lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Što sam i tko sam

ŠTO SAM: Čovjek --> koliko ja znam...
TKO SAM: Ivana H. --> prezime je smješno :) hehe
MOJ NICK ZA SKYPE: ihamberger
MOJ BROJČEK ZA ICQ: 468-108-867
MOJ DRAGI MSN: navia_folk_killer@hotmail.com
DRAGO BI MI BILO DA ME DODATE!

Slobodno me možete dobiti na ovim primjerima gore, samo mi recite koji vam je blog ili tako nekaj...
Nisam zaljubljena u NIKOG jer mi dečki idu na živce. Danas nema pravih muških na ovome svijetu. Bog nije mislio na to =)

VOLIM: obitelj, sestru --> a, dobro, za to nisam 100% sigurna..., moj laptop, klavir, glazbu, moj mp4, žvakače :))

NE VOLIM: Cajke, ljubav, suprotni spol (muške iz mog raz) mislim, ne želim reći da sam lezba, nemojte me krivo shvaćat :)), palentu --> još od vrtića, kada smo ju imali za ručak pa bismo kuglice bibera pljuvali na tuđe krevete; tako mi se zgadila

NAJDRAŽI AUTO: Pagani Zonda
BOJA: Tamno plava, crvena, crna
FRENDICA: hm... nobody, I don't want best friend. Leave me alone!
JELO: Pohana piletina i pomfrit
PJEVAČICA/GRUPA: Pjevačica: Joan Jett...
GLUMAC/GLUMICA: Lucy Liu, Nickole Kidman, Antonio Banderas, Marc Blucas, Linsday Lohan, Chad Michelle Murray
PJESMA: My happy ending, Anything but Ordinary, Love will keep us Alive, Because of you...

Moj MP3 (kojeg trenutačno imam) je ovaj:
Ima Video, Igre, Slike--> kao i MP4, sve isto :)

Image Hosted by ImageShack.us

SLUŠAM:
AC/DC
Aerosmith
Alice Cooper
Annihillator
Apocalyptica
Avril Lavigne
Billy Idol
Black Sabbath
Bon Jovi
Bruce Dickinson
Bruce Springsteen
Evanescence
Girlschool
Green Day
Guns 'n' Roses
Helloween
Iron Maiden
Joan Jett
Judas Priest
Kelly Clarkson
My Chemical Romance
Motorhead
Pat Benatar
Ramones
Scorpions
The Bangles

Ugl. Stalno otkrijem nešto novo, i tak nove stvari... tako da mi se ne da više ni pisat na ovu malu listu...


Ova je pjesma super!

Kelly Clarkson - B...



Some Things


Green day-Boulevard of broken dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...


Judas Priest-Painkiller

Faster than a bullet
Terrifying scream
Enraged and full of anger
Hes half man and half machine

Rides the metal monster
Breathing smoke and fire
Closing in with vengeance soaring high

He is the painkiller
This is the painkiller

Planets devastated
Mankinds on its knees
A saviour comes from out the skies
In answer to their pleas

Through boiling clouds of thunder
Blasting bolts of steel
Evils going under deadly wheels

He is the painkiller
This is the painkiller

Faster than a lazer bullet
Louder than an atom bomb
Chromium plated boiling metal
Brighter than a thousand suns

Flying high on rapture
Stronger free and brave
Nevermore encaptured
Theyve been brought back from the grave

With mankind ressurrected
Forever to survive
Returns from armageddon to the skies

He is the painkiller
This is the painkiller
Wings of steel painkiller
Deadly wheels painkiller


Evanescence-My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

My Chemical Romance-The Sharpest Lives

Well it rains and it pours
When you're out on your own
If I crash on the couch
Can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing
I'm drunk, I suppose
If it looks like I'm laughing
I'm really just asking to leave

This alone, you're in time for the show
You're the one that I need
I'm the one that you loathe
You can watch me corrode like a beast and repose
'Cause I love all the poison
Away with the boys in the band

I've really been on a bender and it shows
So why don't you blow me a kiss before she goes?

