< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

lost world

JA SAM svjetski putnik, nomad 21.stoljeća, profesionalni turist, part-time avanturist, internacionalni jet-setter, glamurozni globetrotter, razmažena zvijezda wellnesa, hodočasnik u potrazi za istinom i ljubavi...


Image Hosted by ImageShack.us

Why would you help anyone who doesn't want it,
doesn't need it, doesn't want your shit advice
when a mind's made up to go ahead and die?
What's done is done and gone, so why cry?


Image Hosted by ImageShack.us

I woke today, I was crying
Lost in a lost world
So many people are dying
Lost in a lost world
Some of them are living an illusion
Bounded by the darkness of their mindsIn their eyes it's nation, against nation, against nation
With racial pride
Sounds...
Thinking only of themselvesThey shun the light
(shun the light)They think they're right(think they're right)
Living in their empty shells


Image Hosted by ImageShack.us

Bože, ja te ne molim
da me oslobodiš
od životnih patnji,
nego te molim
da me u patnjama ne napustiš


Image Hosted by ImageShack.us

Nema ljepše nade od one što je nikla iz tuge
i nema ljepših snova od onih što ih rađa bol



Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav, vjernost, vjera i pravda otisli su na spavanje,kad se probude na svijetu ce sve biti bolje

Image Hosted by ImageShack.us

Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.


Image Hosted by ImageShack.us

Kada nekog voliš, pusti ga da ode... ako se vrati natrag, zauvijek je tvoj, ako se više nikad ne vrati, nije ti nikad ni pripadao.

Image Hosted by ImageShack.us

Prava ljubav brani čovjeku da dira tuđih rana, osim ako ih misli izliječiti



Image Hosted by ImageShack.us

Nismo primorani ljubiti. Izabrali smo da ljubimo. Dvoje se ljudi vole jedino kada su kadri živjeti jedno bez drugoga, ali su izabrali živjeti zajedno

Njih ja chitam ;)


Anaris

Bedasta Curica

Catcher
Carrol

Dragonfly
Danielaland
Djevojka zamisljenog pogleda

Emanuele
Eruditna
Erchamion

Filozofije jednog leptira
Festina Lante

Insomnia
Isadora Doner

Juznjacka utjeha

ledynada

Miris dunje
Midnightmadness
MadameSyrin

Rene

Santea
Soul of love
Sick girl

Teuta

Unique
Ultravioleta

Zvjezdani trag Zivot je duga cesta

yo yo

1njofra






This is a beginning
Although this is an end
I got a sight of heaven
And it's gone straight to my head
And the time is right for falling
This time I'm gonna fall
That's the price I must pay
For a taste of your sweet love
I'm gonna fall
This time I'll fall
Gonna fall


Image Hosted by ImageShack.us


This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I`d give my everything
Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name forevermore

My flower, withered between
The pages 2 and 3
The once and forever bloom gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh, how I wish...

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh, how i wish


Image Hosted by ImageShack.us

Sloboda za kojom tragamo je sloboda da koristimo naš vlastiti um i
tijelo, da živimo svoj vlastiti život, umjesto život koji pripada sustavu
uvjerenja.


Image Hosted by ImageShack.us

Jednoga se bojim: ne biti dostojan svojih patnji.


Image Hosted by ImageShack.us

Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti


Image Hosted by ImageShack.us


Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo


Image Hosted by ImageShack.us
Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari.


Image Hosted by ImageShack.us

Learn from the mistakes of others. You can't live long enough to make them all yourself

Image Hosted by ImageShack.us

Oni od nas koji još uvijek ozbiljno shvaćaju život, vjerojatno još nisu dokučili njegov istinski smisao.




I would drive on to the end with you
A liquor store or two keeps the gas tank full
And I feel like there's nothing left to do
But prove myself to you and we'll keep it running




But this time, I mean it
I'll let you know just how much you mean to me
As snow falls on desert sky
Until the end of everything
I'm trying, I'm trying
To let you know how much you mean
As days fade, and nights grow
And we go cold




Well I felt I couldn't take, another day inside this place
From silent dreams we never wake, and in this promise that we'll make
Starless eyes for heaven's sake, but I hear you anyway
Well I thought I heard you
Say I like you, we can get out
We don't have to stay, stay inside this place


memories

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Where were you when I fell from grace
A frozen heart an empty space

Something's changed and it's in your eyes
Please don't speak you'll only lie

I found treasure not where I thought
Peace of mind can't be bought
Still I believe

Just hang on
Suffer well
Sometimes it's hard
It's hard to tell

An angel led me when I was blind
I said take me back I've changed my mind
Now I believe

From the blackest room I was torn
You called my name my love was born
So I believe

Just hang on
Suffer well
Sometimes it's hard
It's hard to tell


Image Hosted by ImageShack.us
I wish I could come back to you
Once again feel the rain
Falling inside me
Cleaning all that I've become


Image Hosted by ImageShack.us
In my world
Love is for poets
Never the famous balcony scene
Just a dying faith
On the heaven's gate


Image Hosted by ImageShack.us
I still believe in love at first sight
Nothing's impossible


Image Hosted by ImageShack.us
Nisu svi što lutaju izgubljeni!


Image Hosted by ImageShack.us
However cold the wind and rain
I'll be there to ease your pain
However cruel the mirrors of sin
Remember beauty is found within



Image Hosted by ImageShack.us
Stvarnost je pogrešna. Snovi su ono što je stvarno!

Image Hosted by ImageShack.us
Hej dolaze kao krv crveni
Anđeli kao krv crveni
Kao znoj opori
Brutalni anđeli



Image Hosted by ImageShack.us
Na nebu oblaci
U prolazu, u prolazu
Ti suznim ocima
Pogledaj me, pogledaj me
Zaboravit me nemoj
Nemoj nikada, nemoj nikada
Nemoj nikada ...


Image Hosted by ImageShack.us
Pazi kamo ideš, čuvaj se
U daljini možeš čuti sve
Otpuhni oblak slatkog sna
Neka putevi pogađaju gdje sam ja
Pogledaj cvjetove opustošene šume
Ponesi zvukove nove melodije


Image Hosted by ImageShack.us

If I had my way I'd wish them away,
but I can't find the magic inside of me.
I'll give my best, cause I can give no more,
but your problems aren't solved so easily.


Image Hosted by ImageShack.us
Ako je život pjesma, bio si pjesma moja!
Ako je život tuga, ja sam tuga tvoja!


Image Hosted by ImageShack.us
Onda zaplačeš
Jer to nisam ja
Koga si voljela
Prekasno jedina


Image Hosted by ImageShack.us
Evo zore evo zore
Bogu da se pomolim
Evo zore evo zore
Ej đurđevdan je
A ja nisam s onom koju volim


Image Hosted by ImageShack.us
Živjela sam dvaput bez tebe i s tobom
Hajde sada idi, idi s milim bogom
Preživjet ću ja bol, zavit ću si rane
Ne pamtim ja tugu samo sretne dane
Stoputa sam ja na hridi izronila
Ranjena i bolna tebe čekala
Palila sam kamen, topila sam led
Sad vise ne mogu na tebi je red


Image Hosted by ImageShack.us
Slomio si sve u meni
Slomio za sva vremena
Možda sam još mogla
Sretna biti
Nekom drugom biti žena




... Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti.



suffer like me...

Misliš da sam sretna
Da mi daješ radost
A uzimaš mi mladost
Svaki dan sve više
Lediš mi dušu
I na ljubav sam već imuna
Riječima me razboliš
pa usnama liječiš
I tako stalno


Image Hosted by ImageShack.us


Remember the first dance we shared?
Recall the night you melted my ugliness away?
The night you left with a kiss so kind
Only a scent of beauty left behind

Ah dear friend I remember the night
The moon and the dreams we shared
Your trembling paw in my hand
Dreaming of that northern land
Touching me with a kiss of a beast

I know my dreams are made of you
Of you and only for you
Your ocean pulls me under
Your voice tears me asunder
Love me before the last petal falls

As a world without a glance
Of the ocean's fair expanse
Such the world would be
If no love did flow in thee
But as my heart is occupied
Your love for me now has to die
Forgive me I need more than you can offer me

Didn't you read the tale
Where happily ever after was to kiss a frog?
Don't you know this tale
In which all I ever wanted
I'll never have
For who could ever learn to love a beast?

However cold the wind and rain
I'll be there to ease your pain
However cruel the mirrors of sin
Remember beauty is found within

...Forever shall the wolf in me desire the sheep in you...




