebala bi biti pametnija od mene ali nije i tako ću pitat teu da mi posudi ostale jer ih ona ionako ne koristi a trebala bi biti pametna a meni se to tako čita
toi sam aj Creative Commons License