Give me a shot to remember
And you can take all the pain away from me
A kiss and I will surrender
The sharpest lives are the deadliest to lead
A light to burn all the empires
So bright the sun is ashamed to rise and be
In love with all of these vampires
So you can leave like the sane abandoned me

There's a place in the dark where the animals go
You can take off your skin in the cannibal glow
Juliet loves the beat and the lust it commands
Drop the dagger and lather the blood on your hands, Romeo

I've really been on a bender and it shows
So why don't you blow me a kiss before she goes?

Give me a shot to remember
And you can take all the pain away from me
A kiss and I will surrender
The sharpest lives are the deadliest to lead
A light to burn all the empires
So bright the sun is ashamed to rise and be
In love with all of these vampires
So you can leave like the sane abandoned me

Oh!

Give me a shot to remember
And you can take all the pain away from me
A kiss and I will surrender
The sharpest lives are the deadliest to lead
A light to burn all the empires
So bright the sun is ashamed to rise and be
In love with all of these vampires
So you can leave like the sane abandoned me

Oooooo, Oooooo, Oooooo yeah, Oooooo


MOJE SLIKE KOJE SAM RADILA U PHOTOSHOPU (neke imaju greškice jer su neke bile prve i tak...)
slobodno si downloadajte ak oćete... iako nisam sigurna =)

http://img340.imageshack.us/my.php?image=maidenvjezbahd6.jpg
Ima ih još al mi se ne da stavljat budem ja to... kasnije :)

Gluposti :)

Aerosmith-Dream on

Every time I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
The past is gone
It goes by, like dusk to dawn
Isn't that the way
Everybody's got their dues in life to pay

Yeah, I know nobody knows
where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win

Half my life
is in books' written pages
Lived and learned from fools and
from sages
You know it's true
All the things come back to you

Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good lord will take you away

Yeah, sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away

Dream On Dream On Dream On
Dream until your dreams come true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes through
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On

Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away......

Alice Cooper-Poison

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains
Poison

I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains
Poison, oh no
Runnin' deep inside my veins,
Burnin' deep inside my veins
It's poison
I don't wanna break these chains
Poison

~My Blog is The Best!

~My Blog is Painmaker!

~I'm listening Metal music... I'm not a bad person :)!

~Škola je jedina ustanova gdje životinje muče ljude!!!

~Hello(o) (T)Here

~Living for Music!

~Nađeš dečka DRAMA
Poljubi te KOMEDIJA
Ostavi te TRAGEDIJA!

~Don't piss me off
I know where you live!

~O, živote,
zašto nisi čovjek da
ti pljunem u facu!

~Otišo si, pa neka si
Da si barem bio sexy
Jest da je svaka dala
E, ja sam te zajebala
Bolje mi je bez tebe
I na kraju tko te jebe!

~Alkohol je najveći
čovjekov neprijatelj,
samo kukavica bježi
od neprijatelja.

~Ne slušaj narodnjake umri prirodnom smrću.

~Smršavila je 15 kg. Obrijala je noge.

~Mijenjam cimera koji hrče za cimericu koja uzdiše.

~Ljubomora je slijepo verovanje da na ovom svijetu postoji još jedna osoba sa isto tako losim ukusom kao vi.

~Bebe donose srecu osim ako imaju tri šestice na glavi.

~Coca Cola je originalno bila zelena.

~Nemoguće je kihnuti otvorenih očiju.

~Slonovi su jedine životinje koje ne mogu skakati (srećom).

~Za vrijeme secesijskog rata, kada su se trupe vracale u svoje kartele bez gubitaka, pisali su na jednoj velikoj tabli "0 Killed" (nula poginulih). Odatle izraz "O.K." da bi rekli da je sve dobro.

~Ako neki problem mozes rijesit, nemoj se zivcirat, a ako neki problem ne
mozes rijesit, zivciranje ti nece pomoc!!!

~Mozak je fantastičan organ: počne raditi čim se ujutro probudiš i ne prestaje sve dok ne uđeš u ured.

~Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola.

~ŽIVOT - bolest koja se prenosi sexom.

~Zašto je Bog izmislio alkohol? Da ružne ne ostanu djevice.

~Ne vjeruj čovjeku koji laže!

~Moždani udar je ponekad udarac u prazno.

~Stalno padam na ispitima .......Proklete stolice!

~Ma, boli me uho za sve!

~Sine, nemoj ljuljati baku, nije se zato objesila!

~Smijeh je zarazna bolest koja se prenosi dobrim vicem.

~Imala sam nesretan slučaj u porodici. Rodila mi se sestra.

~Mora da ste birali pogrešan broj. Mi uopće nemamo telefon.

~Tko pod drugim jamu kopa-fizički je radnik.

~Tko se zadnji smije-slabo kopira viceve.

~Lijepa riječ i pištolj otvaraju svaka vrata.

~Tko ranije umre, duže je mrtav.

~Od kolijevke pa do groba... bilo je lijepše u kolijevci.

~Pametan čovjek se uči na tuđim, a budala na svojim greškama.

~Tko laže za tebe, lagati će i za tebe.

~Tko rano rani cijeli dan je u banani.

Linkovi

Stranice i blogovi koje čitam (:

Besplatni Dizajni za Blog.hr


REGAJTE SE OVDJE I GLASAT ĆU ZA VAS IL STAVIT U LINOVE IL RECITE KAJ OĆETEE!!!

SLIKE MOG RAZREDA =), dođite i vidite koji su to debili :)

blog.hr
Lonley princess
avrillavignegirl
budala :)
EmoLife
mylife09
Lonely girl
Boja
Anja -->radi bannere i jaako je brza!
VicPortal
Dunčy
Moja sestrica :)
Blackgirl88
The Dark God
Amorous
Teja!!
MENTALKA
Žbanja!!! Moja Pjegica!!
Devil´s Whore
†††...Mistaken...†††
D.J. Emily
ZOKA DIZAJNI, ISTO JAAAKKOO BRZ :)

četvrtak, 21.06.2007.

Novi postek, kao što sam rekla... a nije baš malo prošlo...

Hello ljudi :)
Kak ste kaj??
Lakše mi je pisat ovak u redovima yes
Odlučila sam početi UMJERENO upotrebljavati smješkiće :) cool
O.K. da vam nabrojim zakaj mi je ovo dobro vremensko razdoblje i zakaj loše...
DOBRO:
1. Završila je školska godina!
2. Moći ću na komp do besvjesti!
3. Dobila sam 4 iz ispita iz solfeggia!
4. Dobila sam 4 iz ispita uz klavira!
5. Danas sam (Hvala Bogu!) izbjegla jaja... (čitajte dalje da vidite o čemu se radi)
6. Za par dana dobivam novi mob!!
7. Ipak mi je proradio mob!!
5. Proći ću sa 5!! rofl

LOŠE:
1. Stara mi je otišla na jedrenje... Fali mi... znam da mislite da sam luda... lud... Otišla je sa firmom... ona sada tamo tulumari... dok ja... ISTO TULUMARIM thumbupsmokin
2. I Teicha i Rendicha su mi otišle na more.. a ja sam ostala sama headbang
3. Nemrem spavat od jeben* vrućine... zijev
4. U školi je sada u modi zaljevanje... ja sam bila zalivena ko pokisli miš... i riknuo mi je mob... ali je ipak uspio. Danas su i jaja donosili.. rolleyes

I kao što rekoh.. ipak mi je više dobroga.!. wink

Kissach, ovoga puta svima: kiss

KOJI MI SE SJETE KOMENTIRAT!!!!! mad

- 21:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>