četvrtak, 09.08.2007.

HATE HOW MUCH I LOVE YOU...(A ipak te volim više od svega)

Gif Miscellaneous Images

Gif Miscellaneous Images




/As much as I love you/

Koliko god da sam s tobom,uvik se pitam kakav je moj život bija prije tebe...Ljubavi,ne sjećam se...Jer si ti sad moj život...

/As much as I need you/

I koliko god da te trebam,toliko se toga ponekad bojim,jer znaš da sam bila povrijeđena...I bojim se opet emocionalno ovisiti o nekome...

/And I can't stand you/

I nekad me svaki tvoj pokret,svaka tvoja riječ toliko iživcira da sam u stanju pokupit se u pola tvoga prigovaranja,i jednostavno zatvorit vrata koja smo skupa otvorili...

/Must everything you do make me wanna smile/

Ali isto tako češće me svaka tvoja riječ razveseli,svaki tvoj dodir izmami smiješak na mom licu...I dok pada pljusak,pa prasnemo u smijeh dok pokušavamo nać zaklon,i dok sunce prži,i tražimo malo hlada,to naše zajedništvo u malim stvarima svaki put izmami osmijeh,skoro neprimjetan...

/Can I not like you for awhile?/

Zašto te nekad jednostavno ne mogu prestat volit,osobito onda kad se posvađamo,pa mi lagano krene jedna suza niz lice...Zato jer sam jednostavno takva-osjećajna i osjetljiva...I ponekad pomislim da mi nije toliko stalo,ne bi toliko niti bolilo...

/But you won't let me/

Ali ti mi ne dopuštaš...Da te manje volim...Nego uvik činiš stvari i sitnice zbog kojih te iz dana u dan volim sve više...I zbog kojih iz dana u dan imam osjećaj da sam našla svoje utočište,mjesto gdje se uvijek mogu vratit,bez obzira na sve...

/You upset me boy/

Nekad me tako uzrujaš...Uh,izbaciš me iz takta sa svojim zahtjevima,i svim sitnicama koje ti smetaju,i što se nekad ponašaš kao dijete,i što nekad misliš samo na sebe,i što si tako tvrdoglav,i zbog još mali milijun stvari...

/And then you kiss my lips/

I onda me poljubiš,zagrliš,ma samo dotakneš,i sve te mane i loše stvari nestanu...

/All of a sudden I forget (that I was upset)/

I zaboravim na sve to šta mi smeta...Jer vidim tvoj osmijeh i pogledam tvoje prekrasne oči boje badema...

/Can't remember what you did/

I više ne pamtim zbog čega sam se ljutila i šta mi smeta...Jer se sjetim svih tvojih bezbrojnih vrlina,koje da sad počnem nabrajat ne bi stale u deset postova..I mali moj,volim ja i tvoje mane,inače ne bi bila još uvik tu...

/But I hate it.../

Ali mrzim to,šta znaš svaku moju bolnu i slabu točku...

/You know exactly what to do/

I šta znaš šta točno napravit i učinit...Kako točno ispravit sve krivo i loše među nama...

/So that I can't stay mad at you/


Zato se i ne mogu ljutit na tebe,bar ne onoliko jako i dugo koliko bih htjela...

/For too long that's wrong/

Krivo mi je šta ponekad se želim tako dugo ljutit na tebe,ali ne mogu...Kako planem u dvije sekunde,tako brzo se i smirim...

/But I hate it.../

I opet mrzim to...

/You know exactly how to touch/

Šta znaš točno na koji me način trebaš dirati,dotaknuti...

/So that I don't want to fuss.. and fight no more/

Tako da izgubim želju za svađom i prepiranjem...I poželim samo da mi kažeš da me voliš...

/Said I despise that I adore you/

I kažem ti,prezirem to šta te tako obožavam...

/And I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so/


I mrzim šta mi toliko nedostaješ kad te nema,šta ne mogu normalno funkcionirat kad se posvađamo,i kad budem tužna kao da nema nade za sreću...I mrzim šta te toliko volim...I šta te nisam mogla pustit onaj put kad sam mislila da je bolje da se odvojimo malo...Upravo zato jer te toliko volim,i jer se bojim zakoračit u ovaj svijet...Ne bojim se zakoračit sama,već se bojim zakoračit bez tebe...

/You completely know the power that you have
The only one makes me laugh/


Svjestan si svoje moći nad mnom,ali nikad to ne iskorištavaš...Odnosno,jesi...Kad me vidiš tužnu,onda upotrijebiš sve svoje moći da me razveseliš...

/Said it's not fair
How you take advantage of the fact
That I... love you beyond the reason why
And it just ain't right/

I nije pošteno...Što imaš prednost zbog činjenice da te volim ludo i neopisivo...I nije pošteno šta se svaki put rastopim na tvojim rukama...

/One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me.../

Možda jednom,ovih dana,tvoja moć i čarolija prestane,i ja budem "slobodna"...I neću biti tako slaba na tvoje poljupce i dodire...Ali nitko na ovome svijetu...Ne zna me na način na koji me ti znaš..Svaku moju misao,želju,nadu...Zato ćeš vjerojatno uvijek i imat moć nada mnom...

/And I hate that I love you so/


I ljubavi moja,zato ovaj post posvećujem tebi...Iako se poznajemo dugo skupa smo 6 mjeseci...Sretna ti naša polugodišnjica 06.08...nemojte mislit da je ovo još jedan post slatkast i običan...Jednostavno,on je veliki dio mog života,i mislim da zaslužuje post...Zato,ako vam se ne sviđa nešto,slobodno preskočite...Kad budem manje raznježena slijedi jedan drugačiji post..


12:25 | Komentari (36) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0