Diana. 25 godina.
pozitivna, optimistična.
ambiciozna, naivna.
velika perfekcionistica.
buduća ekonomistica.


blog's birthday: 22.11.2007.



she likes it.

• seriously, life is better in summer :)
• every song ends. is that a reason not to enjoy the music?
• Ray-Ban isn't just a mark, it's a way of life.



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

A da mi vratiš srce? Čisto iz medicinskih razloga.
ponedjeljak, 25.10.2010.
'večer!
zalutala sam ovdje, i vidim nema me dugo, a Niki moja nestrpljivo očekuje post pa da se razveseli :)
bio je tu još jedan post prije, al nemam živaca svađat se s nekima zbog njega. lakše je bilo stisnut 'Delete'.

nego bila ja na Olivera 21.10. :)
problem je samo kaj se nisam mogla ustat drugi dan jer sam doma došla oko ponoći, a trebalo se dić u 7 xD
nema veze, vrijedilo je. nije bio dernek ko na Halidu ili Samardžiću, ali i ovo je bilo vrijedno slušanja. nije pjevao Pismo moja, al kaj sad, slušala sam ju na ajfonu :D
slike još nisu prenesene jer ne znam di mi je kabel, al uskoro bi to moglo bit.

prošli rođendani moje najdraže Niki, Ive i Lorene. Niki se čeka da dođe u Zagreb da joj poklon dam i da se naslikavamo ko nenormalne po čitavom gradu &hearts, Iva se također čeka da dođe u Zagreb da imamo tulum kod nje, a Loli. eh, nju se ne čeka jer živi u Zagrebu. samo trebamo nać neki termin kad bi se mogle vidjet, a tako ga teško nalazimo jer nam je škola i jednoj i drugoj u banani, recimo to tako.

i eto, nikakva inspiracija, al moram.
baš mi treba neka promjena na blogu :/

:*

update 08.01.2011., 19:59
sretan Božić i Nova godina s velikim zakašnjenjem :$
ukratko, ovi praznici su prebrzo prošli.
bila sam sa školom u Pragu od 27. do 29.12. i bilo je fantastično. stvarno predobro.
30. ujutro sam otišla na more i danas sam došla.
tamo sam proslavila novu godinu i bilo je predobro.

novogodišnje odluke: promjeniti stav prema nekim ljudima, ne upuštati se u sukobe, poboljšati odnose s nekima, više se viđati s onima koje volim, a ne stignem ih vidjeti i po mjesec dana.


| 20:24 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>