AZRA

nedjelja , 02.03.2014.

Bile su to 80'-e .
Ja ne znam kakve jer tad nisam bila ni u u planu.
Ali ovih dana Azra je droga za moje vene i smiraj za moj um.
I prije sam slušala Štulića,ali nikad u ovom intenzitetu.
Danas ima svega,ali ovako nešto je nemoguće naći. Žalim za ovim vremenom i ovakvom muzikom.
uzikom.








"Treba li da saznaš kamo odlazim, izmišljajući potrebu za promjenom. Treba li da saznaš sve sto osjećam. Vrati se u ladicu."
(Tanka crna linija)


"Kosa mi se diže na glavi i strašno me ljuti kad vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi."
(Uvijek ista priča)


"Pametni ljudi ubiru profit a cijela klima je otišla u pizdu materinu. Previše nas je na sceni. Ja sam inteligentan, a ne pametan. Pametni rade za opću guzicu, a inteligentni samo za svoju." (Rock Express, 1999.)

Ovo su mi neke najdraže pjesme :
https://www.youtube.com/watch?v=afRkoKRIcIo

https://www.youtube.com/watch?v=INED09k5Qes

https://www.youtube.com/watch?v=dFdt6-jyaCI




-Štulić motive, slike, jezične forme i izražajna sredstva za svoje pjesme pronalazi u živom govoru svoga, zagrebačkog, urbanog okružja, za šankom, u krevetu, poslije koncerta. Jedan je od malobrojnih koji se svojim izrazom približio publici, a publika je u njemu vidjela sebe kroz pravi, sirovi, gradski rock'n'roll.
-I kako sam kaže: "Azra.to sam ja."


Slušate li Azru,znate li šta zanimljivo? vo? zanimljivo?


Rebel With A Reason

Oznake: Azra, neko drugo vrijeme

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.