moja opažanja

srijeda, 17.05.2006.

ČEKAJ ME

Čekaj me i ja ću sigurno doći
Samo me čekaj dugo
Čekaj me i kada žute kiše noći ispune tugom
Čekaj i kada vrućine zapeku
I kada mećava briše
Čekaj i kada druge nitko ne bude čekao više
Čekaj i kada pisma prestanu stizati iz daleka
Čekaj me i kada čekanje dojadi svakome koji čeka
Čekaj me i ja ću sigurno doći

Ne slušaj kada ti kažu da je vrijeme da zaboraviš
I da te nade lažu
Nek povjeruju i sin i mati da više ne postojim
Neka se tako umore čekati i svi drugovi moji
I gorko vino za moju dušu nek piju kod ognjišta

Čekaj
I nemoj sjesti s njima
I nemoj piti ništa
Čekaj me i ja ću sigurno doći
Sve smrti me ubiti neće

Nek rekne tko me čekao nije taj je imao sreće
Tko čekati ne zna
Taj neće shvatiti niti će znati drugi
Da si me spasila ti jedina čekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znat ćemo kako proživjeh vatru kletu
Naprosto ti si čekati znala kao nitko na svijetu

kiss
Konstantin Simonov


- 06:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 16.05.2006.

KAD PLAMEN SUTONA

Kad plamen sutona zlati
moju glavu.
Ja mislim na tebe.


Kad vječni snjegovi
prolaze.
Grimizni i zlatni.
Ja mislim na tebe.


Kad prva zvijezda zove
pastira.
Kad blijedi mjesec
počne crvenjeti.
ja mislim na tebe.


Kad ničega nema, osim mene.
Ja mislim na tebe.


Mongolska narodna

- 08:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ČEKANJE

Sve tamo dokle pogled dopire
ona promatra put
kojim je otišao.
A kad se putevi pomute u suton,
kad tama počne gmizati,
klonula i tužna ona upravi korak
prema svom domu


Amaru

- 06:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 10.05.2006.

pusa svima

Svima jedna mala pusica

- 20:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 09.05.2006.

Pjetlić

- 18:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.


- 22:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

GORUĆI TULIPANI

Jednom će iz mog groba izrasti
Bezbrojni crveni tulipani
I gorjeti rumenim plamenom.

Ne čudi se tome najljepša;
Sjeti se, koliki je silni žar
Ljubavi tebi posvećene
Gorio nekoć u čovjeku,
Kad mrtav još toliko plamti.




Hafiz

- 22:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

IZGOREN

Ne postojim više.
Bijah jednom i nestadoh
u plamenu moje ljubavi.
Jedna ogromna vatra.
Lagani pepeo rasu se u zraku
i padne lagano pred tvoje noge.
Ne zgazi ga u njemu kuca još moje srce.


Hafiz

- 22:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • kratki zapisi,poezija

Linkovi