nedjelja, 14.01.2007.

DOPALA I MENE ŠTAFETA...........

Pa čini se da ni ja nisam mogla izbjeći toj groznoj sudbini......hehe,šala...drago mi je šta sam i ja dobila ovu štafetu jer znači da sam nekome i draga,a i da mogu ljudima približiti svoju osobnost...........pa počnimo:


1.ono što rijetki znaju,odnosno sazna onaj koga zanima je to da sam plesala latino-američke i standardne plesove 11 godina,i čak bila druga u Hrvatskoj,trenirala sam balet godinu dana,pa odbojku i rukomet(sve po godinu dana) i sada sam ponosna članica jednog splitskog KUD-a(pretpostavljam da ste shvatili da OBOŽAVAM plesati)

2.obožavam slatko,i sve šta spada u to,a od slanoga one nove štapiće punjene kikirikijem,čipi-čipseve,i tome slično


3.volim skupljati stvari jer me svaka podsjeća na nešto,i teško mi je nešto baciti ili se odvojiti od toga......ah koja sam sentimentalna duša.......


4.još dan-danas volim jednog dečka,(iako smo prekinuli prije godinu ipo dana,a bili skupa dvi)i nažalost nema više nikakve šanse da budemo skupa,a kako sam ja vrlo emotivna još dan danas patim,plačem i tugujem zbog njega...


5.moja najbolja prijateljica je ujedno i moja rodica koja nažalost živi u Slavoniji,a ja ovde u Splitu(pa smo daleko),koju volim najviše na svijetu,i pošto će vjerojatno došetati ovamo da vidi koje gluposti pišem:),šaljem joj veliki poljubac uz poruku NIKAD ME NEMOJ NAPUSTITI.............JER TI SI MOJE SUNCE:)


I naravno sada svoju štafetu prosljeđujem sljedećim ljudima koji su uz mene ovde na blogu:

A THOUSAND APOLOGIES

MARE

JEDNA MALA

DEEJAYICAA

LANA & PAOLA



UPDATE:Hvala mojima NIVBLF koji su mi dali čast da budem dio ove štafete.......


20:46 | Komentari (32) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0