With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

utorak, 08.07.2008.

Mislim da sam se preselila

Nakon 70 objavljenih postova, jedne skice i jednog otpada, napokon sam odlučila preseliti se na drugi blog. Novi početak? Pa ne znam baš...

Nisam ljubitelj povišestručenih ega na blogovima, ali ne mogu si pomoći. Gledam to s dvije strane: ne bih htjela da moji prijatelji, kolege i znanci čitaju neke od stvari koje sam ovdje pisala. Zapravo, mislim da se većina mojih struja misli ne tiče velikog broja ljudi koji me znaju ili barem misle da me znaju. A opet, nastavim li ovdje pisati, uvijek ću tajiti neke stvari iz svog života kako ne bi neki slučajni čitatelj zbog previše danih detalja uočio: "vidi stvarno, to je ONA!" i obznanio to svijetu ili barem na virtualnoj fakultetskoj oglasnoj ploči... Obrisati sve ovdje do sada napisano i nastaviti dalje isto mi se ne čini kao neka solucija.

Pogledajte samo ovaj prethodni post: tko? što? gdje? kada? zašto? kako? Previše nepoznanica. Uostalom, uzmemo li u obzir koliko često pišem i koliko je ljudi redovito čitalo ono što sam pisala prije (radi se o jednoznamenkastom broju koji teži k nuli :)), bilo je jasno da će se ovo prije ili poslije dogoditi...

Imam namjeru redovito pisati na novom blogu, mislim, ja jednostavno volim blog, volim pisati, trenutno sam u posebnoj prokrastinacijskoj fazi i imam više inspiracije, a i kao što rekoh, blog je moja garancija za psihološku ravnotežu.

Nova verzija mene - Flowergirl Reloaded - s više egzibicionizma... je li to moj novi blog? Vidjet ćemo.

Jesam li se stvarno preselila? Ne mogu sa sigurnošću reći da je ovo stvarno moj posljedni post na ovom blogu, ali kad se već opraštam, očito nemam namjeru ponovno se vratiti.

Hvala svima koji su pratili ovaj moj "alter ego", vjerojatno iskreniji od mog pravog ega... A ako me poželite tamo gdje se selim čitati i dalje, napišite to u komentaru ili pošaljite mejl... I da, naravno: moj će vas novi "alter ego" s cvijećem u kosi čitati i komentirati i ubuduće.

Pozdrav

Flowergirl

08.07.2008. u 21:20 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen