Ništa nije kako se čini

13.08.2007., ponedjeljak

Pismo....

PISMO ADRESIRANO “LJUDSKIM OVCAMA” OD STRANE JEDNOG OD TVORACA “GLOBALNOG NOVOG SVJETSKOG PORETKA”

Drago građanstvo,

Vjerujem da je sada došlo vrijeme da vam otkrijem neke od zavrzlama kojima ste bili izloženi tokom poslednjih nekoliko desetina godina. Bilo bi dobro za vas da razumijete neke od tih stvari, tako da znate kako da se ponašate u Novom Svjetskom Poretku koji se sada formira na ovoj planeti. Mi želimo da budete u stanju da se potpuno uključite i integrišete u naše novo društvo. Na kraju krajeva, u vašem najboljem interesu je da to učinite.

Prije svega, bilo bi dobro da razumijete neke od naših namjera, tako da može lakše sarađivati s nama. Ja vam ne mogu opisati s kakvim ćete se mukama suočiti ukoliko se pokušate da nam se suprostavite. Mi imamo načine kako da izađemo na kraj sa buntovnicima. Ja vam govorim ovo sada, zato što je sada prekasno da se stvari preokrenu. Oni dani, kada nas je neko mogao zaustaviti, odavno su prošli. Mi sada u potpunosti kontrolišemo ovu planetu kao i njen finansijski sistem zajedno sa svim glavnim medijskim izvorima i jednostavno ne postoji način da nas bilo koja nacija ili sila pobijedi.

Mi imamo svoje oči na svakom nivou vlade svake nacije u svijetu. Mi uvijek znamo šta se planira jer su nase uši i oči uvijek i svuda prisutne.

Sve državne tajne su nama potpuno poznate. Kina je svojevremeno optužila američke medije da lažu u vezi Kosova. Oh, glupi ljudi, pa naravno da lažemo. Na taj način mi držimo ljude neuravnoteženim i neprestano izloženim kontroverznim situacijama, što nam je od velike pomoći. Zar niste gledali spektakle u vidu šou programa? Neki od vas vjeruju da smo mi liberali a da su dobri ljudi konzervativci. U stvarnosti, obe ove grupe služe našim interesima. Nijedna partija ne postoji bez našeg odobrenja a takođe, nije im dozvoljeno da se bave stvarnim problemima. Mi stvaramo kontroverzne situacije na svim nivoima, tako da niko ne zna šta da radi. Tako, u cijeloj toj konfuziji, mi idemo naprijed i radimo ono što smo zacrtali, i bez ikakvih smetnji.

Uzmimo npr. u obzir predsjednika SAD. Iako on ruši svaku branu kojom se njegova vlast ograničava, niko ga ne može zaustaviti. On ide samo naprijed i radi sve ono što mu mi nalažemo da radi. Kongres nema tu moć da ga zaustavi.

On radi ono što mu mi nalažemo, jer on zna da ukoliko se ne bi tako ponašao, mi bi ga momentalno uklonili. Zar ovo nije jedna briljantna strategija s naše strane? Vi nas ne možete tužiti sudu jer nas ne možete vidjeti a i sudovi su pod našom kontrolom. Mi kontrolišemo i upravljamo svime a vi istovremeno ne znate koga da napadnete. Moram da kažem da je ova nevidljiva ruka veličanstveno zamišljena i ona je bez premca u cijeloj našoj istoriji. Mi upravljamo svijetom a svijet ne može čak ni da zna da njime neko upravlja a kamoli to - ko njime upravlja.

Pa zar to stvarno nije jedna divna stvar!? U našim medijima mi vam prezentiramo upravo ono sto hoćemo da vi uradite. Onda, za tili časak, naše male sluge nas poslušaju. Mi možemo da pošaljemo američke ili evropske trupe gdje god poželimo, kad god poželimo i da učine ono što mi poželimo a vi ćete biti obavezani da nas slijedite. Koliko vam dokaza još treba? Mi vas možemo navesti da sami poželite da ostavite svoje domove i porodice i odete u rat, sve po našem naređenju. Jedino što trebamo, to je da vam prezentiramo par kojekakvih gluposti iz predsjednikove kancelarije na večernjim TV vijestima i tako vas možemo zapaliti čime god hoćemo. Vi ne možete raditi ništa drugo do ono što vam mi nalažemo.


VAŠ UZALUDNI OTPOR

Ako iko od vas pokuša da nam se suprostavi, mi imamo načina da vas ismijemo i napravimo ludim. (…) Šta vi možete s vašim oružjem? Jeste li vidjeli šta smo napravili u mjestu Waco? Da li je ono skladište oružja pomoglo Davidijanacima? Mi smo vas veoma izdašno oporezovali a onda iskoristili te vaše pare i napravili toliko napredno oružje kojem se suprostaviti ne možete. Vaše vlastite pare smo iskoristili da napravimo lance s kojima smo vas svezali, s obzirom da mi kontrolišemo i sav novac!

Neki od vas misle kako mogu pobjeći ukoliko kupe malo zemlje van grada i zasade tamo povrće u bašti. Dozvolite da vas posjetim da ćete ipak morati da plaćate zemljarinu. Pa dobro, vi to možete nazvati porezom na zemljište ali taj novac opet ide nama. Vidite, vama novac treba bez obzira šta da radite. Ukoliko propustite da platite vašu poresku ratu, mi ćemo vam uzeti zemlju i prodati je nekome ko je poslušniji. Da li stvarno mislite da mi to ne možemo da učinimo?

Sad samo zamislite kad potpuno pređemo na elektronski sistem plaćanja i kad vas ko stoku implanitramo mikročipovima (koji su već odavno popularno nazvani “žigom zvijeri”), onda nećete moći obaviti ni jednu novčanu transakciju a da vas prethodno ne skeniramo. Svi vaši podaci biće pohranjeni u tim čipovima a mi ćemo u svakom momentu znati sve o vama, gdje ste, šta radite, šta mislite…itd.

A od vaših para, od poreza, mi ćemo platiti za indoktrinaciju vaše djece u javnim školama koje smo mi osnovali. Mi želimo od njih da odrastu u skladu s našim načinom razmišljanja. Vaša djeca ce učiti ono što im mi odredimo da uče, a vi ćete platiti za njihovo obrazovanje.

Ta novčana sredstva mi takođe koristimo i za neke druge projekte koji su nam na pameti a naši poduzetnici su bogato plaćeni za svoje usluge. Vi možete sumnjati u to da smo mi vlasnici i vaše djece, ili da imamo takvu kontrolu nad njima ali ćete na kraju shvatiti da je to ipak tako. Mi uvijek možemo da vas optužimo da zlostavljate svoju djecu a onda možemo i da ih zakonski oduzmemo od vas.

Ukoliko se vaša djeca ne pojave u školi na indoktrinaciji, mi ćemo vas optužiti za njihovo zapostavljanje, pa ćete ih morati ustupiti nama. Vaša djeca nisu vaša. Ona su naša. Mi ćemo ih vakcinisati a vi ih morate dovesti u bolnicu kad mi to kažemo. Vi to znate i mi to znamo.

Uz pomoć naše elektronske trgovine mi možemo da vidimo gdje se nalazite, šta kupujete, kave su vam potrebe i koliko para morate da imate da bi ste ih zadovoljili. Šta mislite odakle nam dolaze podaci za našu mjesećnu finansijsku statistiku? Preko interneta i drugih izvora mi možemo saznati kakav je način vaseg razmišljanja i sve ono u šta vjerujete i o čemu pričate. Vaša vjerovanja su ionako besmislena. Međutim, ukoliko mislite da imate svoje pristalice ili ukoliko mi mislimo da vi možete biti opasni po naš plan, mi imamo načina da izađemo na kraj s vama.

Mi imamo cijelu jednu Pandorinu kutiju sredstava koja nam stoje na raspolaganju. Mi vas možemo povlačiti po sudu i držati u pritvoru onoliko dugo koliko mi to hoćemo. Možemo vam tako iscjediti sav novac koji imate. Mi imamo jedan neiscrpan novčani fond iz kojeg plaćamo naše advokate. Ti advokati su plaćeni od vašeg novca, kojim vi plaćate porez.

Vi niste toliko bogati. Mi znamo kako da podijelimo, zavadimo i vladamo. Koliko smo samo svjetskih državnika srušili ovakvim metodama? Da li vi mislite da nam tako jadni i nikakvi možete predstavljati neku prepreku?


VAŠE UZALUDNE ORGANIZACIJE

Ukoliko uzmemo u obzir vaše religije i “moralnu većinu,” odmah da kažemo da ta “moralna većina” nije ni moralna, niti je to većina. Mi smo već koristili kojekakve pokrete kako bi ismijali hrišćansku vjeru. One lude koji upravljaju tom organizacijom uvijek završavaju sa razbijenim jajima o njihovim glavama. Uz pomoć medija mi možemo prekonoći pretvoriti vašu Nacionalnu streljačku družinu u jednu novu radikalnu terorističku organizaciju.

Pa zar već nismo okrenuli naglavačke američki konzervativni pokret? Ako to ide nama u prilog, mi možemo iskoristiti konzervativce protiv liberala. To nema nikakve razlike za nas, osim što nam pomaže da vas navedemo da vjerujete kako postoje dvije strane koje se natječu za prevlast. To pomaže da se stvari čine fer i demokratske, jer svako ima pravo na svoj glas; a u stvarnosti, postoji samo jedna strana sa svim vrstama maski na svom licu, ali vi u razloge za tako nešto ne možete da proniknete.

Vidite li, mi možemo da radimo šta god hoćemo a ve ne možete ništa da učinite u vezi toga. Zar nije razumno to da nas slušate i da nam služite? U suprotnom, bićete pojedeni od strane istih onih koji bi trebali da vas oslobode.

Vi ne možete biti slobodni. Pomislite kako biste mogli. Mi vas snabdijevamo gorivom. Možemo zavrnuti tu slavinu kad god hoćemo i reći da je to zbog nestašice goriva. Ako vam se pokvari auto, bez nas ne možete doći do dijelova. Mi obezbjeđujemo sav novac kojeg vi koristite. Kad god nam se prohtije mi možemo zaustaviti novčane tokove ili prouzrokovati potpuni raspad finansijskog tržišta. Mi možemo narediti predsjedniku da proglasi sav novac bezvrijednim i da uvedemo novu valutu. Tako će se sav vaš novac kojeg ste sakrili u slamaricu momentalno pretvoriti u dim.

Treba li vam hrana? Mi možemo prouzrokovati štrajk transportnih kompanija što će prekinuti dostavu hrane do vaše lokalne prodavnice. Mi vas možemo iscrpiti glađu kad god hoćemo. Vi imate hranu samo zato što smo vam je mi obezbjedili s našeg stola.

Za vrijeme tzv. ‘velike depresije’ mi smo i hranu držali pod kontrolom. Nagomilali smo brda hrane iza ograde i pustili je da se pokvari. One koji su bili gladni tako smo naveli da rade u našim radnim logorima, čak iako je bilo dovoljno hrane da za svakoga. Da li stvarno mislite da nam možete nauditi? Reći ćete da možete nagomilati zlatnog novca prije finansijskog raspada. Mi možemo jednostavno donjeti zakon po kome se zabranjuje posjedovanje zlata, kao sto smo to već jednom u prošlosti učinili. Ako nađemo zlato u vašem posjedstvu, mi ćemo vam ga jednostavno zaplijeniti a vas staviti u zatvor zbog kršenja zakona.

Za vrijeme svog boravka u zatvoru, moraćete raditi u našoj zatvorskoj industriji. Mi smo već preko medija formirali jednu lijepu sliku o radnim logorima u našim zatvorima, tako da se niko još uvijek ne buni. Mi kažemo ljudima da ubice treba da plate za svoje zatvorske troškove.

Niko ne uzima u obzir da mi možemo ako hoćemo zatvoriti tamo npr. - sve uzgajivače paradjza. Donjećemo zakon po kojem zabranjujemo privatne vrtove a onda ćemo smisliti par naučnih obrazloženja zašto se svo povrće mora kupovati iz naših prodavnica. Ukoliko neko vidi vas kako ste zasadili paradajz, on će vas prijaviti nama i vi ćete tako završiti na našim poljima, radeći za nas. Oh, glupi nacionalisti, za vas nema bijega jer prije nego što ste se rodili mi smo već isplanirali kako da vas zarobimo. Vaši učitelji i vaši sveštenici oblikovali su način vašeg razmišljanja za naš račun tokom mnogih generacija. Vi nemate načina kako da se izvučete iz našeg zagrljaja osim u slučaju da počinite samoubistvo. Nama time ne možete naškoditi, to će nam samo pomoći da izađemo na kraj sa prekomijernim stanovništvom. Vi nam se ne možete suprostaviti, pronaći nas, pa čak ni zamisliti ono što smo vam pripremili.

