petak, 26.01.2007.

TI SAMO TI,TREBAŠ MI MOJA LJUBAVI..........

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo







Ti, ukrao si mi poglede koje nisi smio,
sakrio si ih negdje daleko od svih.
Sa tobom sanjala sam snove koje ti si snio,
zbog tebe smišljala sam rime i pisala stih.
Negdje daleko držali smo se za ruke
i nismo se bojali, bili smo tako snažni.
Nitko nije dirao te naše trenutke,
svi ti drugi ljudi nisu bili važni.
I negdje daleko sanjali smo lađe,
sanjali smo budućnost i u njoj vidjeli sebe.
Nije bilo suza, nije bilo svađe,
ti si mene volio, a ja živjela zbog tebe.
Nisi mi nikada rekao koliko se bojiš,
a tek sada vidim da si se bojao istog što i ja.
Sanjala sam o tome da zbog mene postojiš,
a sada me to sve slama...ubija...
Nisi nikada priznao da sumnjaš u nas,
a ja sam se osjećala krivom što se bojim svega.
Nikada svoje strahove nisi rekao na glas,
i sad se pitam gdje si ih krio? Zašto? I zbog čega?
Nikada nisi izgovorio da te je strah,
da se bojiš da budemo stranci jednoga dana.
I što god si radio, oduzimao si mi dah,
bio si uvijek taj dio mene, ta moja bolja strana.
I negdje daleko bili smo sami,
i mogli smo pobjeći, a da nitko nije znao.
Držao si me čvrsto dok sam drhtala u tami,
i ni sama neznam kud si onda otišao.
Nikada nisi priznao da si i ti slutio
da bojimo se oboje, i to istog dna.
Ti nikad nisi rekao, ti si samo šutio,
koliko god ne vrijedilo, uvijek sam te voljela...


14:15 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0