Onaj-koji-zna

četvrtak, 26.10.2006.

Kako je Sarah nasjela+ ostale pikanterije

Pa,Sarah je sa svojim bivšim u vezi.Ma,koliko god puta joj jasno bilo da je to sada prešlo isključivo u "hodamo,al kad mi se digne kurac idemo se jebat" thing! No, ona je bila tako zaljubljena u njega cerek -tragično!!!
Ja u subotu moram oragnizirat sastanak između Luđaka i Princeze. Već sam ju upozorio i rekao da čim se ona pojavi u roku dvadeset minuta smisli izliku da mora otići. Ha! Opet ću ga sjebat cool
Mislim,kaj si on brije.Teški frajer????????? Jebač. Ma daj se bang bang
Anyway, našao sam se s jednom curom. Kao, frendica mi je...Fakat luda cura.totalno se kužimo.Isti je horoskopski znak kao i ja...but...nekako...imam feeling da bi moglo bit nešto... naughty No,čemu upropastit FENOMENALNO prijateljstvo koje bi imali,ako slučajjno prekinemo....hm...... Jao, iskreno strepim da zadnjih par dana ne naletim na Iris. Radi u jednom dućanu pošto nije/kao i ja/ upala na faks. Srela je Pink Fairy u Impotranneu.Žali joj se kak joj se premalo plaća, i kak će ju taj rad natjerat da se fakat upiše na faks. eek Hallo!¨Pa MORAŠ GA UPISAT! Anyway, izbjegavam da se ćujem s njom jer će me ubit sa svojim primitivno-iskompleksiranim izvještajima. Jedini pravi dečko za kojeg bi rekao da joj je PRAVI ulov je bio M-boy. Kao mali otišao u Ameriku tamo živio. N.J. New Jersey. Bili pola godine zajedno i odjenom joj se prestao javljati. Zvala ga je,slala mu poruke,plakala kukala.No,pošto je onan fakat kako puhne vjetar kakti joj postalo svejedno.Ali je bila isključiva u pičku materinu. "Mi ćemo se vjenčat.Ja to znam....." headbang aha,right. No, tako, prošlo skoro godinu dana /malo manje/ on joj se javi i ispriča kako su mu se roditelji rastajali i kako nije imao uopće volje za kontakt s ikime...blah-blah.Ona je u međuvremenu našla nekog s istim imenom. Zapravo...i njega je kovala u zvijzde.Lik je naše godište,završio neku obrtničku.Ima djete sa nekom curom koju je varao s njom.I tako se Iris hvalila kako ga mota oko malog prsta,kako joj sve kupuje(ona je,pa iz ne baš "dobrostojeće" obitelji i zbog tog ima koplekse.Sve što je skupo je jadno.Zašto kupit u Dieselu cipele za 1000kn kad takve možeš za 200kn na placu) bang lud headbang dobar vic rofl
Pa je prekinula s tim likom, i Pink mi je rekla da ju je zvala par puta ( Pink ju izbjegava a ova i dalje brije da su si naj frendice). i rekla da ima nekog novog koji je pijan zbog nje kaj ga je spucala.Razbio auto.... Babske priče.Kol'ko neke žene mogu tako mljet i biti.............
Eto,to je to.Drž'te mi fige da u subotu Luđak fakat smiri svoje pubetetske hormone i da ja uvidim-zašto se i dalje družim s njim zijev

26.10.2006. u 19:25 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blog-u ću iznositi sve detalje života mojih prijatelja,prijateljica,rodbine, i poznatih mi ljudi.Ponekad,možda samo stanje moje preverzne svijesti. Neću spominjati ničija prava imena već nadimke...oni koji se tu nađu možda se prepoznaju...no neka ne strahuju...njihov pravi identitet je siguran samnom. Uživajte...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Malo o meni


Ime: Flaming Eye

Zašto- jer sam plamteće "sve"videće oko

Godine: 18

Horoskop: Riba

Obrazovanje: Valjda faks dogodine

Ambicije:Van vašeg poimanja

Hobiji: sve po malo. Gledanje filmova/u velikim količinama/,čitanje knjiga,pisanje, magija i okultno

Volim: Skoro sve

Ne volim: prepotentne ljude (iako i sam znam biti takav)

Životno geslo: Daleko od očiju, daleko od srca

Zakucajte na moje dveri na : darkeye@net.hr

brže čitaj prva slova eto tebi mog profila

F Fine
L Luxurious
A Adventurous
M Magical
I Intense
N Neglected
G Great

E Earthy
Y Yummy
E Earthy

svratite do;
Plava amazonka thumbup
Lady Butterfly cerek
Rainbow wave
Trio jedan jedini- mah