...satyricon...mother north...



...prejak spot....koji je cak bio zabranjivan na nekim televizijama...
...a ovdje vam je skroz ne cenziruian...odlican je...pogledajte...ako volite bm...

...i da: ako cete gledat odite dole do zadnjeg boxa i ugasite vf player (s onom tipkicom koja se napol vidi :p)...

...enjoy...


26.09.2006. u 13:03 | K | 0 | P | # | ^


...me have a new kitty...



...me have a new kitty...kitty no 2. called morty...po mortenu velandu (tristania/sirenia)...

...wanna see my new kitty...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


23.09.2006. u 13:33 | K | 1 | P | # | ^


...sorry...


...odlican spot...svakako pogledati...

...ava adore...



Its you that I adore
Youll always be my whore
Youll be the mother to my child
And a child to my heart
We must never be apart
We must never be apart

Lovely girl youre the beauty in my wrold
Without you there arent reasons left to find

And Ill pull your crooked teeth
Youll be perfect just like me
Youll be a lover in my bed
And a gun to my head
We must never be apart
We must never be apart

In you I see dirty
In you I count stars
In you I feel so pretty
In you I taste god
In you I feel so hungry
In you I crash cars
We must never be apart

Drinking mercury
To the mystery of all that you should ever seek to find
Lovely girl youre the murder in my wrold
Dressing coffins for the souls Ive left behind
In time
We must never be apart

And youll always be my whore
Cause youre the one that I adore
And Ill pull your crooked teeth
Youll be perfect just like me
In you I feel so dirty in you I crash cars
In you I feel so pretty in you I taste god
We must never be apart


p.s. - zabica...please nemoj se ljutiti...nisam jos nis napisala...i odmaha sam iskljucila...i + toga zao mi je...i znam da spotom necu popravit zajeb koji ti ucinih...ali...sorry...


21.09.2006. u 18:29 | K | 0 | P | # | ^


...REST IN PAIN...



.sleeping ugly during procedure...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


16.09.2006. u 17:07 | K | 1 | P | # | ^


...ponovno....


...danas ponovno idem na ukleto mjesto na kontrolu...nisam bila 3-4 mjeseca....malo mi fale....;)...
...u biti samo neki mi fale...recimo bruno legenda...mislim tako genijalnog covjeka vec duze vrijeme nisam srela...btw ta me legenda jednom prilikom vezela za krevet...ne pokusavajte kod kuce nije ugodno za spavat tako...:p...ali isto tako nije bad niti oslobodit se iz tog remenja...hiiii...
...i znam da cu tamo vidjet masu poznatih lica...sad sam se sjetila koliko bi bilo smijesno da vidim dina tamo...ja bi se samo pocela cerit...:)...
...100% cu vidjet masu njih s kriznog...par ptsp-ovaca...1 anoreksicarku(od njih 3 koje znam)...i vjerojatno jos nekog...inace mi se neda vidjet (meni) poznate ljude po cesti ili bilo gdje i pozdravljat i ono kako si bla bla...ali ovo ce biti zanimljivo...hihihi...
...i bas dan prije nego sto idem tamo ja sam morala upast u neki shit...seipala sam jer mi uzasno fali moja beba...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...vratih se...
...nisam nikog srela...bruna nije bilo...na odjelu sve neke nove zrtve...
...ali sam "upoznala" nekog džankija :p...koji je doso do mene na hodniku...i :"Je ti slusas Mile Kitica?...
...vidjela sam da mu nije dobro....da mu se ruke tresu...pa nisam htjela nastavljat taj razgovor...cak mi ga je bilo malo zao...(u tragovima)...
...da bi u skoli srela tog istog džankija...i on dode opet do mene i drugarice...i...je znate di je 3.a...neko mu kaze...posto nije u razredu naso nikog jer je bio odmor...evo ti njega nazad....i on pocne....sta nisi ti danas bila tamo...vidio sam te ja...bla bla...
...i onda A ZASTO SI TI BILA TAMO....a ja si mislim : koji te kurac zaboli....
...ja sam znala da je džanki jer se dero nesto oko droge po hodniku u ************...
...a ja njemu...a ti ...ti si nesto zbog droge....a on nesto promumlja...i kao...a ti treba sta...
...mislim zasto ja UVIJEK na neke debilne ljude naletim...stvarno mi nije jesno...


12.09.2006. u 09:10 | K | 4 | P | # | ^


...drama zvana šišmiš...



...bio je to ove mirne srpanjske veceri...ja sam kao i svaki drugi slobodni trenutak provodila na kompu...a majka je gledala tv u boravku...ja sam slusala neku (kako majka kaze rezecu muziku)...kad je majka pocela vriskati...nadglasala je cak i Stefana Fioria (vokal graveworma)...i pocela trcati prema mojoj sobi...

ja:fuck!sta je?

m:nesto veliko crno

ja:ahahhaha

šišmiš:.................

m:nije smijesno(i izraz gadenja)

ja:si sigurna

m: ma pa cula sam...i napravilo je krug po sobi...i onda sam ja pocela trcat...

ja:ahahah

šišmiš:.......................

...ja oblacim svoj batman crni plast....stavljam na glavu kukuljicu i.....
... ulazim u boravak ona stoji prestravljana iza mene...ja gleadm na ormarima ispod kauca...vucem se po podu ko da sam u rovu na vojnim vjezbama...a ona u znak potpore pogleda iz JASTUČIĆA na kauču...(jer se inace mitska bica iiz tame skrivaju iza jastuka, ono ddd)...
...nakon trazenja odlucila sam probati jos manje ucinkovitim nacinom...

ja:ej ti...nemas nikakvo opravdanje za ovakvo naprasno ulijetanje u moju kucu...odlazi...ovdje ima mjesta samo za jednog šišmiša...a to sam još uvijek ja...

šišmiš:.............................

majka:daj ajmo ga pusti u mraku...

ja:sta razmislja o onome sto je napravio i da se kunji...

majka:da izleti...(ono ddd)

ja:mk...laku noc ...

šišmiš:..........






05.09.2006. u 21:27 | K | 1 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter