petak, 29.09.2006.

..and they have lived happily ever after...

_____________________________________________________________________________
bilo mi je super, bilo mi je super, bilo mi je super, bilo mi je super, bilo mi je super, bilo mi je super!! _____________________________________________________________________________
Zaljubljena sam!!!! cerek
Kad bi samo znao...
Moš bit ljubomoran ti tamo koji čitaš... rolleyes
Ajme ajme ajme....
_____________________________________________________________________________
U šoku sam..trauma...prevelko uzbuđenje za moje srce... previše...
Dakle izašli smo na kavu...on je zvao... ja on i frend... blažena među dečkima... rofl
Totalno sam bila u komi prije toga...tresla sam se..bojala se kak će ispast.. Bilo je savršeno... zezali smo se... razgovarali o ozbiljnim temama..o razredu, društvu, alkoholu... pokazivo mi je prekrasan pogled s mosta... cerek zaljubljena do ušiju....

Kad bi samo znao....

Volim njegov savršen osmijeh, volim njegove prekrasne oči, i njegovu kosu, i njegovo tijelo... i njega u cjelini..i volim kad me zeza... i volim kad se smije samnom...

________________________________

Vraćala sam se doma..mp3 na ušima... pjesme idu, ja hodam ulicom i pjevam... --> sreća!! Ljudi čudno gledaju..ma zajebi reko...lud cerek

Sretna sam...
Kad bi samo znao...

| 20:41 | Ostavi trag (8) | Ha?!?! Nemoj...! | #

utorak, 26.09.2006.

Step from the world to the sea, to the sky and I do believe that we rely on...

Meni je totlno u krvi brukat se pred dečkima koji mi se sviđaju.. strašno..prestrašno... čovjek mi se cerio u facu sa smajlom od uha do uha... neću komentirat..

Gledam svoje frendice...gledam sve oko sebe..mislim si, jebote zakaj sam ja tak sretna? Mislim one jauču kak nemaju dečke...ja sam sretna a isto ga nemam... Gledam, one oče nekog da ih mazi i pazi, da ih čuva, one su tužne...I ja to isto oću..ni ja to nemam..al ja sam sretna.. Zašto? Dal ja više cijenim one male stvari? Dal više uživam u životu? Nebi rekla.. ja sam samo zaljubljena... A tad je sve lijepo... Lijepše je bit nesretno zaljubljen nego povrijeđen od osobe u koju si zaljubljen...

Želim... Zapravo želim da mi on da do znanja na neki način dal postoji išta što on osjeća prema meni... Želim ga neprestano gledati.. njegove okice... njega u cjelini.... Želim da shvati da mi se sviđa... Želim ga zagrlit i nikad ne puštat... Danas sam ga željela utješit..makar nije bio tužan... Želim ga poljubit... Želim ga dodirnuti onako slučajno kao neki dan i ne pomaknut se nego ostati uz njega.. Želim ga imati uz sebe uvijek i stalno...

Gledam ja opet svoje frendice i one su tužne... Fali im ljubav.. Padaju u bed malo pomalo..iznutra...a izvana se smiju... Točno znam kako se osjećaju.. I ja sam se tako osjećala jedanput... Izvana sam se smijala (pogotovo u njegovoj blizini), a iznutra padala sve niže i niže...svakim danom spuštala bi se... svakim danom pitala bi se gdje sam pogriješila...svakim danom tražila sam razloge ondje gdje ih nije bilo... Na kraju sam shvatila da ponekad jednostavno treba pustit sve onako kako je i ne tražit pogreške ili druge mogućnosti... treba nastvit živjet kako znamo i možemo...treba se prepustit...i jednostavno čekati bolje dane... prekopavanjem prošlosti zapravo ne postižemo ništa osim pada na dno...

Opet znam da nemogu očekivati od svojih prijatelja da se osjećaju lijepo i veselo ko ja..fala bogu nismo svi isti... nit ne očekujem to..iako to tako ispada koji put..ja ih samo želim razveseliti...i znam kolko je meni trebalo da shvatim neke stvari i zapravo sad znam da čovjek jedino sam može doć do većih zaključaka..sam... a još uvijek ne shvaćam sve...

I znam da ću nakon ovoga, ove hiperaktivnosti i zaljubljenosti opet bit povrijeđena kao i prije..i znam da ću patit..i padat..i mučit svoje prijatelje..i znam da će mi pokušat pomoć...ali zaključak ću ipak sama izvuć onda kad rješim problem..a do tad..do tad ću bit sretna..nadam se..

| 20:42 | Ostavi trag (9) | Ha?!?! Nemoj...! | #

subota, 23.09.2006.

I won't let the sun goes down on me...

cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek naughty rofl smijeh smijeh smijeh lud cerek kiss
Sve sam opisala ovime... ja mislim... joj nemrem vam opisat kako sam sretna... stvarno nemam riječi...

onak, ovih dana (točnije zadnja tri) mi je sve super... mislim srela sam frenda iz bolnice, za kojeg sam misla da ga više nikad neću vidjet, onda sam se upoznala s jednim dečkom kojeg znam prek interneta, pa sam vidla frenda s mora, a kao ono najbolje, zezala sam se s Njim... slatkim...ajooo... a ja njega obožavam...on je tako spešl i... a micek... dead
Onak, jučer sam mu gledala oči...naime bili smo jako blizo jedan do drugoga...ima zelene okice... a kako sam se samo smijala..nisam se mogla zaustavit..onda sam došla doma i nafrnjila (usput ovo je baš dobra riječ) Hammerfall do daske i počela pjevat po stanu...nikog nije bilo doma...no došla mi mamica i nisam ni skužila..pa pita ona mene dobro jel sve u redu s tobom??? Mami, naravno da nije, neko se cerek.... ah... onda sam pak išla van.. pa sam grlila sve cure koje su bile vani..onda sam skakutala po cesti i neprestano imala neki blesavi osmjeh na faci koji se nije skido... e da i zgadila mi se sva hrana..sve kaj sam voljela jest mi je odvratno..pa čak i kad sam gladna ne jede mi se... ?! lud i da i onda sam došla doma i razmišljala sam o njemu...legla sam se u krevet i opet išla slušat hammerfall... i zaspala i ujutro prvo kaj mi je palo na pamet bio je on..

Išla sam s mamom u grad i u autu je počela svirat neka pjesma I won't let the sun goes down on me... tra la la la I ja sam ju poglasnila i počela pjevat..mama me sam gledala..onda sam još i lupkala s nogama, a cerek se nije skido s face... Kad je pjesma prestala primjetila sam kako je lijep dan... Sunčeko sja, toplo je i nema nijednog oblaka..onda sam se divila..a mama me pitala jesam li ja normalna... wink

onda sam išla u grad i srela frendice dok sam čekala svoju naj frendicu... I onda smo bile na kavici...ajde kavu još mogu pit..iako mi to nije dobro za srce al kaj da mu ja radim... (inače srce mi šteka) al kog briga?! jer ja sam sretna i fakat mislim da to zaslužujem nakon svih sranja u ljubavi i svih zdravstvenih problema...i sad uživam... yes
pozdravlja vas i voli vaša forgotten soul..

| 13:35 | Ostavi trag (9) | Ha?!?! Nemoj...! | #

četvrtak, 21.09.2006.

The more I see the less I know...

Hm...jel se moguće zaljubit u nekog za tri tjedna? Koja je razlika između sviđanja, ovisnosti o nekom i zaljubljenosti? Dal je zaljubljenost kad ti se neko fizički i psihički i sve šta postoji na njemu sviđa i kad poželiš ić u školu sam da bi na satu mogla konstantno buljit u njega...i kad ti se vikend kojem bi se trebo veselit čini tako dug i grozan zato kaj nemreš vidjet njega... ?! Ja mislim da sam zaljubljena jer ovo su totalno moji simptomi... ah.... po cijele dane sam on mi je na pameti...sam on okupira moje misli...slatkica....cerek cerek cerek a na tjelesnom moji pogledi sežu daleko daleko tamo do njega.... smijeh Ovo je najbolji dio zaljubljenosti..iščekivanje...leptirići....želja...

eh da..Francuz... prekinula sam sve s njim..makar ne znam uopće kako to nazvat al gotovo je sve šta je bilo... i makar znam da sam ga povrijedila i makar je meni ful teško i makar znam da s gore navedenom osobom nikad niš neće bit, morala sam mu bit iskrena...jer ja nebi podnjela da on meni laže... hm..možda i požalim al šta je tu je...

| 22:03 | Ostavi trag (6) | Ha?!?! Nemoj...! | #

četvrtak, 14.09.2006.

Hearts on fire, burning with desire

Ja sam tako glupa... Strašno, neopisivo i nepopravljivo... headbang
Aaaa!! Dakle, ja sam znala u dubini duše da nikad ništa više neće bit s Francuzem.... ja sam to znala... al ja glupa sam imala neku nadu i fakat sam nešto osjećala...jesam... i sve je to funkcioniralo na principu mailova i msn-a...