Ja samo bacam ovih par mrvica pred vas kako bi shvatili ako imate imalo razuma, da je najbolje da nas slušate i pokoravate se našim naređenjima.


VAŠ KONTROLISANI UM

Mi upravljamo Holivudom. Filmovi kao sto su Terrminator i Armageddon, zajedno sa većinom svih ostalih, stvarani su sa jednostavnim ciljem da vas navedu na način razmišljanja koji nama odgovara. Mi smo vas naveli da se oduševljavate nasiljem tako da kad vas pošaljemo da ubijate neke loše momke koje ćemo mi da postavimo pred vas, vi ćete to činiti a da ne trepnete okom.

Mi smo vas zasuli kompjuterskim igrama kako bi podučili vaš um umjetnosti ratovanja. Mi smo vas naveli da gledate na našu vojsku i policiju kao na snage dobra, kako bi vas naveli da činite stvari koje su bile nezamislive samo prije nekoliko desetina godina. Naši umjetnički programi su specijalno dizajnirani da vas pripreme da se povinujete, pa čak i pomognete uspostavljanju Novog svjetskog poretka.

Star Trek, i ostala filmska umjetnička djela, naučila su vas kako se slušaju i izvršavaju zapovijesti od strane novih internacionalnih vladara. Oh, glupi ljudi, vi ste mislili da vas neko zabavlja, dok ste istovremeno bili indoktrinirani. Ili bolje rečeno, dok vam je bio “ispiran mozak” a vaš um programiran. Uzgred rečeno, da li ste vidjeli najnoviji film Star Wars?

Kakvo remek-djelo mentalne manipulacije! Ljudska bića se konfrontiraju sa neopisivim zvijerima svih vrsta i oblika, i to na engleskom jeziku. Baš me interesuje gdje su ove svemirske zvijeri naučile engleski? Oh, kolika je količina gluposti kod jednog prosjećnog građanina. On nikako da shvati da smo ga doveli u zemlju čuda. (…)

Naravno, da bi vas malo opustili, naložili smo našim izabranim zvaničnicima da ostavljaju dojam kao da se bore protiv zla i nasilja. To naravno neće riještiti problem nego će samo navoditi ljude da misle kako se svesrdno radi na rješavanju tog problema. Seks i nasilje su stvari koje nam najviše pomažu prilikom uspostavljanja naše kontrole. Ljudi žude za tim i mi to stavljamo pred njih. Na taj način mi ih držimo toliko okupiranim tim stvarima da oni nemaju ni integriteta niti mentalne snage da posvete pažnju stvarno važnim stvarima, koje su sada potpuno prepuštene u naše ruke. Američki predsjednici su nam uvijek bili od velike pomoći. Mi znamo kakvog su karaktera bili ti ljudi, prije nego što ih stavimo na vlast. Tako, kad otkrijemo neke pikanterije iz njihovog privatnog života, sve to onda postaje ideal za našu omladinu. Tako da i to ide u našu korist.

Smiješno izgledaju oni koji uzaludno pokušavaju da zbace nekog predsjednika protiv naše volje. Predsjednik ne može biti smijenjen sve dok nam koristi a biće odstranjen onda kada mi to hoćemo. Izvinjavam se ukoliko ovo nije u skladu s vašim sistemom vjerovanja, jedino što vam mogu reći, - vaša vjerovanja su već odavno zastarjela. Zar nemate oči da vidite kako vaše slobode i prava nama ništa ne znače? Vi možete raditi samo ono što vam mi kažemo da radite. Mi uklanjamo predsjednike kad to nama odgovara a postavljamo ih prema svom nahođenju.

Naravno, mi ih samo postavimo pred vas a vi glasate onako kako mi želimo. Na taj način održavamo kod vas iluziju da imate pravo glasanja, da vas se nešto pita i da imate nekog uticaja na to ko će da vam bude predsjednik. Mi koristimo sve nacije onako kako to nama odgovora. Svima je poznato da nam se one moraju pokoriti ili ćemo ih, u suprotnom, uništiti. Na sreću, imali smo par buntovnika kao što su bili Saddam i Milosevic koji su nam pomogli da pokažemo svjetskim liderima šta ih čeka ukoliko nam se ne pokore.

Slava i spas se jedino nalaze u slijedenju naših ideja i izvršavanju naših naređenja. Ukoliko neko odbije da nam se povinuje, rezultati će biti tragični. Ja bih želio da izbjegnete tragičan kraj ali ako ga i ne izbjegnete, to neće biti nikakva šteta za nas. Vas slučaj će biti koristan kod rješavanja problema prekomjerne naseljenosti na ovoj planeti.


VAŠ UZALUDNI OTPOR NAŠOJ DOMINACIJI

Ukoliko neki od vas misle da nam mogu naškoditi tako što će tu ili tamo da postave neku bombu, grdno se varaju. Nama tako nešto ne može naškoditi, čak nasuprot.

Mi ćemo to odmah iskoristiti da uvedemo dodatne mjere za kontrolu ljudi, odnosno, ograničavanje vaših sloboda. Mi volimo kad se vi bunite i dignete nešto u vazduh. Uostalom, ako to ne učinite vi, onda mi to sami uradimo. Pa, nije valjda da i vi mislite da je tamo neki Osama bin Laden organizovao iz neke avganistanske pećine onaj napad na Svjetski Trgovinski Centar i Pentagon?! Hmm, nestašna medija. Zar niste primjetili kojom su brzinom nakon toga doneseni svi oni zakoni kojima smo sveli vaše slobode na minimum? Naravno, ti zakoni su bili pripremljeni još mnogo ranije. Vidite li sada da nam ne možete ništa? Što se više otimate, mi ćemo morati više da vas pritisnemo.

Naše carstvo je carstvo novca. Uhh pardon, moramo priznati da se tu u stvari radi o jednom carstvu-bez-novca. Možda se na prvi pogled ne vidi nikakav humor u ovoj tvrdnji, međutim, ono što smo vam mi dali to je samo komad papira ili neki brojevi na kompjuterskom ekranu koje smo nazvali novcem. On u stvari nema nikavu podlogu i ne znači ništa drugo osim ono što mi za njega kažemo da znači. Mi ga pravimo iz ničega, mi ga štampamo, posuđujemo ga uz interes, mi mu dajemo vrijednost ili mu oduzimamo vrijednost. Sve stvari koje su u vezi s novcem, nalaze se u našim rukama. Razmislite o tome. Šta je to što vi možete poduzeti protiv nas, bez para? Ako se budete bunili, mi ćemo vam zalediti bankovni račun ili skinuti “pare” s njega. Konfiskovaćemo svu gotovinu koju imate kod sebe. Mi smo napravili toliko mnogo zakona na vašoj ravni postojanja, da vi sada jednostavno ne možete živjeti bez novca.

Čak ne smijete ni da kampujete na državnom zemljištu duže od 2 sedmice, a za dvije sedmice se ne može uzgojiti povrće. Još malo pa ćete morati imati dozvolu, koju ćete morati platiti, da bi ušli u bilo koji nacionalni park. Donjeli smo zakone po kojima ne možete da živite ni u auto-prikolici na jednom mjestu duže od jednog određenog perioda, nakon čega morate da se izmjestite. Pa niste valjda pomislili da ćemo dozvoliti čovjeku da živi negdje besplatno?!


NAŠE MISTERIJE

Naš nedavni rat u Srbiji imao je mnogo ciljeva mada nismo o tome otvoreno govorili. Dozvolili smo TV reporterima da pričaju kojekakve gluposti ali ne i da se dotiču suštinskih razloga u vezi s tim. Prije svega, na Kosovu postoji cijela jedna riznica prirodnih bogatstava. Kosovo ima ogromne zalihe urana ispod zemlje, a uran je ono što nama uvijek treba. Takođe se trudimo da takve minerale učinimo nedostupnim svojim potencijalnim neprijateljima.

Milosevic nam nije htjeo izaći u susret tj. da nam prepusti korištenje tih ruda, tako da smo morali da mu zagorčamo život. Naša pobjeda nije ni u jednom momentu dolazila u pitanje.

Mi smo sveli tu ponosnu naciju na onaj nivo poniznosti kakvog očekujemo i od svih drugih. Nakon tog rata, s obzirom da se Mr. Milosevic nije dovoljno pognuo pred nama, mi smo morali da ga zatvorimo pod optužbom da je vršio ratne zločine. Mi smo ti koji su smislili taj pojam. Zar nismo briljantni!? Kako može postojati jedna takva stvar kao što je ‘ratni zločin’? Po samoj prirodi ratnih sukoba, vladari se uvijek nalaze izvan njih. Stvarno je interesantno gledati kako nacije vode međusobne ratove pridržavajući se pravila koje smo mi izmislili. Jedini ratni zločin koji stvarno postoji, to je zločin suprostavljanja nama. Svako ko je protiv nas, krši naše zakone. Kao što ste vidjeli, kad je neko za nas, onda nama ne smeta šta god taj radi. Pa, zar Nelson Mendela nije bio jedan obični terorista-bombaš, koji je svojevremeno ubio mnogo svojih neprijatelja? Mi smo od njega napravili heroja.

Mi ne obraćamo pažnju na zakone kada dođe do rata. Mi radimo ono što želimo, kad želimo i gdje želimo. Mi možemo izgladnjeti neku naciju, zaviti njene građane u crno i nanositi im takve užasne patnje, za što bi svakog našeg neprijatelja mogli dovesti na sud. Pogledajte ovaj primjer:

Mi bombardujemo Srbiju do iznemoglosti, bombardujemo Kosovare sve dok ne napuste svoje kuće, potrujemo im sve rijeke i potoke, prekinemo im snabdijevanje strujom i napravimo jedno katastrofalno stanje u toj državi a onda majstorski napravimo tako, da to sve izgleda kao krivica Mr. Milosevica, te ga zbog toga još pošaljemo i na sud. Na isti način smo zapalili onu nastambu Davidijanaca u mjestu Waco, a onda krivicu za sve to svalili na Mr. Koresa. Onda, kako smo samo ocrnili Sadama i smislili onu priču o oružju masovne destrukcije!? S takvima se mi lako obračunavamo. Stvarno je smiješno kad čovjek o svemu ovome razmišlja. Ja nisam po prirodi neko ko ima smisla za humor, ali ponekad samog sebe uhvatim kako se smijem kad vidim s kojom lakoćom prihvatate sve ove gluposti i apsurde koje vam mi serviramo.

Da li vam je sada jasno zašto se svjetski lideri tresu kad se nalaze u našem prisustvu? Mi samo očekujemo od vas da ostanete privrženi našem sistemu i da se ne bunite. Kad kupujete kuću, ne samo što nam platite porez za to, nego nam isplatite kroz interes na kredit još mnogo više. Tako vi na kraju, uzimajući interes u obzir, platite za vašu kuću dva do tri puta više nego što ona stvarno vrijedi. Sav taj novac završava u našim rukama.

Mi želimo da se vi smatrate slobodnim te da vam tako ne pada na pamet da tražite istinsku slobodu. Sve je to razlog zašto smi napravili sve ovako kako smo napravili. Vi ste naša svojina. Mi vam nećemo dopustiti čak ni da nešto kupite ili prodate, sve dok se ne podvrgnete našem autoritetu. Ukoliko nas tužite sudu, izgubićete. Ukoliko budete koristili nasilje, završićete u nekom od naših radnih logora, radeći u našoj zatvorskoj industriji. Vama treba naš novac, vama treba naša zabava, naše gorivo, i druge pogodnosti kako bi mogli da funkcionišete, jer kad njih nemate, vi se osjećate ugroženim. Tako smo vas doveli do tačke kada vam ne preostaje ništa drugo nego da se potčinite našoj volji.



Potpis: (potpisa nema)



- 23:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Vade Retro Satana, Non Suade Mihi Vana; Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venenum Bibas


Free Counters
Free Counters

Linkovi

www

"Na putu ka istini čovjek može da napravi samo dvije greške. Da ne prođe cijelim putem, ili - da ni ne krene."


"ako gladnome daš ribu nahraniti ćeš ga samo jedanput,a ako ga naučiš loviti nahranio si ga za cijeli život"


''ne čini nas pametnijim ono što smo čuli, već ono što smo proživjeli''