An angelface smiles to me
Under a headline of tragedy
That smile used to give me warmth
Farewell - no words to say
Beside the cross on your grave
And those forever burning candles

Needed elsewhere
To remind us of the shortness of your time
Tears laid for them
Tears of love tears of fear
Bury my dreams dig up my sorrows
Oh Lord why
The angels fall first?

Not relieved by thoughts of Shangri-La
Nor enlightened by the lessons of Christ
I'll never understand the meaning of the right
Ignorance lead me into the light

Needed elsewhere...

Sing me a song
Of your beauty
Of your kingdom
Let the melodies of your harps
Caress those whom we still need

Yesterday we shook hands
My friend
Today a moonbeam lightens my path
My guardian

Image Hosted by ImageShack.us

Dijete moje, nad sudbinom tvojom dugo plačem
i tugujem svake noći sve jače i jače.

Image Hosted by ImageShack.us
Sa znanjem raste i sumnja

Image Hosted by ImageShack.us

Kakve su ti uobičajene misli takva će biti i narav tvoje duše - jer misli duši daju boju

Image Hosted by ImageShack.us

Ne budi nesretan što u ovome svijetu nitko ne zna za tebe. Zašto misliš da si toliko važan da bi mi trebali znati za tebe? A kada budeš zaista tako važan, a da i ne misliš o tome, oni će znati za tebe.


Image Hosted by ImageShack.us

Otkad tebe nema tu
sve je krenulo po zlu
i kojim god da putem probam
uvijek vrtim se u krug
Otkad tebe nema tu
vise ne znam razliku
svijet je siguran od mene
sreću nalazim u snu tamo
Smijem se i smijes se
i sve je isto kao prije
zamisljam da ničega se
vise ne sjećam

Otkad tebe nema tu
gubim svaku priliku
i kada Letim kada Sanjam
kad se Disem kada padam samo
Smijem se...
Smijem se
yeah


Image Hosted by ImageShack.us


Hand in mine, into your icy blues
And then I'd say to you we could take to the highway
With this trunk of ammunition too
I'd end my days with you in a hail of bullets

I'm trying, I'm trying
To let you know just how much you mean to me...





Ostani, da ti kazem nesto jos
ostani, ovaj dan je bio los
ostani, da ne budem vise sama
jer je tuga sve sto znam ovih dana

Pricaj mi, makar bajke bile to
pricaj mi, ti ces otjerati zlo
pricaj mi, nek me umire na cas
tvoje ruke i tvoj glas




Komadici duse rasuti su pod tamnom mjesecinom....
u beskraju crne tame....
niceg vise nema..
samo ja i tisina...





…dok tvoji dodiri klize mojim tijelom
ti u crnom ja u bijelom
mi smo kao dan i noć
poput dva različita svijeta



ponedjeljak, 16.10.2006.

Sjećanja...hladna kao led...



ANDELIMA SU PALE MASKE

Nikad nisam ni voljela tebe,
Voljela sam osobu koju si glumio,
Prevario si i samog sebe,
A nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac,
Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac,
Ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske sa lica,
Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica,
Ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa
Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa,
Mislim da više ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene-
Mislim da je to srce moje,
I duša koja polako vene…
Sve što je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim,
Šta se u ovakvim situacijama radi,
Kad nekoga iz sve snage volim,
A istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se, pa si me "štitio" od istine,
I uvijek postupao sa mnom u rukavicama,
Sad stvarno odje*i od mene
Ne želim imati posla sa kukavicama!
I na svemu ti zahvaljujem,
Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem,
I svi dobiju samo moj bijes
Bijes koji je tebi namijenjen,
Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen,
Pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.
Ne želim na tebe misliti po cijele dane,
Al samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,
Još uvijek nisam našla lijeka za sve te rane,
Al bar sam u pjesmu istresla neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici,
Evo i ja pjesmu privodim kriju.
Možda smo samo propali umjetnici,
Koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem Zbogom,
Nešto ću te zamoliti:

Više nikom nemoj reći Volim te,
Ti ne znas sta znaci voliti...





DANAS

Danas sam jaka kao stijena.
Ničeg me nije strah.
Znam da mi više nisi važan
i da od mene ne možeš stvoriti prah.
Postala sam čvrsta,
možda čak i hladna kao ti.
Ni suze, ni smijeh na moje lice
ti više ne možeš namamiti
Preboljela sam te.
Danas to mogu reći glasno.
Ne volim te !
Dragi, da li ti je jasno?









Please, help me... (34) | Print | x

<< Arhiva >>