I onda je počela škola... nova škola... upoznala sam nove ljude.. nove dečke...čak mogu reć da su mi se dva lika posebno svidjela.. dva totalno različita dečka...

jedan, nazovimo ga x..onak, po svim mojim kriterijima..zgodan... ono fizički savršen...pa i pametan...ali povučeniji...sramežljiviji... hm... nekako dalek...
ovaj drugi, recimo y, pak ništa posebno zgodan, ali definitivno presladak... jako jako sladak...simpatičan... duhovit...smješan... dobar samnom.. (uzmite u obzir da se svi znamo 2 tjedna)

I iako sam u y dečku vidjela savršenog frenda, a u x dečku savršenog dečka, ja sam ipak ostala na neki način udaljena od njih radi Francuza... Tu sam pogriješila jer sam mislila da ja imam nekog i nemogu gledat druge dečke.. A zapravo ja i Francuz ni nismo zajedno--> logično jel da?...I tako svaki put kad bi dečko x pitao nešto ili kad bi razgovarali i zezali se ja bi ga držala na distanci...

Mojoj frendici se sviđa dečko y. Kad sam to čula odustala sam od njega i počela maštat o sebi i x-u... Nikad nisam mislila da ćemo bit zajedno, ali nadala sam se... Danas i jučer me ignorirao... i shvatila sam da smo ja i frendica imale krivu procjenu, odnosno tezu da se ja sviđam dečku x... Shvatila sam da je s Francuzem gotovo.. Shvatila sam da mi se dečko x fakat fakat sviđa...cerek ali shvatila sam i da ga nikad neću moć "imat" jer onda kad sam to mogla, onda sam ga udaljila od sebe... I sad ćete mi reć da imam još 4 godine u srednjoj s njim, ali ja znam da neće bit niš od toga... propustila sam svoju šansu za sreću kao što mi se to često događa...a zašto? radi dečka, kojeg znam da više u životu neću vidjeti... Francuza.... namcor

Image Hosted by ImageShack.us

| 15:46 | Ostavi trag (6) | Ha?!?! Nemoj...! | #

subota, 09.09.2006.

High school, here I come!!

Eh da...srednja... U ponedjeljak kad sam sjedila u učionici okružena svim tim nepoznatim ljudima koji su bili po svim mogućim natjecanjima, koji su očigledno lumeni za informatiku i koji su naizgled inteligentna bića, pomislila sam Gdje sam se ja to upisala?? Šta se meni desilo? Pa ja nisam ni upola kao oni!!! Ajme, fulala sam razred, a bome i školu!!! Uistinu mi nije bilo lako s tim načinom razmišljanja... A opet kad sam pogledala oko sebe, istovremeno sam vidla ljude koje mi se čini simpatični i dobri, zabavni... Vidjela sam pokojeg alternativca što je meni nešto i značilo... Vidjela sam i pokojeg zgodnog dečka... A mislim od 21 dečka u razredu, mora bit pokoji zgodnjak... =) Unatoč tome, nisam mogla definirati svoje osjećaje.. nisam bila sigurna jesam li sretna il tužna... nono Bila sam zbunjena i u to sam bila sigurna... preostalo mi je da čekam, ali to me ubijalo..mene, osjećajnu, ubijalo me to što po prvi put u životu nisam mogla definirati osjećaje...

Fala Bogu, tjedan je prošo bolje..Upoznala sam sve ljude.. Ima ih super, ima i onih malo manje super, al sve u svemu činimo se kao dobar razred... već prvi tjedan smo se iskazali...
Profesori također..malo boljih, al i onih lošijih...izdržat ću valjda...
Škola ko škola rula... zakon je...obožavam ju... thumbup
I sve u svemu dobro je...(zasad) smijeh

Evo i meni tužnije teme...On se nije javio već dva tjedna... Pomalo počinjem shvaćati težinu svega...I ono da ljubavi na daljinu ne uspjevaju... I moji osjećaji se pomalo hlade...prebrzo ako se mene pita...pa prošlo je samo dva mjeseca... Al dobro... Ima i u školi potencijalnih dječaka... da se tako izrazim... rofl
I eto... to je to zasad od mene..pozdravljam! mah

| 18:02 | Ostavi trag (7) | Ha?!?! Nemoj...! | #

petak, 01.09.2006.

I just want to love and be loved in return

...hodala sam gradom na povratku doma... bilo je oko 22:30... na svakom koraku, gdje god se okrenula, vidjela bi neki ljubavni par... neki su se grlili, neki mazili, neki smijali i izmjenjivali novosti.. ipak najviše je bilo onih koji su izmjenjivali poljupce.. tako slatko... poželjela sam i ja to.. jedan topli zagrljaj voljene osobe... koju slatku riječ i pusu... bilo je hladno.. tresla sam se... tramvaja niodkud... pomislila sam na njega... samo sam se još više rastužila... htjela sam da počne padati kiša jer bi mi bila lakša spoznaja da kapljice vode teku drugima po licu, dok se meni mješaju sa suzama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 11:52 | Ostavi trag (11) | Ha?!?! Nemoj...! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © ...too late to find the way.... - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us


Looking down into those eyes,
I know, I'll be
lost and never found again.
Kiss me once and
I will surely melt and die,
kiss me twice and I
will never leave your side...

