My worl... FUCK THAT!!!



ponedjeljak, 21.08.2006.

In the begining

Jeeeeeee! Vratio sam se s mora, bio sam točno 24 dana na otoku Viru pokraj Zadra. Dobro je bilo, u početku pljuga, ali onda je došla ekipa. Svaku večer sam bio u bircu Galija do pol 12, jer sam do tad imao izlazak. Tamo je jukebox pa su stalno puštali narodnjake, Na vrbe. Dobro je kaj su nam prodali alkohola (pive i pelinkovca-fino, a peče , to je najbolje). Upoznali ja i moj frend Filip na plaži neke pičke - Mateu i Mateju i onda Filip kakav jhe počne srat, ono da puši travu i taj kurac i dođe stara od njihovog prijatelja kog kog je Matea bila na moru da se nesmijemo više družit s njima i još nešto sere. Budala, nek ode u kurac. I tako smo je mi svaku večer kurčili po kafićima i došla Nedjelja, zadnji dan. Htio sam se napit, al sam samo popio žujU jer su mi dan prije došli starci. Al na jukebox-u smo ja i neki frik samo Thompsona puštali - ...Evo zore, evo dana , evo Jure i Bobana... ...ej, ustaše, braćo mila duboka je voda Drina... ...Drinu ćemo pregaziti, a srbiju zapaliti... ...Jasenovac i Gradiška stara, to je kuća Maksovih mesara... ...U Čapljini klaonica bila, puno srba Neretva nosila... ...Oj Neretvo, teci niza stranu nosi srbe plavome Jadranu... I tako 10 pjesama za redom ThoMPson. A tamo neka pička MateJa. Ha ha, poludila. I nitko me nije prebio zbog toga, samo mi je jedan tovar prijetio da ako još jednom pustim Dinamovu pjesmu, da ću dobit u glavu, a idiot duplo stariji od mene!

22:50 - Komentiraj! (4) - Printaj! - Link posta

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Opis bloga

Ma neznam ni sam - pročitajte ga pa ćete vidjeti

Linkovi

Moj blog na kojem možda neš i naučite!!!

Još jedan blog na kojem bi mogli neš naučiti

Blog na kojem možete samo zatupiti(Matko)

Još jedan blog na kojem možete samo zatupjeti(Ivana)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv