Wtf si this?!

29.06.2006., četvrtak

Ovo sam pokupio sa Brigljinog bloga!TO smo mi pjevali na 200 mješovito,a i sad ćemo kaj ne dečki?


Danas sam bio na podjeli svjedođbi.Nije baš za pohvalit se,prosjek 4,13 sedmi razred!Nemamo popodne trening,zato kaj je ovaj vikend zagrebačko!Trpija nema na treninzima zato kaj se "odmara"!Al ono lik se nabrijo na 800 slobodno;ko da neće bit prvi,al je imam šanse za 3.mjesto!Budemo vidjeli............
- 15:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

28.06.2006., srijeda

Dobri filmići!!!

Ovaj lik je luđak!!!!!!!!!!!!!!

Malo zajebancije!

hahaahah!Debili!!

- 13:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

27.06.2006., utorak

Jebena pjesma!


Pushing Me Away
By Linkin Park
BestVideoCodes.com


- 12:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

25.06.2006., nedjelja

155 put!

Molim da pogledate zadnji red posta "Eto jebiga ispali iz svjetskog prvanstva!"pošto ste me pitali di ste među mojim frendovima!unaprijed hvala!
Jučer smo bili na Miinom ročkasu.Bilo je super,zajebavali smo se, i lovrekoviću smo napravili sranje!Heheehheh!PS.capan prebit ću te na mrtvo ime zato kaj si mi lago,a reko sam ti da mi kažeš istinu!MUljatoru!POzdrav ljudi,do svidanja!
- 21:59 - Komentari (25) - Isprintaj - #

24.06.2006., subota

Današnji dan.

Ujutro trening,štopo mi je 100 delfin:Hehehe okupo sam se ko konj.Išo sam 1.17,čista katastrofa!Danas je Miin ročkas,napokon nešt čem se mogu veselit.Bit će nas ko rusa,a još dolaze medveščakovci,kak ćemo ih tuć!Dolaze

1.) JA (ko bi reko)
2.) BRALIĆ Anela
3.) NOLA Helena
4.) ALAGIĆ Dea
5.) ANTOLIĆ Tina
6.) PAVLOVIĆ Tea
7.) ŠURIĆ Jona
8.) NOVOSEL Iva
9.) PLEŠA Erika
10.) BRIGLJEVIĆ Josip
11.) VUKOJEVIĆ Josip
12.) LEVAJ Ivan
13.) CAPAN Ivan
14.) DEKANIĆ Domagoj
15.) ĆORIĆ Anton
16.) KALINIĆ Karlo
17.) TRPUTEC Tin
20.) SEVER Luka
22.) LOVREKOVIĆ Vedran
23.) MIJAČIKA Adriana
24.) ILIČIĆ Lea
neznam ih sve al nema veze!do svidanja!

PS.capan mi opet nije donio cd!
- 10:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

23.06.2006., petak

Baš jebeno!!!!!!!!

................................jebeno!
- 15:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Da eto jebiga ispali iz svjetskog prvenstva.

Da i to se napokon dogodilo,ispali smo iz svjetskog prvenstva.Za mene se nemre reć da to nisam ocekivo mislim ono,daju gol u 2. minuti onda ga prime ,onda opet daju gol pa ga prime,2 riječI za njih;TOTALNI DEBELI!!!!!!!!!!!!!!Eto jebiga danas ujuttro na trening,Capan mi opet nije donio cd (ubit cu te).Popodne trening,teretana kaj da vam kaazem.NIs ljudi da svidanja!...........(ispričavam se ak nisam stavi sve svoje frendove nisam stigo).
- 10:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

22.06.2006., četvrtak

DA I TO SE NAPOKON DOGODILO!!!!!!!!!!!!

Evo ljudovi sretan sam presretan!!!!!!!!!!!!Danas u 13sati i 28 minuta moja sestra je rodila mog nećaka!!!!!!!!!!!!!yesJa sam ono malonononononononononononononononononononononononononono:nononononononono:zbunjen al ono mali je presladak !!!!!!!Primil me za prst iii nije me puštal!!!!!!!!!!!!!!!!To je to i usput............dddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HRVATSKA VODI 2:1 !!!!!!!!!!!!!!!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
- 22:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Riješite ovo ako možete

Take This Quiz - http://www.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=060622073243-657412&

- 13:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Moj prvi post!

Pa evo ljudi i ja sam odlučio napravit blog,onak iz zajebancije.Evo ljudi pišite kaj oćete samo molim beez psovanja!Nedo vam bog da psujete ko na erikinom blogu!Danas nisam bio na treningu i trener ce mi otkinut glavu kad dođem na sljedeći trening jadan jamadmadmad!!!!!Do svidanja!
- 11:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj o meni

Free Hit Counter
Free Hit Counter
Šta se bojiš,klikni slobodno!!!!!!!!!
Dont












ime:Ivor
prezime:flego balvan
Imam 14 godina,treniram plivanje,zivim u trnju.....................ak vas kaj zanima pitajte


najbolji fredovi:

Click here to get more cartoon dolls like this!
ivana pranjić:super cura,zgodna...............spremna za zajebanciju.......sve u svemu ............dobra cura

Click here to get more cartoon dolls like this!
mya runtas................................sta da kazem o njoj............super cura...............zgodna.........uvijek za zafrkanciju...........to je to

Click here to get more cartoon dolls like this!
MALA Tea..................užasno je mala....................plavuša,,,,,hehehhehehe..................uvijek ima neke fore.........



Click here to get more cartoon dolls like this!Trpy...........pa super frend uvijek spreman na zajebanciju..neki dan me dobro zajebo al to ostaje među nama .......uglavnom lik je zakon

Click here to get more cartoon dolls like this!
capan.................dobar frend ljudi pljuju po njemu al njega boli kurac......lik je zakon......uvijek se zajebava s trpyem

Click here to get more cartoon dolls like this!

briglja..............pilio me da ga stavim pa eto te.......si zadovoljan????stalno se zajebava...........tuče dexsa................ono OBIČAN dječak koji se veseli hehehehhe

Click here to get more cartoon dolls like this!
Kova................moj best frend,,,uvijek napravi neko sranje,al se izvuče...........zakon je ,uvijek ima smisla za humor,a ak ga neko zajebava to ne prođe dobro

Click here to get more cartoon dolls like this!
Vux.......velka faca...........isto tuče dexsa..............ima uvijek odlične fore.......

Click here to get more cartoon dolls like this!
Dex.........svi ga tuku.....jadan.............za svako srnje koje napravi nikad se ne izvuče.........sve usvemu da se ne pravi glup bio bi sasvim ok dečko...

Click here to get more cartoon dolls like this!
Kalinić................mali zajebant..........al dobar frend,sve podjebava kad god stigne.....................

Click here to get more cartoon dolls like this!
Ćorić.................malo je zbunjen,al se u zadnje vrijeme sredio malo........................stalno igra košarku kad god stigne,i kad ima slomjenu nogu....................


blog layout

blog layout

:jebena fotka

Linkovi