*

So much more than
empty conversations
Filled with empty words..

*

You are the hope
I have for change
You are the only
chance I’ll take...

*

Give me a whisper
and give me a sign...

*

Do you care if I don't know
what to say, will you
sleep tonight or will you
think of me?

*

The more I see the less I know.

*

Spoken words may
have let you down..

myspace

myspace layouts



Ovaj counter vrijedi od 19.2.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter


MySpace Layouts

MySpace Layouts

ja sam po prirodi pesimist.
volim svašta...munje, kišu, noć, plivanje, frendove, svoj krevet, mobić, a vjerojatno najviše od svega kad mi ljudi ne vise za vratom i kad me svi ostave na miru, francuski jezik =) ...
ak želiš neš reć, možeš i na mail: mylifescars@yahoo.com
ili na msn: anchy_IIIVIII@hotmail.com
Imam i icq 299-358-130



Image Hosted by ImageShack.us

SONGS
Scars, Papa roach

I tear my heart open,I sew myself shut
my weakness is that I care too much
my scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel

drunk and I'm feeling down
and I just wanna be alone
I'm pissed cause you came around
why don't you just go home
cause you channeled all your pain
and I can't help you fix yourself
your making me insine
all I can say is

I tried to help you once
against my own advice
I saw you going down but you never realized
that you're drowning in the water
so I offered you my hand
compassion's in my nature
tonight is our last stand

I'm drunk and I'm feeling down
and I just wanna be alone
you shouldn't ever came around
why don't you judt go home?
cause your drowning in the water
and I tried to grab your hand
and I left my heart open
but you didn't understand
but you didn't understand
GO FIX YOURSELF!!

I can't help you fix yourself
but at least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on
with my own life
I can't help you fix yourself
but ar least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on
with my own life...

Image Hosted by ImageShack.us

Cryin', Aerosmith

There was a time
When I was so broken hearted
Love wasn't much of a friend of mine
The tables have turned, yeah
Cause me and them ways have parted
That kind of love was the killin' kind
Now listen
All I want is someone I can't resist
I know all I need to know by the way that I got kissed


I was cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Love is sweet misery
I was cryin' just to get you
Now I'm dyin' cause I let you
Do what you do - down on me


Now there's not even breathin' room
Between pleasure and pain
Yeah you cry when we're makin' love
Must be one and the same


It's down on me
Yeah I got to tell you one thing
It's been on my mind
Girl I gotta say
We're partners in crime
You got that certain something
What you give to me
Takes my breath away
Now the word out on the street
Is the devil's in your kiss
If our love goes up in flames
It's a fire I can't resist


I was cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Your love is sweet misery
I was cryin' just to get you
Now I'm dyin' cause I let you
Do what you do to me


Cause what you got inside
Ain't where your love should stay
Yeah, our love, sweet love, ain't love
If you give your heart away


I was cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Your love is sweet misery
I was cryin' just to get you
Now I'm dyin' just to let you
Do what you do what you do down to me, baby, baby, baby


I was cryin' when I met you
Now I'm tryin' to forget you
Your love is sweet misery
I was cryin' when I met you
Now I'm dyin' cause I let you
Do what you do down to , down to, down to, down to
I was cryin' when I met you
Now I'm dyin' to forget you
Your love is sweet
I was cryin' when I met you



Remember yesterday, Hammerfall

Can you tell me why It seems so hard to carry on
When you hear a voice
From long ago, so bittersweet

Even though i try, i can not
Read between the lines
You know i tried,
Oh, yes, i tried, what´s wrong

Too late to turn back time
To look over my shoulder
Maybe one day i´ll return again

Remember yesterday
And think about tomorrow
But you have to live today
Oh, lonely yesterday

Don´t leave me with the sorrow
Cause i have to live today

Every morning i awake
To see the newborn day
To carry on the flame
Until the end of time

Too late to turn back time
To look over my shoulder
Maybe one day i´ll return again

Remember yesterday
And think about tomorrow
But you have to live today
Oh, lonely yesterday
Don´t leave me with the sorrow
Cause i have to live today

Oh, oh, oh, don´t you step aside
And pretend about the future
Oh, oh, oh, never live a lie
Don´t you know tomorrow never comes



Image Hosted by ImageShack.us

Don't cry, Gunsi

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight.....









Cursors